Agencja hoh wzmacnia zespół – dwa kluczowe awanse w agencji
Karolina Szaniawska i Daniel Portka, związani z hoh niemal od początku istnienia agencji, obejmują nowe role w strukturze by jeszcze mocniej wspierać rozwój kluczowych obszarów działań i realizację kreatywnych projektów z udziałem influencerów i wykorzystaniem nowych technologii.
hoh to agencja kreatywna specjalizująca się w działaniach influencer marketingu oraz produkcji foto/wideo, która od lat współpracuje z największymi markami na rynku, takimi jak Fantasia, Danio, Netto, Blik, OPPO, KFC, Drogerie Natura i Mastercard. Wyróżnia się podejściem, które łączy kreatywność z nowoczesnymi technologiami, w tym AI oraz naciskiem na nieszablonowe rozwiązania.
Od października Daniel Portka, dotychczasowy Senior Strategy Manager w hoh objął stanowisko Head of Strategy & Sales, przejmując stery nad zespołem sprzedażowo-strategicznym. W nowej roli będzie odpowiedzialny za rozwój strategii marketingowych oraz budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi. Daniel dołączył do hoh niemal pięć lat temu i od tego czasu był zaangażowany w realizację licznych kampanii dla takich marek jak OPPO, Netto, Blik i Danone. Jego doświadczenie marketingowe, zdobywane też wcześniej w agencjach ROI Zenith, 24/7Communication i Adnext sprawia, że potrafi celnie identyfikować dynamiczne potrzeby rynku oraz umiejętnie dostosowywać je do aktualnych trendów.
Karolina Szaniawska od października objęła stanowisko Head Of Influencer Team, w ramach którego będzie odpowiadać za wdrażanie strategii wypracowanych wspólnie z zespołem Daniela Portki. Karolina dołączyła do agencji w 2021 roku, a jej doświadczenie w influencer marketingu sięga ponad ośmiu lat. W roli Senior Project Managera odpowiadała za kompleksową obsługę kampanii z udziałem influencerów, szczególnie w branży beauty, współpracując z takimi markami jak Drogerie Natura, Uzdrovisco, La Roche Posay czy Pantene. Była również autorką kreatywnych projektów dla klientów takich, jak KFC, Mastercard oraz marki z grupy Procter & Gamble.
Pełny focus na jakość realizowanych projektów, partnerskie podejście do naszych klientów, realizacja coraz bardziej złożonych projektów wymogły na nas modyfikację struktury i wprowadzenie nowych rozwiązań w zarządzaniu projektami. Karolina i Daniel, niemalże od początku funkcjonowania hoh są obecni w wielu kluczowych procesach, pozyskują klientów, prowadzą najważniejsze projekty i rozwijają się wraz ze wzrostem firmy. Od teraz staną na czele dwóch kluczowych działów prowadząc zespoły złożone ze wspaniałych specjalistów, bez których nie moglibyśmy podejmować tak śmiałych kroków na rynku jak obecnie ma to miejsce – podkreśla Rafał Janik, Co-owner hoh.
hoh działa na rynku od 6 lat, skupiając się na kreatywnym podejściu do influencer marketingu. Ponadto, dwa lata temu w agencji został wydzielony drugi brand – Some Creative, prowadzony przez Paulinę Firlej, który specjalizuje się w kompleksowej obsłudze klientów socialowych. Ta synergia pozwala hoh dostarczać zintegrowane rozwiązania wpisujące się w zróżnicowane potrzeby klientów.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.