Komunikaty PR

Agencja marketingu influencerskiego BrandLift przeprowadziła kampanię z marką AV

2020-06-09  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Stępień
38PR & Content Communication

Gdańska 47/49 budynek D
90-729 Łódź
paulina.stepien|38pr.pl| |paulina.stepien|38pr.pl
505 313 324
www.38pr.pl
Do pobrania Notka ( 1.11 MB )

AVON to najbardziej pożądany, a zarazem jeden z najbardziej wymagających graczy na polskim rynku beauty.
Zapachy Artistique Parfumiers to produkty z górnej półki. Do stworzenia trzech niezwykłych kompozycji marka AVON zaprosiła światowej sławy francuskich senselierów, na co dzień współpracujących ze światowymi markami. Maurice Roucel, Emilie Coppermann oraz Alexandra Carlin opracowali kompozycje inspirowane wspomnieniami, zawierające akordy irysa, paczuli i magnoli. Celem kampanii realizowanej przez BrandLift jest promocja zapachów na Instagramie za pomocą mikroinfuencerów oraz celebrytów. Posłuży do tego m.in. hasztag  #AVONartists.

 –  Motywem przewodnim kampanii były inspiracje w procesie twórczym nawiązujące do kreowania zapachów. Współpracujący z nami influencerzy otrzymali kilka nowych zapachów, a ich zadaniem było przedstawienie produktów w ciekawy sposób. Do współpracy zaprosiliśmy zarówno celebrytów, jak i mikroinfluencerów. Nowe perfumy marki AVON promowały między innymi aktorki Anna Mucha czy Joanna Opozda, stylistka Martyna Wendzikowska oraz choreografka i tancerka Sylwia Madeńska – mówi dyrektor zarządzający BrandLift Karina Hertel.

Kampania okazała się sukcesem. Łączny zasięg to ponad 1 mln odsłon – był dwukrotnie większy niż pierwotnie zakładano.

 – W tej kampanii dobór influencerów oraz ich wiarygodność i autentyczność były kluczowe. Proces powstawania zapachów wymaga kunsztu, dlatego postawiliśmy na twórców Instagrama, którzy zgromadzili obserwatorów doceniających i śledzących ich pasje. Zaprosiliśmy do współpracy osoby, które dzielą się z innymi swoim unikalnym talentem i doceniają rzemiosło mistrzów perfumiarstwa, twórców zapachów Avon Artistique – zaznacza Agnieszka Gadoś, Head of Media & Adverstising, Avon.

Na potrzeby kampanii powstała też specjalna grafika stworzona przez młodą, cenioną artystkę i ilustratora – Martynę Wilner.

Kampanie produktowe i społeczne
To kolejna kampania realizowana przez agencję marketingu influencerskiego BrandLift. Agencja prowadziła m.in. kampanię Samsung reprezentując Maffashion, tym samym pomagając promować najnowszy model kompaktowego telefonu. Brandlift prowadzi również działania dla marek: Nivea – promując innowacyjne produkty, Remington, Velux, Dell, Empik Foto czy sieci sklepów Żabka. BrandLift prowadził również działania mające na celu promowanie Stoczni Gdańskiej i wpisanie obiektu na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO. Kampania społeczna była prowadzona na zlecenie Narodowego Instytut Dziedzictwa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38PR & Content Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl

Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.

Edukacja

Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.

Edukacja

Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.