Agencja marketingu influencerskiego BrandLift przeprowadziła kampanię z marką AV
38PR & Content Communication
Gdańska 47/49 budynek D
90-729 Łódź
paulina.stepien|38pr.pl| |paulina.stepien|38pr.pl
505 313 324
www.38pr.pl
AVON to najbardziej pożądany, a zarazem jeden z najbardziej wymagających graczy na polskim rynku beauty.
Zapachy Artistique Parfumiers to produkty z górnej półki. Do stworzenia trzech niezwykłych kompozycji marka AVON zaprosiła światowej sławy francuskich senselierów, na co dzień współpracujących ze światowymi markami. Maurice Roucel, Emilie Coppermann oraz Alexandra Carlin opracowali kompozycje inspirowane wspomnieniami, zawierające akordy irysa, paczuli i magnoli. Celem kampanii realizowanej przez BrandLift jest promocja zapachów na Instagramie za pomocą mikroinfuencerów oraz celebrytów. Posłuży do tego m.in. hasztag #AVONartists.
– Motywem przewodnim kampanii były inspiracje w procesie twórczym nawiązujące do kreowania zapachów. Współpracujący z nami influencerzy otrzymali kilka nowych zapachów, a ich zadaniem było przedstawienie produktów w ciekawy sposób. Do współpracy zaprosiliśmy zarówno celebrytów, jak i mikroinfluencerów. Nowe perfumy marki AVON promowały między innymi aktorki Anna Mucha czy Joanna Opozda, stylistka Martyna Wendzikowska oraz choreografka i tancerka Sylwia Madeńska – mówi dyrektor zarządzający BrandLift Karina Hertel.
Kampania okazała się sukcesem. Łączny zasięg to ponad 1 mln odsłon – był dwukrotnie większy niż pierwotnie zakładano.
– W tej kampanii dobór influencerów oraz ich wiarygodność i autentyczność były kluczowe. Proces powstawania zapachów wymaga kunsztu, dlatego postawiliśmy na twórców Instagrama, którzy zgromadzili obserwatorów doceniających i śledzących ich pasje. Zaprosiliśmy do współpracy osoby, które dzielą się z innymi swoim unikalnym talentem i doceniają rzemiosło mistrzów perfumiarstwa, twórców zapachów Avon Artistique – zaznacza Agnieszka Gadoś, Head of Media & Adverstising, Avon.
Na potrzeby kampanii powstała też specjalna grafika stworzona przez młodą, cenioną artystkę i ilustratora – Martynę Wilner.
Kampanie produktowe i społeczne
To kolejna kampania realizowana przez agencję marketingu influencerskiego BrandLift. Agencja prowadziła m.in. kampanię Samsung reprezentując Maffashion, tym samym pomagając promować najnowszy model kompaktowego telefonu. Brandlift prowadzi również działania dla marek: Nivea – promując innowacyjne produkty, Remington, Velux, Dell, Empik Foto czy sieci sklepów Żabka. BrandLift prowadził również działania mające na celu promowanie Stoczni Gdańskiej i wpisanie obiektu na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO. Kampania społeczna była prowadzona na zlecenie Narodowego Instytut Dziedzictwa.
Remont w rytmie “Satysfakcji” - kulisy powstawania kampanii marki Komfort
Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY
Grupa Tubądzin na Open Hair Festival w Sieradzu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.