Akcja „Różowy miesiąc” w ETC Swarzędz

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Październik jest miesiącem świadomości na temat raka piersi. ETC Swarzędz włączając się w akcję „Różowy miesiąc” przypomina, jak ważne są rutynowe badania oraz zaprasza do skorzystania z bezpłatnej mammografii. Specjaliści pojawią się przy centrum handlowym 22 października.
Rak piersi jest jednym z najczęściej występujących nowotworów wśród kobiet. W początkowym stadium nie daje żadnych objawów. Tymczasem regularnie wykonywana mammografia pozwala wykryć zmiany od 2 do 4 lat wcześniej, zanim staną się one jawne klinicznie. Dlatego tak ważne są rutynowe badania. Prawidłowo postawiona diagnoza umożliwia szybkie rozpoczęcie leczenia i zwiększa szansę na całkowite wyzdrowienie. Co ważne - mammografia nie boli i trwa tylko chwilę. Na czym polega? Podczas badania pierś układana jest na małej podstawce i dociskana plastikową płytką od góry oraz z boku, co pozwala uzyskać dwa obrazy. Jak przygotować się do badania? Wystarczy nie używać w tym dniu dezodorantu, talku, balsamu czy kremu w okolicy górnej połowy ciała.
ETC Swarzędz zaprasza wszystkie Panie do skorzystania z badania mammograficznego. W najbliższy czwartek 22 października w godzinach 8:00-16:00 na parkingu centrum handlowego zaparkuje mammobus, w którym na pacjentki będą czekać specjaliści. Wszystkie panie w wieku 50-69 lat skontrolują swoje zdrowie nieodpłatnie. Natomiast kobiety z nierefundowanej grupy wiekowej, które ukończyły ponad 35 lat, będą mogły zbadać się po dokonaniu opłaty w wysokości 100 złotych. Aby skorzystać z badania należy się zarejestrować. Można tego dokonać dzwoniąc od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 pod numery telefonu: 68 452 77 96, 68 452 77 17 oraz 605 596 655.
ETC Swarzędz przypomina jednocześnie o darmowej usłudze braffitingu w salonie MB Bielizna. Profesjonalnie i prawidłowo dobrany biustonosz wpływa bowiem nie tylko na komfort, ale również zdrowie kobiet. W ofercie marki znaleźć można również kolekcje dla amazonek. Oferta salonu MB Bielizna, w ETC Swarzędz, obejmuje bieliznę dzienną i nocną, ekskluzywną, plażową, dziecięcą i korygującą.

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.