Komunikaty PR

Akcja #TRENERZYPOMAGAJĄ zakończona sukcesem

2020-03-29  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Inga Ryfka
Agencja Face IT

Bagatela 10
00-585 Warszawa
i.ryfka|agencjafaceit.pl| |i.ryfka|agencjafaceit.pl
790393471
https://agencjafaceit.pl/
Do pobrania docx ( 0.02 MB )

Akcja #TRENERZYPOMAGAJĄ zakończona sukcesem

Konferencja online #TRENERZYPOMAGAJĄ dotarła do 30 tysięcy odbiorców. Dzięki zbiórce na pomagam.pl założonej przez organizatora akcji, do Wojewódzkiego Szpitala w Tychach trafi 6 665 zł.

– #trenerzypomagają była spontanicznym pomysłem, który przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Najlepsi polscy trenerzy motywacyjni, działając non profit, przekazali mnóstwo merytorycznej wiedzy. Dzięki akcji zebraliśmy również środki finansowe, których potrzebuje tyski szpital na walkę z koronawirusem. Zorganizowaniem konferencji udowodniliśmy, że mimo pozostania w domach wykorzystujemy pożytecznie nasz czas. W ciągu 7 dni, pracując w systemie home office, dostosowaliśmy się do panujących realiów życia codziennego i stworzyliśmy pierwszą w Polsce konferencję online dla osób, które w tym czasie szukają motywacji i stawiają na rozwój osobisty mówi Łukasz Cybulski, mówca motywacyjny oraz organizator #trenerzypomagaja

Wydarzenie odniosło sukces, dlatego pomysłodawca inicjatywy zapowiada jego kolejną edycję. Podczas konferencji zrodził się pomysł na 7-dniowe wyzwanie, które oparte jest w dużej mierze na programie autorskim BE MORE, które stworzył i poprowadzi Łukasz Cybulski. Informacje o warsztatach znajdziemy pod adresem https://www.be-more.pl/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face IT
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.