Komunikaty PR

Akcja „Wietrzymy Klimat” w Galerii Katowickiej

2020-01-08  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Niebawem wystartuje 4. edycja Śląskiego Festiwalu Nauki KATOWICE – jednego z najciekawszych popularnonaukowych wydarzeń w Europie. W ramach przedsięwzięcia w Galerii Katowickiej specjaliści z Klubu Gaja przeprowadzą akcję prośrodowiskową „Wietrzymy Klimat”. Ideą projektu jest wymiana refleksji dotyczących powstrzymania katastrofy klimatycznej. Przedstawicieli organizacji będzie można spotkać 10 stycznia o godz. 15:00.

25 stycznia nastąpi inauguracja czwartej odsłony Śląskiego Festiwalu Nauki KATOWICE. Jak co roku, jego uczestnicy będą świadkami setek wykładów, warsztatów oraz pokazów, podczas których zgłębią wiedzę z kategorii nauk ścisłych, przyrodniczych czy humanistycznych. Wydarzeniem towarzyszącym festiwalowi będzie akcja „Wietrzymy Klimat”, którą już w najbliższy piątek w Galerii Katowickiej poprowadzą edukatorzy z Klubu Gaja. Eksperci podejmą priorytetową kwestię ochrony środowiska, a także zachęcą obecnych na miejscu, do spisania własnych kilkuzdaniowych przemyśleń na specjalnych kolorowych karteczkach.

Udział w przedsięwzięciu będzie doskonałą okazją do wymiany doświadczeń oraz wzajemnej motywacji we wprowadzaniu pozytywnych zmian. Akcja „Wietrzymy Klimat” to również olbrzymia szansa, aby zasięgnąć cennych porad od obecnych na miejscu edukatorów. W dobie kryzysu klimatycznego i jego zatrważających zmian tego typu inicjatywy mają szczególne znaczenie, ponieważ ukierunkowują i jednoczą społeczeństwo w walce o wspólny cel – Ziemię.

Wydarzenie w Galerii Katowickiej odbędzie się 10 stycznia o godz. 15:00.

Klub Gaja to niezależna organizacja ekologiczna, działająca od ponad 30 lat. Jej członkowie mobilizują do realnych działań na rzecz środowiska oraz poszanowania praw zwierząt.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Inauguracja Senioraliów z gwiazdą na rynku Manufaktury Biuro prasowe
2024-05-07 | 10:00

Inauguracja Senioraliów z gwiazdą na rynku Manufaktury

Tegoroczna edycja Senioraliów zbliża się wielkimi krokami. Już w sobotę, 11 maja, Prezydent Miasta Łodzi uroczyście przekaże seniorom klucz do bram miasta, a na rynku Manufaktury, w
Styl życia Poczuć się jak we Włoszech… – włoski jarmark wrócił na rynek Manufaktury
2024-05-07 | 10:00

Poczuć się jak we Włoszech… – włoski jarmark wrócił na rynek Manufaktury

Ulubione przysmaki, ciepłe uśmiechy i głośne rozmowy – włoski jarmark Fiere del Gusto&buon Gusto znów zawitał do Manufaktury. Kupcy ze słonecznej Italii rozstawili swoje
Styl życia Nie śmieć w majówkę! - apel Operacji Czysta Rzeka
2024-05-01 | 11:40

Nie śmieć w majówkę! - apel Operacji Czysta Rzeka

Majówkę chętnie spędzamy na łonie natury. Zadbajmy o to, aby podczas rekreacji na piknikach, spacerach, wycieczkach rowerowych czy kajakowych nie pozostawić po sobie śladów w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Konsument

Tanie dekoracje do domu coraz poważniejszym problemem dla środowiska. Eksperci ostrzegają przed skutkami fast homeware

Sztuczne dekoracje kwiatowe, wiosenne wianki, puchate króliki, kurczaczki wielkanocne czy plastikowe świecidełka bożonarodzeniowe – ostatnie lata to prawdziwy boom na sezonowe dekoracje do domu. Trend ten znacząco zyskał na popularności w czasie pandemii, kiedy w domach pracowaliśmy i spędzaliśmy większość wolnego czasu, a podchwyciły go sklepowe marki, które wprowadziły do oferty taki asortyment i kuszą sezonowymi promocjami na niego. Eksperci podkreślają, że o ile w dekorowaniu domu nie ma nic złego, o tyle wybieranie tanich dekoracji i zmienianie ich co kilka tygodni czy miesięcy to trend szkodliwy i dla naszych portfeli, i dla środowiska. I porównują fast homeware do szkodliwości fast fashion, czyli taniej mody w naszych szafach.

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.