Akcja Zima z Wedlem startuje w Bydgoszczy
Marka E.Wedel wystartowała z wyjątkowym projektem, prowadzonym pod nazwą Zima z Wedlem.To cykl zimowych atrakcji, które odbywać się będą w Polsce w grudniu oraz w okresie ferii zimowych, aż do końca lutego 2020. Kolejna odsłona akcji odbędzie się w Bydgoszczy.To właśnie tam, już 4 i 5 stycznia, najbardziej czekoladowa marka w Polsce, zadba o przyjemną atmosferę na lodowisku w Hali Łuczniczka.
Na odwiedzających lodowisko w Hali Łuczniczka 4 i 5 stycznia, czekać będzie mnóstwo czekoladowych atrakcji. Uczestnicy będą mogli odwiedzić m.in. Strefę Przyjemności– miejsce regeneracji i odpoczynku po zimowych szaleństwach. To tam będzie można skosztować gorącej czekolady czy uwiecznić przyjemne chwile na zdjęciu w fotobudce. Niecodzienną atrakcją będzie także stanowisko do personalizacji czekolady, na którym można wykonać autorskie, oryginalne opakowania tabliczek marki E.Wedel. Z kolei interaktywna gra, dzięki której uczestnicy poznają sekrety procesu produkcji czekolady, będzie niosła ze sobą wartość edukacyjną, a dodatkowo – dla najmłodszych, marka zadbała o mobilną strefę zabaw o nazwie Małe Przyjemności.
- Akcja „Zima z Wedlem” ma na celu uprzyjemnianie czasu spędzonego na zimowych aktywnościach. Zależy nam, aby uczestnicy eventu podczas aktywnego weekendu, mogli ogrzać się gorącą czekoladą, a także wziąć udział w niecodziennych grach i zabawach. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z tej szansy na lodowisku w Bydgoszczy! – mówi Dominika Igielińska, Koordynator Komunikacji Marketingowej E.Wedel.
Cykl eventów związanych z akcją odbędzie się w okresie ferii zimowych i potrwa do końca lutego 2020 r. Najbardziej czekoladowa marka w Polsce w tym czasie zagości w aż 9 lokalizacjach, uprzyjemniając zimę tam, gdzie jest ona najbardziej widoczna.
Termin: 04-05.01.2020 r.
Godziny: 11:30-19.30
Miejsce: Bydgoszcz Torbyd, ul. Toruńska 59, 85-023 Bydgoszcz.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.