Akcja Zima z Wedlem startuje w Bydgoszczy
Marka E.Wedel wystartowała z wyjątkowym projektem, prowadzonym pod nazwą Zima z Wedlem.To cykl zimowych atrakcji, które odbywać się będą w Polsce w grudniu oraz w okresie ferii zimowych, aż do końca lutego 2020. Kolejna odsłona akcji odbędzie się w Bydgoszczy.To właśnie tam, już 4 i 5 stycznia, najbardziej czekoladowa marka w Polsce, zadba o przyjemną atmosferę na lodowisku w Hali Łuczniczka.
Na odwiedzających lodowisko w Hali Łuczniczka 4 i 5 stycznia, czekać będzie mnóstwo czekoladowych atrakcji. Uczestnicy będą mogli odwiedzić m.in. Strefę Przyjemności– miejsce regeneracji i odpoczynku po zimowych szaleństwach. To tam będzie można skosztować gorącej czekolady czy uwiecznić przyjemne chwile na zdjęciu w fotobudce. Niecodzienną atrakcją będzie także stanowisko do personalizacji czekolady, na którym można wykonać autorskie, oryginalne opakowania tabliczek marki E.Wedel. Z kolei interaktywna gra, dzięki której uczestnicy poznają sekrety procesu produkcji czekolady, będzie niosła ze sobą wartość edukacyjną, a dodatkowo – dla najmłodszych, marka zadbała o mobilną strefę zabaw o nazwie Małe Przyjemności.
- Akcja „Zima z Wedlem” ma na celu uprzyjemnianie czasu spędzonego na zimowych aktywnościach. Zależy nam, aby uczestnicy eventu podczas aktywnego weekendu, mogli ogrzać się gorącą czekoladą, a także wziąć udział w niecodziennych grach i zabawach. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z tej szansy na lodowisku w Bydgoszczy! – mówi Dominika Igielińska, Koordynator Komunikacji Marketingowej E.Wedel.
Cykl eventów związanych z akcją odbędzie się w okresie ferii zimowych i potrwa do końca lutego 2020 r. Najbardziej czekoladowa marka w Polsce w tym czasie zagości w aż 9 lokalizacjach, uprzyjemniając zimę tam, gdzie jest ona najbardziej widoczna.
Termin: 04-05.01.2020 r.
Godziny: 11:30-19.30
Miejsce: Bydgoszcz Torbyd, ul. Toruńska 59, 85-023 Bydgoszcz.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.