Akcja Zima z Wedlem startuje w Bydgoszczy
Marka E.Wedel wystartowała z wyjątkowym projektem, prowadzonym pod nazwą Zima z Wedlem.To cykl zimowych atrakcji, które odbywać się będą w Polsce w grudniu oraz w okresie ferii zimowych, aż do końca lutego 2020. Kolejna odsłona akcji odbędzie się w Bydgoszczy.To właśnie tam, już 4 i 5 stycznia, najbardziej czekoladowa marka w Polsce, zadba o przyjemną atmosferę na lodowisku w Hali Łuczniczka.
Na odwiedzających lodowisko w Hali Łuczniczka 4 i 5 stycznia, czekać będzie mnóstwo czekoladowych atrakcji. Uczestnicy będą mogli odwiedzić m.in. Strefę Przyjemności– miejsce regeneracji i odpoczynku po zimowych szaleństwach. To tam będzie można skosztować gorącej czekolady czy uwiecznić przyjemne chwile na zdjęciu w fotobudce. Niecodzienną atrakcją będzie także stanowisko do personalizacji czekolady, na którym można wykonać autorskie, oryginalne opakowania tabliczek marki E.Wedel. Z kolei interaktywna gra, dzięki której uczestnicy poznają sekrety procesu produkcji czekolady, będzie niosła ze sobą wartość edukacyjną, a dodatkowo – dla najmłodszych, marka zadbała o mobilną strefę zabaw o nazwie Małe Przyjemności.
- Akcja „Zima z Wedlem” ma na celu uprzyjemnianie czasu spędzonego na zimowych aktywnościach. Zależy nam, aby uczestnicy eventu podczas aktywnego weekendu, mogli ogrzać się gorącą czekoladą, a także wziąć udział w niecodziennych grach i zabawach. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z tej szansy na lodowisku w Bydgoszczy! – mówi Dominika Igielińska, Koordynator Komunikacji Marketingowej E.Wedel.
Cykl eventów związanych z akcją odbędzie się w okresie ferii zimowych i potrwa do końca lutego 2020 r. Najbardziej czekoladowa marka w Polsce w tym czasie zagości w aż 9 lokalizacjach, uprzyjemniając zimę tam, gdzie jest ona najbardziej widoczna.
Termin: 04-05.01.2020 r.
Godziny: 11:30-19.30
Miejsce: Bydgoszcz Torbyd, ul. Toruńska 59, 85-023 Bydgoszcz.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy
Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że pojawił się pomysł na realizację filmu dokumentalnego, w którym będzie mogła ujawnić szczegóły swojego życia prywatnego i zawodowego. Jak zauważa, nie każdy artysta jest w ten sposób doceniony. Dlatego też ona postanowiła wykorzystać tę szansę i chce jak najlepiej zaprezentować się w tej produkcji. Doda przyznaje również, że ten projekt wywołał wiele negatywnych emocji.
Konsument
Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.