Komunikaty PR

Akcja Zima z Wedlem startuje w Bydgoszczy

2020-01-03  |  01:00
Biuro prasowe

Marka E.Wedel wystartowała z wyjątkowym projektem, prowadzonym pod nazwą Zima z Wedlem.To cykl zimowych atrakcji, które odbywać się będą w Polsce w grudniu oraz w okresie ferii zimowych, aż do końca lutego 2020. Kolejna odsłona akcji odbędzie się w Bydgoszczy.To właśnie tam, już 4 i 5 stycznia, najbardziej czekoladowa marka w Polsce, zadba o przyjemną atmosferę na lodowisku w Hali Łuczniczka. 

 

Na odwiedzających lodowisko w Hali Łuczniczka 4 i 5 stycznia, czekać będzie mnóstwo czekoladowych atrakcji. Uczestnicy będą mogli odwiedzić m.in. Strefę Przyjemności– miejsce regeneracji i odpoczynku po zimowych szaleństwach. To tam będzie można skosztować gorącej czekolady czy uwiecznić przyjemne chwile na zdjęciu w fotobudce. Niecodzienną atrakcją będzie także stanowisko do personalizacji czekolady, na którym można wykonać autorskie, oryginalne opakowania tabliczek marki E.Wedel. Z kolei interaktywna gra, dzięki której uczestnicy poznają sekrety procesu produkcji czekolady, będzie niosła ze sobą wartość edukacyjną, a dodatkowo – dla najmłodszych, marka zadbała o mobilną strefę zabaw o nazwie Małe Przyjemności

Akcja „Zima z Wedlem” ma na celu uprzyjemnianie czasu spędzonego na zimowych aktywnościach. Zależy nam, aby uczestnicy eventu podczas aktywnego weekendu, mogli ogrzać się gorącą czekoladą, a także wziąć udział w niecodziennych grach i zabawach. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z tej szansy na lodowisku w Bydgoszczy! – mówi Dominika Igielińska, Koordynator Komunikacji Marketingowej E.Wedel. 

Cykl eventów związanych z akcją odbędzie się w okresie ferii zimowych i potrwa do końca lutego 2020 r. Najbardziej czekoladowa marka w Polsce w tym czasie zagości w aż 9 lokalizacjach, uprzyjemniając zimę tam, gdzie jest ona najbardziej widoczna. 

Termin: 04-05.01.2020 r.

Godziny: 11:30-19.30

Miejsce: Bydgoszcz Torbyd, ul. Toruńska 59, 85-023 Bydgoszcz.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Polski fotograf u ministra w Ghanie! Biuro prasowe
2024-06-28 | 10:00

Polski fotograf u ministra w Ghanie!

Polski fotograf u ministra w Ghanie!   Wojciech Zaremba dokumentuje życie w Ghanie. Jego zdjęcia były wielokrotnie prezentowane na wystawach w Polsce. Pasją naszego rodaka
Styl życia Trendy wśród pokolenia Silver – 57% seniorów chce korzystać z mikromobilności
2024-06-27 | 19:10

Trendy wśród pokolenia Silver – 57% seniorów chce korzystać z mikromobilności

Starzenie się społeczeństw jest zjawiskiem globalnym, jednak dzisiejsze pokolenie Silver, znacząco różni się od niegdysiejszych seniorów. Osoby starsze coraz częściej są
Styl życia Festiwal Folkowe Inspiracje w Manufakturze
2024-06-27 | 11:00

Festiwal Folkowe Inspiracje w Manufakturze

Międzynarodowy Festiwal Twórczości” Młodych „Folkowe Inspiracje” to wydarzenie, które na stałe wpisało się nie tylko w kulturalny kalendarz Łodzi, ale także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić

Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.

Edukacja

Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym

Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności

Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.