Akcja Zima z Wedlem w Poznaniu
Podczas tegorocznej zimy marka E.Wedel gości w polskich miastach z wyjątkowym projektemZima z Wedlem. Jest to cykl wydarzeń opartych na sportowych aktywnościach, dobrej zabawie i… czekoladzie. Kolejna odsłona akcji odbędzie się 25 i 26 stycznia w Poznaniu, gdzienajbardziej czekoladowa marka w Polsce zadba o przyjemną atmosferę na lodowisku Chwiałka.
Uczestnicy akcji w Poznaniu będą mogli odwiedzić m.in. Strefę Przyjemności– miejsce regeneracji i odpoczynku po zimowych szaleństwach. To właśnie tam będzie można rozpłynąć się nad kubkiem gorącej czekolady lub zrobić pamiątkowe zdjęcia w fotobudce. Niecodzienną zabawę zapewni także stanowisko do personalizacji czekolady, dzięki któremu będzie można wykonać wyjątkowe personalizowane opakowania tabliczek E.Wedel. Co więcej, odwiedzający będą mogli zagrać w grę prezentującą proces produkcji czekolady. Z myślą o najmłodszych, marka stworzyła mobilną strefę zabaw o nazwie Małe Przyjemności.
- Akcja „Zima z Wedlem” ma na celu uprzyjemniać chwile zimowych aktywności. Chcielibyśmy, aby mieszkańcy Poznania spędzający weekend na lodowisku, mogli skosztować gorącej czekolady oraz sprawdzić się w niecodziennych grach i zabawach. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia lodowiska Chwiałka w Poznaniu w najbliższą sobotę i niedzielę! – mówi Dominika Igielińska, Koordynator Komunikacji Marketingowej E.Wedel.
Cykl eventów zorganizowanych w ramach akcji Zima z Wedlem odbędzie się w okresie ferii zimowych i potrwa do końca lutego 2020 r. W tym czasie E.Wedel zagości w aż 9 lokalizacjach, uprzyjemniając zimę tam, gdzie jest ona najbardziej widoczna.
Termin: 25-26.01.2020 r.
Godziny:
- sobota (25.01) 10.30 – 20.00
- niedziela (26.01) 11.00 – 21.00
Miejsce:Lodowisko Chwiałka, ul. O. M. Żelazka 1, 61-553 Poznań.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.