Komunikaty PR

Akcja Zima z Wedlem w Poznaniu

2020-01-21  |  09:00
Biuro prasowe

Podczas tegorocznej zimy marka E.Wedel gości w polskich miastach z wyjątkowym projektemZima z WedlemJest to cykl wydarzeń opartych na sportowych aktywnościach, dobrej zabawie i… czekoladzie. Kolejna odsłona akcji odbędzie się 25 i 26 stycznia w Poznaniu, gdzienajbardziej czekoladowa marka w Polsce zadba o przyjemną atmosferę na lodowisku Chwiałka. 

Uczestnicy akcji w Poznaniu będą mogli odwiedzić m.in. Strefę Przyjemności– miejsce regeneracji i odpoczynku po zimowych szaleństwach. To właśnie tam będzie można rozpłynąć się nad kubkiem gorącej czekolady lub zrobić pamiątkowe zdjęcia w fotobudce. Niecodzienną zabawę zapewni także stanowisko do personalizacji czekolady, dzięki któremu będzie można wykonać wyjątkowe personalizowane opakowania tabliczek E.Wedel. Co więcej, odwiedzający będą mogli zagrać w grę prezentującą proces produkcji czekolady. Z myślą o najmłodszych, marka stworzyła mobilną strefę zabaw o nazwie Małe Przyjemności.

Akcja „Zima z Wedlem” ma na celu uprzyjemniać chwile zimowych aktywności. Chcielibyśmy, aby mieszkańcy Poznania spędzający weekend na lodowisku, mogli skosztować gorącej czekolady oraz sprawdzić się w niecodziennych grach i zabawach. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia lodowiska Chwiałka w Poznaniu w najbliższą sobotę i niedzielę! – mówi Dominika Igielińska, Koordynator Komunikacji Marketingowej E.Wedel. 

Cykl eventów zorganizowanych w ramach akcji Zima z Wedlem odbędzie się w okresie ferii zimowych i potrwa do końca lutego 2020 r. W tym czasie E.Wedel zagości w aż 9 lokalizacjach, uprzyjemniając zimę tam, gdzie jest ona najbardziej widoczna. 

Termin: 25-26.01.2020 r.

Godziny: 

- sobota (25.01) 10.30 – 20.00

- niedziela (26.01) 11.00 – 21.00

Miejsce:Lodowisko Chwiałka, ul. O. M. Żelazka 1, 61-553 Poznań.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.