Akcja Zima z Wedlem w Poznaniu
Podczas tegorocznej zimy marka E.Wedel gości w polskich miastach z wyjątkowym projektemZima z Wedlem. Jest to cykl wydarzeń opartych na sportowych aktywnościach, dobrej zabawie i… czekoladzie. Kolejna odsłona akcji odbędzie się 25 i 26 stycznia w Poznaniu, gdzienajbardziej czekoladowa marka w Polsce zadba o przyjemną atmosferę na lodowisku Chwiałka.
Uczestnicy akcji w Poznaniu będą mogli odwiedzić m.in. Strefę Przyjemności– miejsce regeneracji i odpoczynku po zimowych szaleństwach. To właśnie tam będzie można rozpłynąć się nad kubkiem gorącej czekolady lub zrobić pamiątkowe zdjęcia w fotobudce. Niecodzienną zabawę zapewni także stanowisko do personalizacji czekolady, dzięki któremu będzie można wykonać wyjątkowe personalizowane opakowania tabliczek E.Wedel. Co więcej, odwiedzający będą mogli zagrać w grę prezentującą proces produkcji czekolady. Z myślą o najmłodszych, marka stworzyła mobilną strefę zabaw o nazwie Małe Przyjemności.
- Akcja „Zima z Wedlem” ma na celu uprzyjemniać chwile zimowych aktywności. Chcielibyśmy, aby mieszkańcy Poznania spędzający weekend na lodowisku, mogli skosztować gorącej czekolady oraz sprawdzić się w niecodziennych grach i zabawach. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia lodowiska Chwiałka w Poznaniu w najbliższą sobotę i niedzielę! – mówi Dominika Igielińska, Koordynator Komunikacji Marketingowej E.Wedel.
Cykl eventów zorganizowanych w ramach akcji Zima z Wedlem odbędzie się w okresie ferii zimowych i potrwa do końca lutego 2020 r. W tym czasie E.Wedel zagości w aż 9 lokalizacjach, uprzyjemniając zimę tam, gdzie jest ona najbardziej widoczna.
Termin: 25-26.01.2020 r.
Godziny:
- sobota (25.01) 10.30 – 20.00
- niedziela (26.01) 11.00 – 21.00
Miejsce:Lodowisko Chwiałka, ul. O. M. Żelazka 1, 61-553 Poznań.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.