Komunikaty PR

AkzoNobel z kampanią reklamową Dulux EasyCare+

2020-04-16  |  12:10
Biuro prasowe
Do pobrania Materiał ( 0.71 MB )

AkzoNobel, globalny producent farb i lakierów wystartował z nową kampanią farb Dulux EasyCare+. Główną osią działań komunikacyjnych jest spot reklamowy emitowany w największych polskich stacjach telewizyjnych. Kampania rozpoczęła się 12 kwietnia.

„Odporna na plamy i przetarcia” to główne hasło towarzyszące kampanii Dulux EasyCare+. Podkreśla ono, że poza plamoodpornością, nowy produkt zapewnia ochronę malowanej powierzchni przed czarnymi śladami i przetarciami. Według badań przeprowadzonych przez AkzoNobel to właśnie te elementy wskazywane są przez Polaków, jako najbardziej denerwujące zabrudzenia na ścianach.

Spot telewizyjny pokazuje, jak prostsza staje się nasza domowa codzienność, kiedy nie musimy szczególnie uważać na ściany i unikać sytuacji, w której powstają czarne ślady
i przetarcia.

W komunikacji stawiamy na proste i czytelne przekazy, obrazujące konsumentowi działanie naszych produktów. W najnowszej kampanii, w zabawny sposób pokazujemy, że dom to miejsce, w którym wiele się dzieje. Nie jest więc trudno uniknąć w nim sytuacji,
w których może dojść do zabrudzenia ścian. Zatem warto pomyśleć o rozwiązaniu, które pozwoli zachować im odporność na plamy i przetarcia, bez przywiązywania do nich przesadnej uwagi przy sprzątaniu, przesuwaniu mebli czy po prostu przy codziennym zetknięciu się z powierzchnią ściany –
mówi Robert Gwara, Brand Manager Dulux.

Trzydziestosekundowy spot reklamowy, promujący kampanię można zobaczyć od 12 kwietnia br. w największych stacjach telewizyjnych, m.in.: TVN, TVN24, Polsat, HGTV czy serwisach VOD, jak Ipla i Player. Działania reklamowe widoczne są również w mediach społecznościowych, YouTube i materiałach POS.

Za przygotowanie koncepcji i realizację spotu telewizyjnego odpowiada MullenLowe London, za zakup mediów MediaCom oraz Digital Resolution, zaś za działania w Social Media agencja OS3. Działania PR prowadzone są przez agencję Consulting’n more.

Wykorzystana w nowej farbie Dulux EasyCare+ technologia Scuff Resist zapewnia farbie wytrzymałość mechaniczną, dzięki czemu pomalowana powierzchnia jest odporna również na szorowanie i plamy. Produkt dostępny jest w 32 kolorach zgodnych z najnowszymi trendami urządzania wnętrz. Polska jest pierwszym rynkiem, na który produkt trafił do sprzedaży.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media BRAK ZDJĘCIA
2020-08-03 | 11:00

Losy Jana Wedla i Fabryki Czekolady podczas Powstania Warszawskiego

Rodzina Wedlów mieszkała w Warszawie od połowy XIX wieku. W tym czasie nie tylko wprowadziła mieszkańców stolicy do świata czekolady, ale również przyczyniła się do rozwoju gospodarczego miasta. Brała też czynny
Media Królik Bugs obchodzi dziś swoje osiemdziesiąte urodziny!
2020-07-27 | 13:00

Królik Bugs obchodzi dziś swoje osiemdziesiąte urodziny!

Jest ikoną popkultury, otrzymał Oscara i od lat niezmiennie bawi pokolenia. Dokładnie 80 lat temu Królik Bugs debiutował na ekranie. W tym czasie wiele osiągnął, stając się
Media „Czas na Wnętrze” – magazyn pełen inspiracji
2020-07-16 | 12:40

„Czas na Wnętrze” – magazyn pełen inspiracji

„Czas na Wnętrze” – polski miesięcznik wnętrzarski, obchodzi w tym roku swoje 10. urodziny! Wierzymy, że "Czas na Wnętrze" to pewna społeczność. Wierzymy,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Gwiazdy

Anna Korcz: Jurata jest najpiękniejsza na świecie. Skradła moje serce i przyjeżdżam tu od 30 lat

Aktorka tłumaczy, że ze wszystkich miejscowości położonych nad Morzem Bałtyckim Juratę darzy szczególnym sentymentem. Anna Korcz bardzo często ją odwiedza, w konsekwencji z łatwością zauważa zmiany, jakie zachodzą w zagospodarowaniu tamtejszego terenu. Otwarcie przyznaje, że nie wszystkie jej się podobają. Zaznacza, że estetyką nowo powstałych budowli często rządzi przypadek. To czyni zabudowę dużo mniej spójną i w rezultacie negatywnie wpływa na wygląd miasta.

 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Zdrowie

Michał Piróg: Kobiety chore na raka w ostatniej kolejności myślą o sobie. Chcą wyzdrowieć przede wszystkim dla dzieci

Tancerz wziął udział w tegorocznej edycji kampanii społecznej Dotykam = Wygrywam, której głównym celem jest profilaktyka raka piersi. Tłumaczy, że przez udział w akcji chce przede wszystkim wesprzeć swoje koleżanki, kobiety z rodziny i bliskie mu osoby, które borykają się z chorobą. Michał Piróg zwraca uwagę, że diagnoza zmienia w życiu kobiety i jej rodziny priorytety. Zauważa także, że podczas leczenia niezwykle ważne jest pozytywne myślenie. Patrzenie w przyszłość z optymizmem może nie tylko pomóc w kryzysowych momentach, lecz także realnie wpłynąć na przebieg choroby.

Teatr

Katarzyna Pakosińska: W trudnych czasach kulturę zawsze zostawia się na koniec. Artyści nie wiedzą, jak będzie wyglądać ich sytuacja

Aktorka tłumaczy, że wielomiesięczna pandemia bardzo dotkliwie wpłynęła na sektor kultury. Pozbawieni pracy artyści nie mogli liczyć na wsparcie, a ich sytuacja mimo upływu czasu nadal pozostaje trudna. Mimo wyraźnego kryzysu działania związane z usprawnieniem instytucji kulturalnych nadal nie są doprecyzowane. To powoduje, że aktorzy i muzycy zaczynają obawiać się o swoją przyszłość. Katarzyna Pakosińska pociesza jednak kolegów i koleżanki z branży. Tłumaczy, że nie należy tracić nadziei, ponieważ myśląc pozytywnie, można wiele zyskać.