Komunikaty PR

AkzoNobel z kampanią reklamową Dulux EasyCare+

2020-04-16  |  12:10
Biuro prasowe
Do pobrania Materiał ( 0.71 MB )

AkzoNobel, globalny producent farb i lakierów wystartował z nową kampanią farb Dulux EasyCare+. Główną osią działań komunikacyjnych jest spot reklamowy emitowany w największych polskich stacjach telewizyjnych. Kampania rozpoczęła się 12 kwietnia.

„Odporna na plamy i przetarcia” to główne hasło towarzyszące kampanii Dulux EasyCare+. Podkreśla ono, że poza plamoodpornością, nowy produkt zapewnia ochronę malowanej powierzchni przed czarnymi śladami i przetarciami. Według badań przeprowadzonych przez AkzoNobel to właśnie te elementy wskazywane są przez Polaków, jako najbardziej denerwujące zabrudzenia na ścianach.

Spot telewizyjny pokazuje, jak prostsza staje się nasza domowa codzienność, kiedy nie musimy szczególnie uważać na ściany i unikać sytuacji, w której powstają czarne ślady
i przetarcia.

W komunikacji stawiamy na proste i czytelne przekazy, obrazujące konsumentowi działanie naszych produktów. W najnowszej kampanii, w zabawny sposób pokazujemy, że dom to miejsce, w którym wiele się dzieje. Nie jest więc trudno uniknąć w nim sytuacji,
w których może dojść do zabrudzenia ścian. Zatem warto pomyśleć o rozwiązaniu, które pozwoli zachować im odporność na plamy i przetarcia, bez przywiązywania do nich przesadnej uwagi przy sprzątaniu, przesuwaniu mebli czy po prostu przy codziennym zetknięciu się z powierzchnią ściany –
mówi Robert Gwara, Brand Manager Dulux.

Trzydziestosekundowy spot reklamowy, promujący kampanię można zobaczyć od 12 kwietnia br. w największych stacjach telewizyjnych, m.in.: TVN, TVN24, Polsat, HGTV czy serwisach VOD, jak Ipla i Player. Działania reklamowe widoczne są również w mediach społecznościowych, YouTube i materiałach POS.

Za przygotowanie koncepcji i realizację spotu telewizyjnego odpowiada MullenLowe London, za zakup mediów MediaCom oraz Digital Resolution, zaś za działania w Social Media agencja OS3. Działania PR prowadzone są przez agencję Consulting’n more.

Wykorzystana w nowej farbie Dulux EasyCare+ technologia Scuff Resist zapewnia farbie wytrzymałość mechaniczną, dzięki czemu pomalowana powierzchnia jest odporna również na szorowanie i plamy. Produkt dostępny jest w 32 kolorach zgodnych z najnowszymi trendami urządzania wnętrz. Polska jest pierwszym rynkiem, na który produkt trafił do sprzedaży.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.