Aleksandra Popławska bohaterką projektu #createthepath
Aleksandra Popławska podzieliła się momentami ze swojego życia, do których na co dzień niewiele osób ma dostęp. Aktorka w filmie Barta Pogody opowiada, co pasjonuje ją zawodowo i prywatnie oraz czym powinny charakteryzować się osoby kreatywne. Mikrodokument powstał w ramach pierwszego artystycznego projektu hiszpańskiej marki CUPRA.
Osoby, które kierują się pasją
W ramach inicjatywy CUPRA łączy świat sztuki, sportu i motoryzacji.Nowy etap w historii marki został przedstawiony wraz z wyjątkowymi osobami, które pozostają wierne swoim pasjom. To właśnie ich codzienność stała się inspiracją i scenariuszem filmów #createthepath. Film Aleksandry Popławskiej jest drugą odsłoną projektu po ukazaniu się mikrodokumentu z Robertem Karasiem, ultratriathlonistą i rekordzistą świata na dystansie podwójnego oraz potrójnego Ironmana.
Pasja na scenie i przed kamerą
Wcielanie się w postacie silnych, niezależnych kobiet na dużym i małym ekranie to tylko część pracy Aleksandry Popławskiej. Pochodząca z Zabrza artystka jest też wielokrotnie nagradzaną reżyserką oraz aktorką teatralną zaangażowaną w działalność Teatru Rozmaitości i Teatru 6. Piętro w Warszawie. Stworzone przez nią spektakle i role teatralne zostały nagrodzone m.in. nagrodą Feliksa Warszawskiego za Najlepszą Reżyserię, nagrodą główną na Festiwalu Sztuk Współczesnych R@port czy nagrodami aktorskimi na Festiwalach Sztuki Aktorskiej w Kaliszu i festiwalu Dramaturgii Współczesnej w Zabrzu.
Jak zaznacza artystka, każde kolejne wyzwanie zawodowe wymaga od niej wyjątkowego zaangażowania i pasji: – Ciągły ruch, zmiany miejsc i sytuacji, poznawanie nowych ludzi, wcielanie się w różnorodne charaktery pozwala mi na przeżywanie emocji i doświadczanie stanów, które w innych okolicznościach być może byłyby niedostępne. Zmiany stymulują mózg i apetyt na nowe doświadczenia ciagle rośnie. Wiecznie poszukuję wokół siebie inspiracji.
Backstage projektu
Zdjęcia do filmu Barta Pogody odbyły się w czerwcu 2019 roku w Warszawie, gdzie artystka często realizuje projekty – teatralne i filmowe. Część ujęć powstała na deskach Teatru 6. Piętro, a także w Bieszczadach, które na wiele miesięcy stały się dla Aleksandry Popławskiej miejscem pracy. Pozwoliło to na pokazanie dwóch twarzy bohaterki. Ścieżką muzyczną mikrodokumentu został kawałek „Face the Sun” grupy Sonar– producenta Łukasza Stachurko.
– To było dla mnie niezwykłe wyzwanie. Moim celem nie było ukazanie i potwierdzenie określonego wizerunku Oli– opisuje współpracę Bart Pogoda. –Chciałem przedstawić wieloznaczność każdej chwili, wiernie oddać poświęcenie, z którym Ola podchodzi do swoich pasji. Zrobiłem setki ujęć, które miały ukazać ich niezależność i siłę. Film jest rezultatem spotkania grupy ludzi, wielu rozmów, a nie sztampowych ujęć w studiu.
Współpraca filmowa Aleksandry Popławskiej z CUPRĄ to kolejna odsłona kampanii promocyjnej wokół wprowadzenia marki na rynek Polski.
CUPRA to marka dla wyjątkowych ludzi. Zaprojektowana, by urzec tych, którzy poszukują takich wartości, jak wyjątkowość, wyrafinowanie i sportowe osiągi. Nadszedł czas, aby miłośnicy motoryzacji odkryli nowy wymiar aut, które spełnią ich oczekiwania. Wraz z wprowadzeniem na rynek nowych modeli, CUPRA będzie dbała o sportowego ducha i wyścigowe tradycje, startując w serii TCR. CUPRA zyskuje własną tożsamość i jest gotowa, by podbić serca nowej grupy entuzjastów, korzystając z sieci ponad 280 specjalnie wybranych dealerów SEAT-a w całej Europie.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.