Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
W sobotni wieczór, 7 grudnia, w Aspen Prime Ski & Bike Resort odbyła się kolacja charytatywna, której celem było wsparcie Hospicjum Domowego dla Dzieci w Opolu.
W wydarzeniu wzięło udział blisko 90 gości, w tym przedsiębiorcy z całej Polski, którzy połączyli siły, by pomóc pacjentom w walce o lepszą jakość życia. Efektem było zebranie ponad 212 tysięcy złotych.
Kolacja była prawdziwym świętem kulinarnym, przygotowanym z dbałością o szczegóły.
Za siedmiodaniowe menu odpowiadali szef kuchni Aleksander Czyż i znany kulinarny mistrz Karol Okrasa. Potrawy, które trafiły na stoły, zachwycały nie tylko smakiem, ale również kompozycją. Każde danie było sparowane z winami, a ich dobór i prezentację prowadził Leszek Zięba.
Wśród serwowanych dań znalazł się delikatny śledź w podgrzybkach, podawany z burakiem korzennym, zupa grzybowa z kozim serem czy marynowany jesiotr z frytkami podlaskimi, kawiorem z pstrąga i czosnkiem. Wieczór dopełnił wyjątkowy koncert zespołu Take Style z elektrycznymi skrzypcami Arkadiusza Czyżewskiego.
Centralnym punktem wieczoru była licytacja unikalnych przedmiotów i doświadczeń.
Wśród licytowanych atrakcji znalazły się kolekcje wyjątkowych win, suknia projektu
Doroty Goldpoint, biżuteria, a także koszulka Piotra Zielińskiego, reprezentanta Polski
w piłce nożnej. Absolutnym hitem wieczoru okazał się jednak rejs po Adriatyku
na katamaranie Tomasza Kunstlera, prezesa zarządu Aspen Prime Ski & Bike Resort w towarzystwie Karola Okrasy.
- Największą kwotę uzbieraliśmy za rejs po Adriatyku, który poprowadzę osobiście wraz
z Karolem Okrasą. Ten rejs wylicytowaliśmy za ponad 90 tysięcy złotych. Ku naszemu zaskoczeniu część przedsiębiorców, która nie wygrała tej licytacji, poczuła niedosyt
i zaoferowali, czy jestem w stanie wprowadzić w życie licytację drugiego takiego rejsu
i zadeklarowali, że bezwarunkowo dołożą za niego 50 tysięcy złotych. Ponadto, 10 grudnia na corocznej wigilijnej kolacji Opolskiej Loży - Business Centre Club udało się zebrać od członków BCC dodatkowe 59 500 tys. zł. Ta wspaniała inicjatywa to zasługa Kanclerza Romana Stasia, który również uczestniczył w naszej kolacji w Aspen - mówi Tomasz Kunstler prezes zarządu Aspen Prime Ski & Bike Resort
Cały dochód z licytacji zasilił Hospicjum Domowe dla Dzieci w Opolu, które oferuje bezpłatną opiekę dzieciom w terminalnych stadiach choroby. Zebrane środki pozwolą
na zakup aż czterech generatorów do kamizelek oscylacyjnych, które pomagają w terapii oddechowej. - Dzięki tej pomocy będziemy mogli wesprzeć naszych najmłodszych pacjentów.
Te urządzenia znacząco poprawią komfort ich życia i ułatwią codzienną opiekę – podkreśliła Sylwia Sikorska-Stach, dyrektorka Domowego Hospicjum dla Dzieci w Opolu.
Hospicjum, które działa na terenie województwa opolskiego, codziennie wspiera 25 dzieci
w różnym wieku, od niemowląt po młodzież. Jak zaznaczyła dyrektorka hospicjum, potrzeby placówki są ogromne, a środki z Narodowego Funduszu Zdrowia nie pokrywają wszystkich kosztów.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!

Choinkowe LOVE – Magia świąt w Przylądku Nadziei
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.