Komunikaty PR

Allora świętuje swoje pierwsze urodziny


2024-09-27  |  16:00
Biuro prasowe

Restauracja Allora, która w krótkim czasie zdobyła serca miłośników włoskiej kuchni, obchodzi swoje pierwsze urodziny! Z tej okazji właściciele, Karolina Jakimiak-Kwaśniewska i Łukasz Kwaśniewski, zapraszają na wyjątkowy weekend pełen smaków i dobrej zabawy. Hasłem przewodnim celebracji jest Tiramisu Party – goście będą mogli delektować się nieograniczonymi porcjami tiramisu, popijając je kultowym negroni. Wszystko to w ciepłej i domowej atmosferze, z której słynie Allora.

 

Restauracja od samego początku miała być miejscem, w którym wszyscy czują się swobodnie i komfortowo, otoczeni pyszną kuchnią i doskonałym winem. Dziś Allora to nie tylko jedzenie – to społeczność, gdzie goście wracają, jakby odwiedzali starych przyjaciół. Za autorskie menu Allory odpowiada szef kuchni Miłosz Sroka, który sam wiele lat spędził we Włoszech. Jego potrawy to połączenie klasycznych smaków Italii z nowoczesnymi akcentami, co daje wyjątkowe rezultaty. W karcie możemy znaleźć zarówno tradycyjne dania takie jak risotto, czy arancini, ale zawsze z charakterystycznym twistem. 

 

Sukces restauracji nie opiera się jednak wyłącznie na jedzeniu. To także dbałość o każdy szczegół – „Gastronomia to dla nas teatr – zarówno wystrój, jak i zespół barmanów oraz kelnerów tworzą spójne doświadczenie, które chcemy, aby było niezapomniane,” tłumaczy Karolina. W ciągu ostatniego roku restauracja zyskała wierne grono stałych bywalców, co właściciele traktują jako swój największy sukces: „Niektórzy pytają o ulubione stoliki, inni mówią do kelnerów po imieniu – dla nas to znak, że spełniliśmy naszą misję.”

 

W dniach 27-29. września. Allora zaprasza wszystkich na niezapomniany weekend pełen tiramisu i negron. Będzie to idealna okazja, aby zanurzyć się w atmosferze wielkiej włoskiej rodziny, która w ciągu tego roku stała się znakiem rozpoznawczym tego miejsca.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.