Komunikaty PR

Anna Markowska i Marcin Tyszka w kampanii smartfonów Huawei P50 Pro i P50 Pocket

2022-01-26  |  18:20
Biuro prasowe

Huawei rusza z kampanią promującą najnowsze, flagowe smartfony Huawei P50 Pro i P50 Pocket, która będzie realizowana w kanałach digital, PR i na nośnikach OOH w całej Polsce. W kampanii pojawią się influencerzy – modelka Anna Markowska i fotograf Marcin Tyszka, którzy będą komunikować fotograficzną potęgę modelu P50 Pro i innowacyjność składanego P50 Pocket. Smartfony będą promowane także przez ambasadora marki Roberta Lewandowskiego na jego kanałach social media. Huawei zaprosi też amatorów fotografii mobilnej do udziału w konkursie.

Huawei P50 Pro to smartfon, który wyznacza nowy standard fotografii mobilnej, potwierdza to fakt, że zajmuje pierwsze miejsce w zestawieniu DxOMark, niezależnym globalnym rankingu smartfonów fotograficznych. Nasz najnowszy flagowiec pozwala wykonywać absolutnie niezwykłe zdjęcia, a ich jakość odwzorowuje obraz zbliżony do tego, który rejestruje ludzkie oko. Z kolei składany P50 Pocket to przełomowa technologia i wyjątkowy design, innowacja zamknięta w przepięknej oprawie. Seria P50 udowadnia, że Huawei jest liderem fotografii mobilnej i cieszę się, że od dziś nasze najnowsze flagowce dostępne są w Polsce – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i e-commerce w Huawei CBG Polska.

Anna Markowska, modelka znana szerszej widowni z programu Top Model i Marcin Tyszka, uznany fotograf modowy i juror w Top Model, będą wspierać komunikację serii Huawei P50 w swoich kanałach social media.

To mój kolejny projekt z gigantem technologicznym, marką Huawei. Bardzo się z niego cieszę. Każdy z nas ma różne oczekiwania wobec telefonów. Moim podstawowym jest bardzo dobry aparat fotograficzny wbudowany w urządzenie, które w końcu zawsze mam w swojej kieszeni. Przeszedłem kilka szkoleń z trenerami Huawei i wiem, że smartfon pozwala mi robić zdjęcia w każdych warunkach
i tak, że jestem zadowolony z efektu. A to nie jest reguła. Model P50 Pro miałem przy sobie przez kilka tygodni w Hiszpanii. I ta nasza gorąca przygoda zaowocowała kilkunastoma naprawdę fantastycznymi zdjęciami
 – mówi Marcin Tyszka.

Marcin Tyszka będzie też inspirował amatorów fotografii mobilnej do udziału w konkursie. Przygotowana przez niego seria filmów poradnikowych – o tym, jak wykonać perfekcyjne zdjęcie smartfonem wykorzystując jego liczne funkcje fotograficzne – będzie dostępna na Instagramie Marcina Tyszki i na kanałach Huawei. Finałowym etapem tej fotograficznej edukacji będzie konkurs, a najlepsze ze zgłoszonych prac zostaną zaprezentowane podczas uroczystego wernisażu w Warszawie, obok profesjonalnych zdjęć Marcina Tyszki. Na zwycięzców konkursu czekają atrakcyjne nagrody – smartfony Huawei P50 Pro i P50 Pocket, słuchawki Huawei FreeBuds Lipstick, smartwatch Huawei Watch GT 3 i głośnik Huawei Sound Joy.

Konkurs odbędzie się w lutym, a szczegóły dotyczące terminu i zasad zostaną ogłoszone wkrótce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.