Komunikaty PR

Anna Wendzikowska ambasadorką J.P. Chenet – francuskiego wina numer 1. na świeci

2021-06-24  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Bazydło-Rossienik
PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.

ul. Wiśniowa 59 lok. 5
02-520 Warszawa
karolina.rossienik|pankowalski.com.pl| |karolina.rossienik|pankowalski.com.pl
+ 48 730 196 666
www.pankowalski.com.pl

Anna Wendzikowska, popularna prezenterka telewizyjna i aktorka została Ambasadorką marki
J.P. Chenet, najpopularniejszego francuskiego wina, jednej z dziesięciu największych marek
na świecie. Umowę o współpracy z Ambasadorką podpisali właśnie w Warszawie Jakub Nowak, Prezes Zarządu JNT Group oraz Platinum Wines i Witold Franczak, Dyrektor Generalny, Wiceprezes Zarządu Platinum Wines.

Wchodząca w skład JNT Group, spółka Platinium Wines, która na początku roku przejęła dystrybucję J.P. Chenet w Polsce, właśnie podpisała umowę z Anną Wendzikowską. Znana z eksluzywnych wywiadów z gwiazdami światowego kina prezenterka i aktorka będzie wspierać swoim wizerunkiem jedną z dziesięciu najsilniejszych i największych marek wina na świecie.

Bardzo się cieszę, że nasza spółka przejęła dystrybucję tak wspaniałej marki, jaką jest J.P. Chenet oraz że udało nam się zaprosić do współpracy Annę Wendzikowską -  podkreśla Jakub Nowak, Prezes Zarządu JNT Group oraz Platinum Wines.

J.P. Chenet to wyjątkowa, światowego formatu marka w wyjątkowym francuskim stylu, dlatego jest mi niezmiernie miło, że zostałam zaproszona do tego projektu – mówi Anna Wendzikowska. – Współpraca z tak innowacyjną firmą a jednocześnie doświadczonym zespołem zapowiada się niezwykle obiecująco.

Obecna w 173 krajach J.P. Chenet wyróżnia się smakiem docenianym zarówno przez młodsze,
jak i przez starsze pokolenie amatorów wina. Od lat zdobywa liczne nagrody za wyjątkowy styl i jakość. Na półce wyróżnia ją specjalnie zaprojektowana butelka o nazwie Josphine, z charakterystyczną przechyloną nieco szyjką.

Chcemy, aby J.P. Chenet odzyskała na rynku pozycję, która jej się należy i stała się również w Polsce marką nr 1. wśród francuskich win. Wierzymy, że szeroko zakrojona kampania marketingowa
oraz współpraca z Anną Wendzikowską pozwolą nam osiągnąć ten cel
– mówi Witold Franczak, Dyrektor Generalny, Wiceprezes Zarządu Platinum Wines. – J.P. Chenet to nowe spojrzenie
na francuskie wina: przełamuje stereotyp tych win, które w Polsce postrzegane są jako ciężkie i drogie. To marka nowoczesna i świeża, kierowana zarówno do młodszych, jak i do starszych pokoleń. Doskonale pasuje do różnych okazji, również tych codziennych, jak obiad czy kieliszek wina
z przyjaciółmi.

Przejęcie dystrybucji J.P. Chenet jest ściśle związane z działaniami Platinum Wines, mającymi na celu rozwój bogatego portfolio spółki. Obok szerokiej oferty win spokojnych, obejmującej zarówno klasyczne wina wytrawne, półwytrawne oraz półsłodkie, jak i wina bezalkoholowe, marka rozbudowana zostanie o nowe linie: J.P. Chenet Fashion - owocowe i soczyste wina w trzech wariantach oraz J.P. Chenet Ice - orzeźwiające białe i różowe półwytrawne wina musujące.

J.P. Chenet będzie dystrybuowane w największych sieciach handlowych. Kampania komunikacyjna obejmie szerokie działania marketingowe w social mediach oraz w punktach sprzedaży, a także działania z zakresu PR i aktywności z udziałem influencerów.

Anna Wendzikowska jest znaną reporterką telewizyjną i prezenterką, prowadzącą autorskie programy o filmach i show-biznesie. W 2014 r. napisała książkę Pytania o Hollywood, czyli gwiazdy bez tajemnic. Jako aktorka zadebiutowała na dużym ekranie w 2003 roku, w filmach Nienasycenie oraz Show. Wystąpiła w wielu serialach, m. in. LokatorzyM jak Miłość, a także w filmach fabularnych.

 

www.platinumwines.pl

 

Platinum Wines Sp. z o.o. od 27 lutego 2019 r. stanowi część JNT Group S.A. Sp.K. Spółka jest jednym
z kluczowych importerów i dystrybutorów dla tradycyjnego oraz nowoczesnego kanału off-trade
w kategorii win gronowych z całego świata, a przede wszystkim z Bułgarii, Mołdawii, Gruzji i Chile. Posiada wyłączną dystrybucję na rynku polskim na takie marki, jak: Mezzek, Tcherga, Mołdawska Winnica, Badagoni, Porta.
W ramach rozwoju Platinum Wines wzmacnia portfel dotychczasowych marek oraz wprowadza do dystrybucji nowe, wspierając je intensywnymi działaniami marketingowymi.

 

JNT Group S.A. Sp.K. jest jednym z największych producentów, importerów i dystrybutorów branży winiarskiej
w Polsce. Ta dynamicznie rozwijająca się, nowoczesna firma posiada szeroką i różnorodną ofertę produktową, która obejmuje m.in.: wina gronowe, wina musujące, wermuty, wina grzane, ekologiczne, deserowe, owocowe, cydry, napoje niskoalkoholowe, hard seltzery, hard lemonade oraz drinki RTD. Spółka prowadzi intensywne działania na rynku HoReCa premium. Aby umocnić na nim swoją pozycję, dokonała licznych akwizycji: przejęła działalność operacyjną spółki Wino Makłowicz oraz podpisała umowę na wyłączność dystrybucji win do HoReCa
z polską winnicą Miłosz. Firma przejęła także spółkę Platinium Wines.  JNT Group S.A. Sp.K. to także producent znanych marek takich jak: Grzaniec Galicyjski, Kadarka Prestige, Monte Santi, Barmańska, Aronica, Zbójeckie Grzane, Leemon Demon, Cool Wave, Wild Wine czy Cydr Dobroński. Firma jest Członkiem Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy “25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Już od ćwierć wieku Teatr Sabat, założony przez Małgorzatę Potocką – wybitną tancerkę, choreografkę i reżyserkę – zachwyca widzów w centrum Warszawy. To miejsce,
Gwiazdy Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
2024-12-16 | 10:00

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

W sobotni wieczór, 7 grudnia, w Aspen Prime Ski & Bike Resort odbyła się kolacja charytatywna, której celem było wsparcie Hospicjum Domowego dla Dzieci w Opolu. W wydarzeniu
Gwiazdy Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
2024-12-09 | 16:00

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!

Od 2 do 22 grudnia już po raz 11. wylicytować można kolację z gwiazdą i dzięki temu wesprzeć podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Projekt organizowany jest wspólnie z Allegro i w tym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Blokady alkoholowe w samochodach mogą pomóc w walce z problemem pijanych kierowców. Co roku w Polsce doprowadzają do śmierci 150–200 osób

1881 osób zginęło na polskich drogach w 2024 roku, z tego 154 w wyniku wypadku spowodowanego przez pijanego kierowcę – wynika z danych Komendy Głównej Policji. W całej Unii Europejskiej rocznie w wypadkach śmierć ponosi około 20 tys. ludzi, a problem nietrzeźwych kierowców pozostaje jednym z największych wyzwań przy realizacji Wizji Zero, czyli redukcji do zera liczby ofiar na drogach. Wśród propozycji, które mogłyby pomóc w walce z tym problemem, jest obowiązkowa instalacja blokad alkoholowych w autach.

Teatr

Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki

Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.