Komunikaty PR

ANTALIS INTERIOR DESIGN AWARD

2020-01-20  |  09:45
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Już ponad 300 projektów zostało zgłoszonych do drugiej edycji międzynarodowego konkursu Antalis Interior Design Award 2019, skierowanego do specjalistów od projektowania wnętrz. Oprócz pięciu standardowych kategorii, w tej edycji uczestnicy mogą rywalizować w dwóch nowych obszarach związanych z produktami Antalis – tekstylia i folia architektoniczna. Honorowy patronat nad konkursem sprawuje Stowarzyszenie Architektów Wnętrz, a zgłoszenia konkursowe oceniać będzie jeden z członków SAW – architektka Magdalena Federowicz-Boule, założycielka i prezes zarządu pracowni Tremend.

Do 31 stycznia 2020 roku architekci i projektanci wciąż mogą zgłaszać swoje prace w konkursie Antalis Interior Design Award 2019, organizowanym przez wiodącego europejskiego dystrybutora papierów, rozwiązań opakowaniowych i komunikacji wizualnej. Celem konkursu jest wyłonienie talentów, które w kreatywny sposób potrafią przekształcić przestrzeń w miejsce do życia.

Jak dokonać zgłoszenia?

Do konkursu można zgłosić jeden lub więcej projektów zrealizowanych po 1 stycznia 2018, pod warunkiem że wykorzystano w nim przynajmniej jeden produkt Antalis. Specjaliści mogą konkurować w jednej lub kilku z pięciu kategorii: hotelarstwo, sprzedaż detaliczna, biuro, dom i budynek użyteczności publicznej.

Zgłoszenia można dokonać na stronie internetowej konkursu. Wystarczy wypełnić 4-etapowy formularz, podając informacje o projekcie, dane kontaktowe autora oraz wysyłając wizualizacje.

Jeśli w zgłoszonym projekcie wykorzystane zostały produkty z katalogu Antalis, takie jak tekstylia lub folia, czyli wielowarstwowy laminat PCW do zastosowań architektonicznych, wnioskodawca może również konkurować w 2 dodatkowych kategoriach: tekstylia i folia architektoniczna.

Patronat honorowy SAW

Partnerstwo merytoryczne nad drugą edycją konkursu Antalis Interior Design Award sprawuje Stowarzyszenie Architektów Wnętrz, które od początku swojej działalności zakłada angażowanie się w rozwój talentów architektonicznych poprzez wsparcie różnych inicjatyw i konkursów branżowych. Z ramienia SAW w projekt zaangażowała się Magdalena Federowicz-Boule, założycielka i prezes zarządu pracowni Tremend. Ta niezwykle ceniona w branży architektka posiada w swoim portfolio ciekawe realizacje przestrzeni komercyjnych m.in. Novotel Wrocław Centrum, Ibis Styles Budapest City, Ibis Styles Grudziądz, Novotel Wrocław, koncepcja dworca w Lublinie, przedszkola w Wilanowie, które zostały docenione w międzynarodowych konkursach branżowych. Jej bogate doświadczenie zawodowe oraz wiedza sprawiają, że Federowicz-Boule cieszy się ogromny autorytetem w branży i to właśnie ona wręczy nagrodę w kategorii Folia Architektoniczna podczas ceremonii rozdania nagród w Madrycie.

Nagroda Publiczności

O wyborze najlepszego projektu decyduje również publiczność za pomocą głosowania internetowego na stronie internetowej. Projekt, który uzyska najwięcej głosów otrzyma nagrodę specjalną.

Rozstrzygnięcie konkursu

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w marcu 2020 roku podczas corocznych targów FESPA w Madrycie.

Konkurs wspierają znane i cenione w branży tytuły: Elle Decoration – główny patron medialny, Zawód Architekt, Czas na Wnętrze, Weranda, infoArchitekta.pl, archimania.pl, foorni.pl, blog Ewy Mierzejewskiej ewaiwnetrze.pl, MAGAZIF, Restauracja, Hotelarz, Exspace.pl, Design&Biznes, Point of Design, DesignAlive, OKK! design, designteka.pl, BIZNES.meble.pl, A&B, Architektura.

O Antalis

Antalis jest liderem w dystrybucji papierów dla rynku B2B (numer 1 na świecie poza Stanami Zjednoczonymi) i opakowań przemysłowych oraz numerem dwa w dystrybucji mediów komunikacji wizualnej w Europie. W 2018 roku Grupa odnotowała sprzedaż w wysokości 2,3 miliarda euro i zatrudniała 5200 osób obsługujących ponad 120 000 klientów, firm i drukarni w 41 krajach. Poprzez 115 centrów dystrybucji Antalis realizuje około 12 000 dostaw dziennie na całym świecie i rozprowadziło 1,3 mln ton papieru w 2018 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli Biuro prasowe
2025-02-04 | 15:00

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Pod lupę bierzemy łóżka kontynentalne, które najczęściej zamawiają ludzie w naszym regionie, a także w całym kraju. Przyglądamy się im z uwagą. Wymieniamy
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.