Komunikaty PR

ANTALIS INTERIOR DESIGN AWARD

2020-01-20  |  09:45
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Już ponad 300 projektów zostało zgłoszonych do drugiej edycji międzynarodowego konkursu Antalis Interior Design Award 2019, skierowanego do specjalistów od projektowania wnętrz. Oprócz pięciu standardowych kategorii, w tej edycji uczestnicy mogą rywalizować w dwóch nowych obszarach związanych z produktami Antalis – tekstylia i folia architektoniczna. Honorowy patronat nad konkursem sprawuje Stowarzyszenie Architektów Wnętrz, a zgłoszenia konkursowe oceniać będzie jeden z członków SAW – architektka Magdalena Federowicz-Boule, założycielka i prezes zarządu pracowni Tremend.

Do 31 stycznia 2020 roku architekci i projektanci wciąż mogą zgłaszać swoje prace w konkursie Antalis Interior Design Award 2019, organizowanym przez wiodącego europejskiego dystrybutora papierów, rozwiązań opakowaniowych i komunikacji wizualnej. Celem konkursu jest wyłonienie talentów, które w kreatywny sposób potrafią przekształcić przestrzeń w miejsce do życia.

Jak dokonać zgłoszenia?

Do konkursu można zgłosić jeden lub więcej projektów zrealizowanych po 1 stycznia 2018, pod warunkiem że wykorzystano w nim przynajmniej jeden produkt Antalis. Specjaliści mogą konkurować w jednej lub kilku z pięciu kategorii: hotelarstwo, sprzedaż detaliczna, biuro, dom i budynek użyteczności publicznej.

Zgłoszenia można dokonać na stronie internetowej konkursu. Wystarczy wypełnić 4-etapowy formularz, podając informacje o projekcie, dane kontaktowe autora oraz wysyłając wizualizacje.

Jeśli w zgłoszonym projekcie wykorzystane zostały produkty z katalogu Antalis, takie jak tekstylia lub folia, czyli wielowarstwowy laminat PCW do zastosowań architektonicznych, wnioskodawca może również konkurować w 2 dodatkowych kategoriach: tekstylia i folia architektoniczna.

Patronat honorowy SAW

Partnerstwo merytoryczne nad drugą edycją konkursu Antalis Interior Design Award sprawuje Stowarzyszenie Architektów Wnętrz, które od początku swojej działalności zakłada angażowanie się w rozwój talentów architektonicznych poprzez wsparcie różnych inicjatyw i konkursów branżowych. Z ramienia SAW w projekt zaangażowała się Magdalena Federowicz-Boule, założycielka i prezes zarządu pracowni Tremend. Ta niezwykle ceniona w branży architektka posiada w swoim portfolio ciekawe realizacje przestrzeni komercyjnych m.in. Novotel Wrocław Centrum, Ibis Styles Budapest City, Ibis Styles Grudziądz, Novotel Wrocław, koncepcja dworca w Lublinie, przedszkola w Wilanowie, które zostały docenione w międzynarodowych konkursach branżowych. Jej bogate doświadczenie zawodowe oraz wiedza sprawiają, że Federowicz-Boule cieszy się ogromny autorytetem w branży i to właśnie ona wręczy nagrodę w kategorii Folia Architektoniczna podczas ceremonii rozdania nagród w Madrycie.

Nagroda Publiczności

O wyborze najlepszego projektu decyduje również publiczność za pomocą głosowania internetowego na stronie internetowej. Projekt, który uzyska najwięcej głosów otrzyma nagrodę specjalną.

Rozstrzygnięcie konkursu

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w marcu 2020 roku podczas corocznych targów FESPA w Madrycie.

Konkurs wspierają znane i cenione w branży tytuły: Elle Decoration – główny patron medialny, Zawód Architekt, Czas na Wnętrze, Weranda, infoArchitekta.pl, archimania.pl, foorni.pl, blog Ewy Mierzejewskiej ewaiwnetrze.pl, MAGAZIF, Restauracja, Hotelarz, Exspace.pl, Design&Biznes, Point of Design, DesignAlive, OKK! design, designteka.pl, BIZNES.meble.pl, A&B, Architektura.

O Antalis

Antalis jest liderem w dystrybucji papierów dla rynku B2B (numer 1 na świecie poza Stanami Zjednoczonymi) i opakowań przemysłowych oraz numerem dwa w dystrybucji mediów komunikacji wizualnej w Europie. W 2018 roku Grupa odnotowała sprzedaż w wysokości 2,3 miliarda euro i zatrudniała 5200 osób obsługujących ponad 120 000 klientów, firm i drukarni w 41 krajach. Poprzez 115 centrów dystrybucji Antalis realizuje około 12 000 dostaw dziennie na całym świecie i rozprowadziło 1,3 mln ton papieru w 2018 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Schody, które wyglądają na lekkie jak piórko! Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:35

Schody, które wyglądają na lekkie jak piórko!

                 Choć są zbudowane z ciężkich betonowych stopni, wydają się niesłychanie lekkie, tak jakby
Dom Zwycięzcy konkursu Paradyż Designers na 62. edycji Salone del Mobile Milano
2024-04-25 | 12:10

Zwycięzcy konkursu Paradyż Designers na 62. edycji Salone del Mobile Milano

Tegoroczne wiosenne spotkanie z designem właśnie dobiegło końca. 62. edycja Salone del Mobile Milano była pod wieloma względami rekordowa. Wydarzenie, w którym wzięło udział ponad
Dom Z nutką vintage
2024-04-25 | 10:40

Z nutką vintage

Właściciele mieszkania to miłośnicy dobrego designu z dawnych lat i sztuki. W ich nowym wnętrzu łączą się ze sobą zimne beże, drewno i naturalne tkaniny, stając się doskonałym tłem

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.