Antonina Kraszewska w piosence "Happy" zaaranżowanej przez Piotra Rubika
Kompozytor Piotr Rubik znany jest m.in. z podejmowania licznych inicjatyw na rzecz rozwoju dziecięcych pasji muzycznych. Jednym z jego ostatnich projektów było stworzenie nowej aranżacji piosenki “Happy” Pharrella Williamsa, która została wykonana przez Happy Novakid Kids Choir. Jedną z dziewczynek, która współtworzy chór, jest 11-letnia Antonina Kraszewska, zwyciężczyni pierwszego etapu V edycji programu "The Voice Kids" oraz laureatka ubiegłorocznego konkursu wokalnego “Novakid’s MusicKid”, zorganizowanego przez platformę do nauki angielskiego online dla dzieci.
Wirtualny chór Happy Novakid Kids tworzą w większości młodzi użytkownicy platformy Novakid. Pod czujnym okiem Piotra Rubika zaśpiewali oni cover piosenki “Happy”, który do tej pory odnotował już ponad 1,5 miliona wyświetleń na YouTube. Piosenki można odsłuchać tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=iw9CQMqH0_k
- Podobnie jak język angielski, muzyka nie ma granic. Cieszymy się, że chór Happy Novakid Kids, stworzony przez naszych zdolnych uczniów, przy udziale znakomitego kompozytora, Piotra Rubika, pozwolił na wspólną zabawę i rozwijanie pasji wielu użytkowników naszej platformy z całego świata. W naszych codziennych działaniach kierujemy się hasłem “Novakid - the right place to start” - wierzymy, że nasza platforma to idealne miejsce, by rozpocząć rozwijanie talentów i zrobić pierwszy krok w kierunku realizacji marzeń. Podobnie, jak zrobiła to nasza uczennica - Antosia Kraszewska - w ubiegłym roku wygrała konkurs “Novakid’s MusicKid”, a kilka tygodni temu odniosła duży sukces w popularnym programie "The Voice Kids". Jesteśmy z niej bardzo dumni i życzymy dalszych sukcesów - mówi Agata Jagiełło, przedstawicielka Novakid w Polsce.
Tosia Kraszewska to utalentowana uczennica Katolickiej Szkoły Podstawowej w Cieszynie. Na swoim koncie ma już kilka wygranych konkursów wokalnych. W ubiegłym roku w ramach nagrody głównej w konkursie muzycznym Novakid’s MusicKid nagrała piękny utwór Birdy “People Help The People”. Nagranie odbyło się w profesjonalnym studiu, z asystą Piotra Rubika, a efektów ich wspólnej pracy można posłuchać tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=JYpVPILWF0s. Ponadto, poza ostatnim znaczącym sukcesem w programie The Voice Kids, młoda artystka została doceniona podczas Międzynarodowego Festiwalu Digi Talenty, Ogólnopolskiego Festiwalu w Sędziszowie, Ogólnopolskiego Festiwalu Piosenki Dziecięcej „Legni”, a także Międzynarodowego Festiwalu „Skowroneczek”. Młoda piosenkarka występuje również w Operze Śląskiej w Bytomiu i Teatrze im. Adama Mickiewicza w Cieszynie.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.