Aplikacja Stepler na pierwszym miejscu w TOP 10 najpopularniejszych aplikacji
Stepler to darmowa aplikacja, która premiuje aktywność - im więcej chodzisz i ruszasz się tym więcej wygrywasz. Pokonane kroki wymieniasz na nagrody - w tej konfiguracji nie ma przegranych. Z końcem 2021 dopiero wchodziła na rynek polski, a dzisiaj znajduje się w TOP 10 najpopularniejszych (darmowych) aplikacji i gier mobilnych w sklepach App Store i Google Play. Najwięcej razy pobrano ją z Google Play, ale najbardziej popularna była wśród użytkowników iPhonów, zyskując pozycję lidera wśród pobieranych aplikacji.
Stepler przekonał Polaków
Aplikacja Stepler z końcem 2021 roku weszła na polski rynek z myślą o zachęcaniu do aktywności fizycznej i zmiany trybu życia na zdrowszy. Już po 3 miesiącach obecności zyskała grono setek tysięcy fanów. Dostępna jest również w Niemczech, Norwegii oraz w Szwecji, gdzie społeczność użytkowników rośnie równie szybko.
“Polski odbiorca i użytkownik aplikacji jest dość specyficzny. Z naszego doświadczenia wynika, że Polaków charakteryzuje dosyć ograniczone zaufanie do otrzymywania czegoś w ramach prezentu, za darmo, ale chętnie korzystają ze wszelkiego rodzaju rabatów, zniżek i promocji. Zdobyta na promocji rzecz zyskuje znaczenie trofea, a otrzymana za darmo jest postrzegana, jako podstęp. W Stepler dołożyliśmy wszelkich starań, aby obalić ten stereotyp i udowodnić, że tak jak na innych rynkach, tak i w Polsce można połączyć przyjemne z pożytecznym: chodzić i wygrywać zdrowie i nagrody. Wygląda na to, że nam się udaje.” - mówi Filip Syta. Country Manager Stepler w Polsce.
Użytkownicy Androida w lepszej formie niż fani iPhonów?
Stepler jest darmową aplikacją, z której mogą korzystać użytkownicy Androida jak i iOS. W pierwszym kwartale 2022 roku była wiodącą i najczęściej pobieraną aplikacją w Polsce wśród użytkowników iPhonów. Wedle analiz Google Play aplikacja była również jedną z najpopularniejszych wśród użytkowników Androida i w tym samym czasie zajęła 8. pozycję w ścisłym TOP 10, tuż za Tik-Tokiem.
To się po prostu opłaca
Mechanizm Stepler jest bardzo prosty - im więcej chodzisz i poruszasz się, tym więcej wygrywasz. Pokonane kroki wymieniasz na nagrody - w tej konfiguracji nie ma przegranych. Każdy, kto korzysta z aplikacji wygrywa. Grono partnerów jest skrupulatnie wybierane, aby użytkownikom dostarczyć najlepsze w swojej kategorii usługi i produkty dostępne na rynku.
Wśród firm wspierających Stepler w staraniach do zmiany nawyków na zdrowsze są już takie marki, jak: Storytel, Adidas, Kontigo, Bookbeat, Lyko, ICIW, Egmont.
“W naszym przekonaniu system premiowania użytkowników za włożony wysiłek i chęć zmiany dotychczasowego stylu życia na lepszy i zdrowszy, nie musi opierać się na spektakularnie drogich nagrodach. Widzimy, że użytkownicy są bardziej skłonni cieszyć się czymś, w co włożyli pracę - w przypadku Stepler chodzą i są nagradzani. ” - dodaje Filip Syta.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.