Komunikaty PR

APS wprowadza na rynek baterie itson odpowiadające potrzebom młodych konsumentów

2024-02-15  |  10:30
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.19 MB )

15 lutego 2024, Warszawa

 

Firma Advanced Power Solutions (APS) wprowadza na rynek baterie itson, skierowane do młodszej grupy klientów i wpisujące się w przemiany zachodzące w branży mobilnych rozwiązań energetycznych. Oferta marki itson, koncentrującej się na lokalnej produkcji i energii odnawialnej,  to propozycja dla osób dbających o środowisko.

 

Baterie są nieodłącznym elementem codziennego życia, problemem może być znalezienie takich, które byłyby mniej szkodliwe dla środowiska. Na tę potrzebę odpowiadają baterie itson: „Od codziennych zastosowań domowych po urządzenia mobilne, takie jak latarki, słuchawki i aparaty fotograficzne – baterie mogą teraz pomagać nam prowadzić bardziej zrównoważony styl życia”, mówi Izabela Błaszczyk-Janicka, dyrektor ds. marketingu w APS.

Świadomy wybór

itson działa na rzecz zrównoważonego rozwoju, stąd baterie alkaliczne i baterie do aparatów słuchowych marki są wytwarzane na terenie Unii Europejskiej. Zaangażowanie marki w lokalną produkcję znacznie skraca łańcuch dostaw, przyczyniając się do zmniejszenia śladu węglowego.

„To dla naszej branży ważny krok w kierunku zrównoważonego rozwoju. Utrzymując produkcję i dystrybucję w UE, skracamy nasz łańcuch dostaw, co skutkuje nawet trzykrotnie mniejszą emisją CO2 niż w przypadku transkontynentalnych łańcuchów dostaw*”, mówi Sebastian Schulte, manager ds. zrównoważonego rozwoju w APS.

Marka kładzie również nacisk na wykorzystanie energii odnawialnej w produkcji baterii. Baterie alkaliczne itson są produkowane w 100% przy użyciu odnawialnej energii słonecznej i wiatrowej. Dodatkowo, akumulatory itson są wstępnie ładowane przy pomocy energii słonecznej.

Ułatwienie wyboru

Marka kieruje się zasadą prostoty. itson oferuje przemyślany i odchudzony asortyment baterii alkalicznych, akumulatorków i baterii specjalistycznych, oferując dwie opcje do wyboru: baterie do urządzeń o niskim i średnim poborze mocy oraz baterie do urządzeń o wysokim poborze energii. Kładzie przy tym nacisk na funkcjonalność, a nie na niepotrzebną złożoność. Na opakowaniach obu rodzajów produktów w prosty sposób opisane są praktyczne wskazówki użycia, aby ułatwić konsumentom podjęcie decyzji.

Żywa kolorystyka i zrównoważony styl życia

itson wyróżnia się na tle innych marek oferujących mobilne rozwiązania energetyczne nie tylko działaniami na rzecz zrównoważonego rozwoju, lecz także żywymi kolorami szaty graficznej i dynamicznymi kreacjami. „Nasi główni odbiorcy, przede wszystkim młodzi mieszkańcy miast, zainspirowali markę do zastosowania odważnego stylu komunikacji, odpowiadającego ich pozytywnemu i otwartemu nastawieniu do świata i innych ludzi”, wyjaśnia Błaszczyk-Janicka.

Ten ton marki odzwierciedla przekonanie itson, że zrównoważony rozwój i pozytywne emocje mogą iść ze sobą w parze. W ten sposób stara się ona inspirować nie tylko konsumentów, ale też wszystkie podmioty w branży. „W naszym poczuciu rynek baterii nie zmienił się zbytnio w ostatnich dziesięcioleciach. Liczymy, że nasze działania staną się dla branży inspiracją do tworzenia innowacji przyczyniających się do zrównoważonego rozwoju. Mamy ambicję, aby marka itson stała się częścią życia i stylu młodych pozytywnych, aktywnych i dbających o planetę ludzi”. Marka itson ma jasną wizję dotyczącą zachęcania do pozytywnych zmian oraz wykazuje determinację, by odmienić oblicze branży mobilnych rozwiązań energetycznych.

 

Poznaj całą gamę baterii itson.

Lub znajdź profil itson na Instagramie lub Facebooku.

 

* Na podstawie średniej emisji CO2 z transportu związanego z produkcją w UE w porównaniu z produkcją w Chinach.

 

 

O APS NV

Advanced Power Solutions (APS, dawniej Panasonic Energy Europe) należy do wiodących dostawców najwyższej jakości baterii konsumenckich, z zakładem produkcyjnym zlokalizowanym w Gnieźnie, centrum usług wspólnych w Warszawie i siedzibą główną w Brukseli (Belgia). Naszą misją jest dostarczanie łatwych w użyciu, bezpiecznych i zrównoważonych mobilnych rozwiązań energetycznych. Nasze kluczowe produkty obejmują baterie alkaliczne, baterie cynkowo-węglowe, a także baterie Ni-MH i baterie specjalistyczne. Zajmujemy się dystrybucją baterii konsumenckich różnych marek: Panasonic, Panasonic eneloop, Blaupunkt i itson. Dzięki ogólnoeuropejskiej sieci sprzedajemy nasze produkty w ponad 50 krajach w Europie i innych regionach. Aby dowiedzieć się więcej, zajrzyj na stronę: ap.solutions.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż Biuro prasowe
2024-07-11 | 17:35

TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż

TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, uruchomił specjalną edycję swojego TomTom Traffic Index dla Paryża, który spodziewa się napływu turystów i
IT i technologie Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.