Komunikaty PR

Artshow – 1000 dzieł sztuki w weekend plus najnowszy Lexus LBX na rok!

2023-11-15  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Weekend 9-10 grudnia w Warszawie stać będzie pod znakiem święta sztuki, czyli Artshow. Tym razem wydarzenie odbędzie się w centrum miasta, w Kamienicy Karskich przy ul. Wiejskiej 19. Odwiedzający będą mogli zobaczyć i kupić setki obrazów, rzeźb i unikalnych obiektów kolekcjonerskich. Do wygrania w konkursie m.in. najnowszy model Lexusa na rok oraz obraz namalowany przez Bovską.

– Zachęceni sukcesem pierwszej, czerwcowej edycji, postanowiliśmy zorganizować drugi Artshow jeszcze przed Świętami – mówi Ewa Mierzejewska, pomysłodawczyni i główna organizatorka wydarzenia. – Tym razem wypełnimy dziełami sztuki 38 pokoi na trzech piętrach zabytkowej kamienicy. Swoje prace pokaże ponad stu wybranych artystów i renomowane galerie z całej Polski. Szykujemy też mnóstwo atrakcji i niespodzianek.

Artshow to coś więcej niż wystawa sztuki. To jedyne w swoim rodzaju wydarzenie skierowane do wszystkich, którzy chcą kupić dzieło sztuki, dowiedzieć się czegoś więcej o sztuce i bliżej poznać jej twórców. Swoje prace zaprezentują wyselekcjonowani artyści posługujący się różnymi technikami i należący do różnych pokoleń. Obok prac utalentowanych debiutantów na ścianach Kamienicy Karskich gościnnie pojawią się dzieła takich gwiazd rynku sztuki, jak Rafał Olbiński, Marek Okrassa, Piotr Czajkowski, Joanna Sarapata czy Anna Zalewska.

Co jeszcze czeka na odwiedzających Artshow?

– możliwość kupienia wszystkich prezentowanych dzieł sztuki,

– spotkania i rozmowy z artystami i właścicielami galerii,

– pokazy malowania i rzeźbienia „na żywo”,

– wykłady i praktyczne rady ekspertów,

– wystawy towarzyszące, m.in. „Art & Design” (kolekcjonerski design),

– strefa artystycznych prezentów gwiazdkowych „Art & Gift,

– konkursy z cennymi nagrodami.

Każdy, kto w grudniowy weekend przyjdzie na Wiejską 19, może wziąć udział w prostym konkursie instagramowym. Główną nagrodą, ufundowaną przez Lexus Warszawa Wola, jest najnowszy Lexus LBX. Zwycięzca otrzyma voucher na wynajem tego luksusowego auta na okres 12 miesięcy. Pozostałe nagrody to pełnowartościowe dzieła sztuki i designu kolekcjonerskiego, m.in. obraz popularnej wokalistki Bovskiej, która na Artshow zaprezentuje swoją twórczość malarską.

Grudniowa edycja Artshow to także okazja do upolowania oryginalnego, świątecznego upominku. Jedną z atrakcji jest premierowa sprzedaż kolekcji unikalnych poduszek firmy Vitkacy z motywami z obrazów Tamary Łempickiej. Każda poduszka posiada certyfikat autentyczności potwierdzony przez Tamara de Lempicka Estate, podpisany przez prawnuczkę Tamary – Marisę de Lempicką.

Hasłem tej edycji Artshow jest „1000 dzieł sztuki w weekend”. Podana liczba ma charakter symboliczny. Artshow to pierwsza w Polsce wystawa mobilna, podczas której artyści nieustannie przewieszają i wymieniają swoje prace na inne. W praktyce nie wiadomo zatem, ile obiektów zobaczymy w Kamienicy Karskich w ciągu tego artystycznego weekendu.

Partnerami grudniowej edycji Artshow są: Lexus Warszawa Wola, Laufen Polska, JUNG, Domoteka, Benjamin Moore, Muraspec, Labra, GRODA

Patroni medialni: Archisnob, Czas na wnętrze, designteka.pl, Label, Magazif, Whitemad, Nowy Magazyn, Wnętrza domów

Lista artystów, program wykładów i pokazów artystycznych oraz wszystkie szczegóły organizacyjne wkrótce na stronie artshowevents.pl

Miejsce: Kamienica Karskich, ul. Wiejska 19, Warszawa

Termin: 9 i 10 grudnia 2023 r.

Godziny otwarcia: 10:00-20:00

Bilety dostępne na miejscu w dniu wydarzenia oraz online: na stronie artshowevents.pl, w aplikacji Going, na stronach goingapp.pl i empikbilety.pl oraz w salonach Empik na terenie całego kraju.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli Biuro prasowe
2025-02-04 | 15:00

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Pod lupę bierzemy łóżka kontynentalne, które najczęściej zamawiają ludzie w naszym regionie, a także w całym kraju. Przyglądamy się im z uwagą. Wymieniamy
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.