Atak robotów, asasyni-partacze i staż w Google. Cykl „Dobry wieczór” w Warner TV
W czym może pomóc siła przyjaźni i koleżeńska współpraca? Pozwoli złapać kryjącego się przestępcę, zrobić taneczne show, jakiego nie zapomni żaden widz czy przeżyć szaloną wyprawę po mieście. Wszystkie te wydarzenia będą miały miejsce w produkcjach z cyklu „Dobry wieczór”. Premiera w poniedziałek 2 maja o 19:05 w Warner TV.
Majowy „Dobry wieczór” upłynie pod znakiem produkcji od reżyserów, którzy znają na wylot tajniki rozrywkowego kina akcji, pokazanego w nietuzinkowy i angażujący sposób. W programie pojawi się m.in. „To już jest koniec” od Edgara Wrighta. Wyemitowane zostanie „Najpierw strzelaj, potem zwiedzaj” Martina McDonagha. W Warner TV pojawią się też „Stażyści” Shawna Levy’ego. Ich wysiłek wraz ze staraniami słynnych i cenionych aktorów pozwalają stworzyć produkcje, które gwarantują unikatowe doświadczenie oglądania.
W „Najpierw strzelaj, potem zwiedzaj” występują Colin Farell, Ralph Fiennes i Brendan Gleeson. Dwaj ostatni wcielają się w parę płatnych zabójców, którzy spartaczyli swoją robotę. Rozgłos o nich musi przycichnąć, dlatego zostają wysłani do Brugii w Belgii. Plan ulega zmianie, kiedy okazuje się, że nie jest to tylko bezpieczna przykrywka: jeden ma zlikwidować drugiego. Do akcji wkracza również ich szef (Ralph Fiennes). Chemia i konflikt pomiędzy postaciami to jedne z kluczowych elementów budowania napięcia akcji w filmie. W produkcji McDonagha są one rezultatem połączenia reżyserii, scenariusza i aktorskiego kunsztu trzech gwiazdorów.
Równie szczególną obsadę zgromadził Edgar Wright w „To już jest koniec”. Znaleźli się w niej m.in. Simon Pegg, Martin Freeman i Rosamund Pike. Grupa przyjaciół po latach spotyka się, aby wyruszyć w rozrywkową trasę po barach. Wkrótce okazuje się, że przed nimi nie tylko imprezowe wyzwanie – nadchodzi prawdziwa apokalipsa, bo panowanie nad ludźmi przejmują roboty. Przyjaciele muszą ocalić siebie i cały świat. Tempo filmu podkręca dynamiczny montaż i zręcznie dobrany soundtrack, wypełniony brit popowymi piosenkami. To zabiegi charakterystyczne dla produkcji Wrighta, które wyróżniają go spośród innych twórców, a widowni gwarantują dobrą zabawę.
W programie nie zabraknie komedii o dwóch kumplach, którzy w wieku 40 lat szukają nowej pracy. „Stażyści” to produkcja Shawna Levy’ego, a w rolach głównych występują Vince Vaughn i Owen Wilson. Aktorzy w prawdziwym życiu są kolegami, wspólnie zagrali już w wielu filmach. Pozytywna energia ich relacji wybija się na pierwszy plan produkcji, w których występują. W emitowanym przez Warner TV filmie wspólnie trafiają na staż do Google. Postaciom trudno rywalizować z młodymi pracownikami, którzy lepiej orientują się w świecie nowoczesnych korporacji. Ale główni bohaterowie nie poddają się łatwo i postanawiają odnaleźć się w nieznanej rzeczywistości.
Stacja wyemituje też film „Agent XXL” o policjancie, który przebiera się za starszą matkę byłej dziewczyny poszukiwanego przestępcy, a także „Magic Mike XXL” o tancerzach chippedales, którzy chcą zaskoczyć publiczność swoim ostatnim i spektakularnym show.
Plan emisji:
02.05, godz. 19:05 – „Agent XXL”
09.05, godz. 19:05 – „Stażyści”
16.05, godz. 21:10 – „To już jest koniec”
23.05, godz. 21:10 – „Najpierw strzelaj, potem zwiedzaj”
30.05, godz. 19:05 – „Magic Mike XXL”
O Warner TV
Warner TV to kanał emitujący kinowe blockbustery oraz nagradzane i uznane na całym świecie seriale. Czerpie z bogatej tradycji marki Warner Bros. Warner TV to przestrzeń dla dobrych historii. To tu spotykają się fani nowoczesnych produkcji i kinowych klasyków. W każdym miesiącu widzowie mogą liczyć na angażujące cykle tematyczne i wciągające maratony kinowych hitów. W stałej ramówce emitowane są klasyki jak m. in. „Dirty Dancing”, „Zabójcza broń”, „Matrix” czy „Siedem lat w Tybecie” oraz produkcje serialowe, wśród których znajdują się: „4 Blocks”, „Dr Quinn”, „Strażnik Teksasu” czy „Tropiciele”. Kanał jest nadawany w jakości HD. Więcej informacji na stronie warnertv.pl.
Biuro prasowe
Plac Trzech Krzyży 10/14
00-499 Warszawa
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres:
PolandPR@warnermedia.com
Kateryna Dmytriieva
Marketing & PR
kateryna.dmytriieva@warnermedia.com
+48 512 027 201
Joanna Więckowska
Project Manager | dotrelations
joanna.wieckowska@dotrelations.pl
+48 690 995 770

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.