Komunikaty PR

Atrium dla Ziemi – galerie przyłączają się do akcji WWF

2022-03-23  |  13:00
Biuro prasowe

Atrium Poland Real Estate Management przyłącza się do corocznej akcji WWF „Godzina dla Ziemi”. Wieczorem 26 marca wszystkie centra handlowe z portfolio spółki na pełną godzinę przygaszą swoje oświetlenie wewnętrzne,
a zewnętrzne całkowicie wyłączą. Tym symbolicznym gestem chcą zwrócić uwagę społeczną na kwestie środowiskowe. Tegoroczna edycja „Godziny dla Ziemi” jest poświęcona walce ze zmianami klimatu.

Akcja „Godzina dla Ziemi” jest organizowana od 2007 roku, a jej pomysłodawcą jest międzynarodowa ekologiczna organizacja pozarządowa World Wide Fun for Nature (WWF). Inicjatywa ma na celu przede wszystkim zwrócenie uwagi na ochronę środowiska. Co roku do akcji przyłączają się miasta i instytucje na całym świecie. Po raz kolejny w inicjatywie wezmą udział również centra handlowe należące do portfolio Atrium w Polsce.

W ostatnią sobotę marca o godzinie 20.30 centra handlowe: Focus Bydgoszcz, Atrium Copernicus, Atrium Reduta, Atrium Targówek, King Cross Praga, Atrium Kasztanowa, Atrium Promenada, Atrium Plejada, Atrium Mosty, Atrium Płock, Galeria Dominikańska, Atrium Biała, Atrium Molo i Wars Sawa Junior przygaszą oświetlenie wewnątrz galerii, zaś oświetlenie zewnętrzne całkowicie wyłączą. Poprzez ten symboliczny gest, podobnie jak inne biorące udział w akcji obiekty z całego świata, chcą zwrócić uwagę lokalnych społeczności na stan naszej planety i kwestie kluczowe dla ochrony naszego środowiska – w tym roku skupiając się przede wszystkim na konieczności intensywnych działań w walce z postępującymi zmianami klimatu.

Udział Atrium w „Godzinie dla Ziemi” to także element świadomego podejścia całej Grupy Atrium do kwestii prowadzenia biznesu. Swoje konkretne cele i założenia w tym zakresie spółka szczegółowo opisała w strategii ESG Grupy. Wśród jej obszarów jest również świadomość ekologiczna i jej pogłębianie – szczególnie wśród lokalnych społeczności.

– „Godzina dla Ziemi” to ważny, niosący mocny przekaz, ogólnoświatowy symbol troski o dobro planety, zrzeszający ludzi na całym świecie. Jako spółka, dla której istotne są kwestie środowiskowe, staramy się przyłączać do tego typu inicjatyw. Centra handlowe są znaczącymi ośrodkami życia społeczno-towarzyskiego, integralną częścią społeczności, w których działają. Ich wysoka odwiedzalność stanowi olbrzymi potencjał
w budowaniu świadomości w ważnych społecznie kwestiach. To symboliczne zgaszenie świateł w naszych obiektach przypomina nam wszystkim o konieczności codziennej troski o najbliższe otoczenie
– mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, Atrium European Real Estate.

Więcej informacji o celach i założeniach strategii zrównoważonego rozwoju Grupy Atrium znajduje się na stronie: www.aere.com/sustainability/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Finanse

Polacy chcą jak najszybciej przechodzić na emeryturę i nie chcą na niej pracować. Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej

Tylko 11,6 proc. osób w wieku 50–74 lat, które pobierają emeryturę, nadal pracuje. Choć ten wskaźnik nieco rośnie, to nadal niska jest skłonność do pozostawania aktywnym zawodowo po uzyskaniu uprawnień emerytalnych. Niecałe 19 proc. chciałoby pracować po osiągnięciu wieku emerytalnego. Zdaniem prof. Elżbiety Gołaty z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu konieczne są zachęty do dłuższej aktywności zawodowej, bo na podniesienie wieku emerytalnego nie ma przyzwolenia społeczeństwa.

Podróże

Qczaj: W te wakacje planuję zwiedzić sporą część Stanów Zjednoczonych. Pojadę z siostrą do Yellowstone

W Stanach Zjednoczonych trener zamierza spędzić co najmniej miesiąc. Jak zaznacza, szczególnie marzy o tym, by zobaczyć Park Narodowy Yellowstone – miejsce, które zafascynowało go po obejrzeniu popularnego serialu. Qczaj planuje też zabrać mamę na wycieczkę samochodową po atrakcyjnych trasach USA. Pielęgnowanie relacji rodzinnych jest dla niego niezwykle ważne, dlatego chce efektywnie spędzić czas z bliskimi tak, by po wakacjach pozostały im miłe wspomnienia.