Atrium Kasztanowa z kolejnym biurem podróży
Pod koniec kwietnia do Atrium Kasztanowa wprowadzi się nowy najemca - TUI. To drugie biuro podróży po Itace, otwarte w pilskiej galerii w tak krótkim odstępie czasu, i trzecie, które zaoferuje klientom galerii wymarzone wczasy i wycieczki. Otwarcie TUI zaplanowano na 24 kwietnia.
W kameralnie urządzonym lokalu o powierzchni 34 mkw., klienci będą mogli zapoznać się szeroką ofertą podróży i wyjazdów do różnych zakątków świata, wśród których nie zabraknie atrakcyjnych wycieczek last minute, pobytów w wygodnych hotelach czy niezapomnianych wczasów za granicą. Pilanie odwiedzający placówkę TUI mogą też liczyć na wiele ciekawych inspiracji na nadchodzącą majówkę czy krótki wyjazd ze zwiedzaniem. Doradcy pomogą im odkryć najpiękniejsze miejsca na wakacje, wycieczki czy wczasy i w każdym detalu zorganizować wypoczynek. Lokal znajduje się na parterze, tuż obok salonu z modą męską Bytom.
– TUI doskonale wpisuje się w sektor usługowy naszej galerii. To trzecie, po Coral Travel i Itace, biuro podróży w Atrium Kasztanowa, dzięki czemu klienci mają możliwość wyboru najatrakcyjniejszej i najbardziej dopasowanej do ich oczekiwań oferty. Jesteśmy przekonani, że zarówno nasi goście, jak i pozostali mieszkańcy Piły, chętnie skorzystają z propozycji biur podróży, planując tegoroczne wakacje czy przyszłoroczne eskapady – mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.
Według raportów Instytutu Badań Rynku Turystycznego TravelDATA, TUI niezmiennie od kilku lat (2019-2024) zajmuje w Polsce pierwsze miejsce wśród touroperatorów, biorąc pod uwagę liczbę ofert z najniższymi cenami do popularnych kierunków wakacyjnych z przelotem czarterowym.
TUI Poland Sp. z o.o. jest częścią niemieckiego koncernu TUI Group. Międzynarodowy koncern turystyczny TUI jest liderem na europejskim rynku turystycznym. Od ponad 40 lat zajmuje się organizacją wyjątkowych wakacji, systematycznie zyskując zaufanie milionów klientów na całym świecie. TUI posiada własne sieci hoteli, linie lotnicze oraz agencje turystyczne, które w profesjonalny sposób dbają o klienta w miejscu jego wypoczynku.
Więcej informacji na stronie: www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu www.facebook.com/AtriumKasztanowa.
![Odkryj Wilno – stolicę smaków, która zachwyca na każdym kroku Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1796273006,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Odkryj Wilno – stolicę smaków, która zachwyca na każdym kroku
![Termy Karkonosze Resort & Spa – oaza spokoju i równowagi](/files/_uploaded/glownekonf_162924537,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Termy Karkonosze Resort & Spa – oaza spokoju i równowagi
![Coolcationig - kiedy klimat dyktuje kierunek podróży](/files/_uploaded/glownekonf_2109028850,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Coolcationig - kiedy klimat dyktuje kierunek podróży
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.