Komunikaty PR

Atrium Kasztanowa z kolejnym biurem podróży

2024-04-24  |  11:40
Biuro prasowe

Pod koniec kwietnia do Atrium Kasztanowa wprowadzi się nowy najemca - TUI. To drugie biuro podróży po Itace, otwarte w pilskiej galerii w tak krótkim odstępie czasu, i trzecie, które zaoferuje klientom galerii wymarzone wczasy i wycieczki. Otwarcie TUI zaplanowano na 24 kwietnia.

 

W kameralnie urządzonym lokalu o powierzchni 34 mkw., klienci będą mogli zapoznać się szeroką ofertą podróży i wyjazdów do różnych zakątków świata, wśród których nie zabraknie atrakcyjnych wycieczek last minute, pobytów w wygodnych hotelach czy niezapomnianych wczasów za granicą. Pilanie odwiedzający placówkę TUI mogą też liczyć na wiele ciekawych inspiracji na nadchodzącą majówkę czy krótki wyjazd ze zwiedzaniem. Doradcy pomogą im odkryć najpiękniejsze miejsca na wakacje, wycieczki czy wczasy i w każdym detalu zorganizować wypoczynek. Lokal znajduje się na parterze, tuż obok salonu z modą męską Bytom.

 

– TUI doskonale wpisuje się w sektor usługowy naszej galerii. To trzecie, po Coral Travel i Itace, biuro podróży w Atrium Kasztanowa, dzięki czemu klienci mają możliwość wyboru najatrakcyjniejszej i najbardziej dopasowanej do ich oczekiwań oferty. Jesteśmy przekonani, że zarówno nasi goście, jak i pozostali mieszkańcy Piły, chętnie skorzystają z propozycji biur podróży, planując tegoroczne wakacje czy przyszłoroczne eskapady – mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.

 

Według raportów Instytutu Badań Rynku Turystycznego TravelDATA, TUI niezmiennie od kilku lat (2019-2024) zajmuje w Polsce pierwsze miejsce wśród touroperatorów, biorąc pod uwagę liczbę ofert z najniższymi cenami do popularnych kierunków wakacyjnych z przelotem czarterowym.

 

TUI Poland Sp. z o.o. jest częścią niemieckiego koncernu TUI Group. Międzynarodowy koncern turystyczny TUI jest liderem na europejskim rynku turystycznym. Od ponad 40 lat zajmuje się organizacją wyjątkowych wakacji, systematycznie zyskując zaufanie milionów klientów na całym świecie. TUI posiada własne sieci hoteli, linie lotnicze oraz agencje turystyczne, które w profesjonalny sposób dbają o klienta w miejscu jego wypoczynku.

 

Więcej informacji na stronie: www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu www.facebook.com/AtriumKasztanowa.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Odkryj Wilno – stolicę smaków, która zachwyca na każdym kroku Biuro prasowe
2024-07-25 | 09:50

Odkryj Wilno – stolicę smaków, która zachwyca na każdym kroku

Wilno, pełne uroku miejsce o bogatej historii, zachwyca również jako stolica smaków. Które inne miasto może pochwalić się festiwalem poświęconym chłodnikowi? Litwa
Podróże Termy Karkonosze Resort & Spa – oaza spokoju i równowagi
2024-07-22 | 17:00

Termy Karkonosze Resort & Spa – oaza spokoju i równowagi

Kompleks hotelowo-rekreacyjny, Termy Karkonosze Resort & Spa to oaza spokoju i równowagi, skomponowana z dwóch unikatowych stref – kameralnych willi
Podróże Coolcationig - kiedy klimat dyktuje kierunek podróży
2024-07-22 | 12:00

Coolcationig - kiedy klimat dyktuje kierunek podróży

To nie pierwszy rok, kiedy trend coolcationing jest widoczny wśród podróżujących, w tym m.in z Polski. Jednak rekordowe wysokie temperatury za oknem,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.