Komunikaty PR

Atrium Kasztanowa zaprasza na Mikołajkowe Warsztaty Kreatywne dla najmłodszych

2024-12-09  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.14 MB )

6 grudnia Atrium Kasztanowa zamieni się w prawdziwą fabrykę bożonarodzeniowych cudów, gdzie najmłodsi, wspólnie z rodzinami, będą mogli rozwijać swoją kreatywność podczas wyjątkowych Mikołajkowych Warsztatów Kreatywnych. To dzień pełen radości, świątecznych zapachów i niezapomnianych chwil ze Świętym Mikołajem!


Już 6 grudnia w godzinach 12:00–18:00 Atrium Kasztanowa wprowadzi najmłodszych w magiczną atmosferę świąt podczas wyjątkowych Mikołajkowych Warsztatów Kreatywnych. To doskonała okazja, aby spędzić czas z rodziną, rozwijając dziecięcą kreatywność w bożonarodzeniowym klimacie.

W programie warsztatów znajdą się m.in.:

  • Ozdabianie wianków z jodły kaukaskiej – twórcza zabawa z naturalnymi materiałami, które wypełnią domy świątecznym zapachem.
  • Patykowe choinki – minimalistyczne i ekologiczne dekoracje, które dzieci stworzą własnoręcznie.
  • Drewniane bałwanki – urocze pamiątki, które będą przypominać o świątecznych chwilach przez cały rok.
  • Tworzenie ozdób ze skrawków materiałów i sznurka – kreatywne upcyclingowe rękodzieło.
  • Tworzenie stroików z wykorzystaniem szyszek – świąteczne kompozycje prosto z natury.

Kulminacyjnym punktem wydarzenia będzie spotkanie ze Świętym Mikołajem, który z radością przyjmie dziecięce listy z marzeniami i zapozuje do pamiątkowych zdjęć.

Warsztaty są idealną okazją, aby dzieci poczuły ducha świąt, rozwijając swoje zdolności manualne, a jednocześnie spędziły czas w gronie najbliższych.

Zapraszamy do Atrium Kasztanowa – miejsca, gdzie świąteczne tradycje spotykają się z nowoczesnymi pomysłami. Więcej informacji można znaleźć na stronie: atrium-kasztanowa.pl.

Do zobaczenia!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć