AutoMapa bez opłat na smartfonach Huawei opartych o HMS
Użytkownicy smartfonów Huawei opartych o autorski ekosystem marki Huawei Mobile Services (HMS) otrzymują w cenie telefonu nawigację AutoMapa z najdokładniejszymi mapami Polski i bezterminową licencją. Oferta dotyczy smartfonów z flagowych serii Mate i P, konkretnie modeli Mate 30 Pro, P40 Pro, P40, P40 lite i P40 lite E, a także wprowadzonych właśnie do sprzedaży nowych smartfonów z serii Y – niezwykle atrakcyjnych cenowo modeli Y6p i Y5p.
AutoMapa to jedna z najbardziej lubianych nawigacji dostępnych na polskim rynku, z autorskimi, najdokładniejszymi mapami Polski, ochroną danych użytkowników oraz komunikatorem AutoCB.
Aby skorzystać z bezterminowej, bezpłatnej oferty dedykowanej wskazanym modelom smartfonów Huawei, wystarczy pobrać aplikację AutoMapa ze sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery.
- Ta oferta jest doskonałym przykładem owocnej współpracy z polskimi twórcami aplikacji. Razem z AutoMapą udało nam się stworzyć wyjątkową propozycję dla użytkowników nowych smartfonów Huawei – dożywotnią, nielimitowaną i przede wszystkim bezpłatną możliwość korzystania z map Polski i nawigacji w aplikacji AutoMapa. Zaspokajanie potrzeb naszych klientów poprzez konkretne, konsumenckie korzyści to kierunek dalszego rozwoju oferty w AppGallery – mówi Witold Walczak, dyrektor rozwoju ekosystemu w Huawei CBG Polska.
Aplikacja AutoMapa jest w pełni zintegrowana z Huawei Mobile Services, co oznacza, że użytkownicy smartfonów i tabletów opartych na HMS mogą w pełni korzystać z wszystkich funkcjonalności oferowanych przez aplikację.
- Cieszymy się, że AutoMapa stała się ważną częścią ekosystemu aplikacji dostarczanego w nowych smartfonach opartych o HMS. Dzięki współpracy AutoMapa i Huawei, użytkownicy dostaną dostęp do najbardziej aktualnych map i nawigacji, która ich poprowadzi najszybszą trasą do celu, a aktualne informacje drogowe uzupełni AutoCB – głosowy komunikator do rozmów z innymi kierowcami – mówi Rafał Mikołajczak, Prezes Zarządu AutoMapa.
Huawei AppGallery to autorski sklep z aplikacjami marki, w którym znajduje się już ponad 900 polskich aplikacji, a w sumie blisko 35 000 aplikacji z całego świata. Z dnia na dzień ta liczba rośnie. Użytkownicy smartfonów i tabletów Huawei mogą cieszyć się ogromnym wyborem aplikacji w kategoriach usługi, rozrywka, komunikacja, zakupy czy gry – wiele z nich jest w pełni zintegrowanych z HMS. Platforma przyciąga użytkowników smartfonów i tabletów Huawei nie tylko bogatą ofertą, ale również wieloma nowościami, dedykowanymi ofertami czy wysokim poziomem bezpieczeństwa – w ciągu ostatniego roku liczba pobrań aplikacji ze sklepu Huawei AppGallery wzrosła ponad 4-krotnie.
HSM (Huawei Mobile Services) to autorskie rozwiązanie Huawei, które jest bazą dla ekosystemu Huawei, który składa się z Mobilnej Chmury, Motywów, Przeglądarki, Asystenta czy sklepu Huawei AppGallery.
AutoMapa jest wiodącym polskim dostawcą innowacyjnych rozwiązań w obszarze map cyfrowych, nawigacji i technologii telematycznych. Pod marką AutoMapa oferuje nawigację w segmencie premium mającą niemal 1,5 mln użytkowników. Jest operatorem Targeo.pl – największego polskiego serwisu mapowego, z którego korzysta ponad 5 mln użytkowników miesięcznie. Dostarcza AutoCB – aplikację push-to-talk, używaną jako cyfrowe CB-radio do komunikacji głosowej między kierowcami albo jako walkie-talkie – do rozmów za znajomymi. Produkty AutoMapa wyróżniają się precyzyjnymi, aktualnymi mapami i dostępnością w warunkach ograniczonej łączności, także offline. Wszystkie produkty mapowe i nawigacyjne łączy MapCloud – chmura usług mapowo-nawigacyjnych. Wysoką jakość rozwiązań AutoMapa doceniły m.in. służby ratujące życie – Straż Pożarna, Ratownictwo Medyczne, dyspozytorzy numeru 112 i piloci Lotniczego Pogotowia Ratunkowego. Jako dostawca usług dla firm kurierskich – AutoMapa uczestniczy w procesie dostarczania ponad 50% przesyłek na terenie Polski.
[automapa.pl
biz.automapa.pl
targeo.pl]

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić
Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Prawo
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.