Avenida Poznań wspiera profilaktykę nowotworów głowy i szyi
PR Inspiration
Pl. Wolnica 13/14
31-060 Kraków
magdalena.zybala|prinspiration.pl| |magdalena.zybala|prinspiration.pl
790 770 220
prinspiration.pl/
W dniach 21 – 25 września odbywa się kolejna, już VIII. Edycja Europejskiego Tygodnia Profilaktyki Nowotworów Głowy i Szyi. W tym roku wydarzenie realizowane jest pod hasłem „Rak głowy i szyi nie czeka, zgłoś się do specjalisty”. Avenida Poznań, jako partner akcji, zaprasza na akcję informacyjną o nowotworach głowy i szyi wraz z możliwością zapisania się bezpłatne badania profilaktyczne.
Tegoroczne obchody Europejskiego Tygodnia Profilaktyki Nowotworów Głowy i Szyi realizowane są w ramach kampanii „Zrozumieć Nowotwory Głowy i Szyi”. Na kampanię składają się m.in. bezpłatne badania i działania edukacyjne zwiększające świadomość społeczną na temat nowotworów głowy i szyi. Jednym z punktów bogatego programu Tygodnia jest akcja informacyjna, która prowadzona będzie w najbliższy czwartek, 24 września w Avenidzie Poznań.
Avenida Poznań po raz kolejny wspiera Europejski Tydzień Profilaktyki Nowotworów Głowy i Szyi. Jako partnerzy wydarzenia udostępniamy bezpłatnie naszą przestrzeń, w której zorganizowane zostanie stanowisko informacyjne. W tym miejscu Poznaniacy będą mogli dowiedzieć się więcej na temat nowotworów głowy i szyi. Serdecznie zachęcam do do odwiedzenia stoiska i zapisania się na bezpłatne badania profilaktyczne – mówi Katarzyna Korpak, Dyrektor Avenidy Poznań.
Nowotwory głowy i szyi stanowią siódmą co do częstości występowania grupę nowotworów złośliwych na świecie. W ostatnich latach coraz częściej raki te rozpoznaje się u osób młodych. Szacuje się, że w około 70 proc. przypadków przyczyną raka gardła środkowego jest zakażenie wirusem brodawczaka ludzkiego (HPV). Wirus odpowiada również za znaczącą część nowotworów jamy ustnej. U większości osób zakażenie wirusem brodawczaka ludzkiego rozwija się bez żadnych objawów. Zanim dojdzie do zakażenia, wirus może być nieaktywny przez długi czas – kilka albo nawet kilkanaście lat.
Akcja informacyjna na temat nowotworów głowy i szyi odbywać się będzie
w Avenidzie Poznań w czwartek 24 września w godzinach 10.00 – 20.00. W trakcie akcji będzie także możliwość zapisania się na bezpłatne badania profilaktyczne.
Więcej informacji o akcji dostępnych jest na stronie Ogólnopolskiego Programu Profilaktyki Nowotworów Głowy i Szyi: oppngis.pl/viii-etpngis/.
Więcej informacji udziela:
Katarzyna Korpak
Dyrektor Centrum Handlowego Avenida Poznań
ECE Projektmanagement Polska

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.