Azjatycka gościnność, orientalne smaki, rodzinna atmosfera. Poznaj "Wi-Taj"
Agencja kreatywna Od kuchni
Chodakowska 12
03-826 Warszawa
anna.szatybelko|odkuchni.co| |anna.szatybelko|odkuchni.co
665113144
www.odkuchni.co
Azjatycka gościnność, orientalne smaki, rodzinna atmosfera.Wi-Taj-cie na Dalekim Wschodzie w centrum Warszawy!
Restauracje w końcu mogą zaprosić gości do swoich przestrzeni. Chłonni restauracyjnych wrażeń są nie tylko oni, ale i właściciele lokali gastronomicznych, którzy wkładają całe serce w to co robią. W samym sercu Placu Konstytucji można skosztować tajskich i wietnamskich smaków w rodzinnej restauracji należącej do państwa Hong Nguyen i Thieu Dinh.
W Azji panuje zasada, że od wspólnego stołu nikt nie odchodzi głodny. O dobre samopoczucie współtowarzyszy posiłku dba gospodarz lub gospodyni, którzy raczą Gości, tym co najlepsze. Tę ideę wprost z Dalekiego Wschodu przenieśli do Polski właściciele jednej z tajskich restauracji, która mieści się w Warszawie. Obok gościnności, jedną z azjatyckich wartości, które są istotne przy kulturze wokół stołu jest uprzejmość, zaś nieodzownym elementem udanej uczty są wyśmienite, orientalne smaki.
“Chcemy, by nasi Goście dobrze się u nas czuli i spróbowali tego, z czego słynie kuchnia Dalekiego Wschodu. Nasz szef kuchni pochodzi z Hanoi i to tam nauczył się przygotowywać m.in. Ca Kho To oraz Bun Cha. Doskonale znamy te smaki i chcemy, by Polacy również przeżyli z nami tę kulinarną podróż do świata kuchni tajskiej i wietnamskiej. Zadowoleni Goście, którzy do nas wracają, to największa nagroda dla nas, gospodarzy.” - mówi Hong Nguyen, właścicielka restauracji “Wi-Taj”.
To doświadczenie pozwala na odwzorowywanie przepisów z książek kucharskich, które obowiązują w domach rodowitych mieszkańców Dalekiego Wschodu. Dzięki temu jakość idzie w parze z tradycją, a gościnność z komfortem osób odwiedzających to miejsce. Restauracja “Wi-Taj” istnieje na kulinarnej mapie Warszawy od pięciu lat. Lockdown był trudny dla całej branży gastronomicznej, jednak mimo wszystko scementował więzy rodzinne właścicieli lokalu. Team, który pracuje w restauracji buduje to miejsce od kilku lat. Załoga dla właścicieli jest jak rodzina, wsparcie zespołu również pomogło przetrwać pandemiczny czas, jak przyznaje córka pani Nguyen i managerka restauracji.
“Podczas lockdownu stali bywalcy wspierali nas, zamawiając dania na wynos, abyśmy po pandemicznej przerwie, mogli powrócić do swojej działalności, gdy tylko obostrzenia zostaną zniesione. Jak w każdej rodzinie, również w Wi-taj zdarzyły się przejściowe kłopoty. Dotknęły one całej branży gastronomicznej i wielu biznesów, także rodzinnych. My jednak w rodzinie znaleźliśmy wsparcie i wiedzieliśmy, że razem poradzimy sobie z tymi trudnościami.” - mówi Linh Ziółkowska, managerka restauracji “Wi-Taj”.
Fundamentem “Wi-Taj” są relacje zarówno właścicieli jak i te budowane z gośćmi. Jak przyznają twórcy restauracji, to dla nich warto było wrócić i na nowo zaprosić do wspólnego stołu pełnego smaków, którym zaufali.
Restauracja "Wi-Taj"
ul. Plac Konstytucji 4
00-552 Warszawa (Śródmieście)
Jesień pełna smaku w Salad Story – odkryj nowe sezonowe menu!
Czas dyni... i budyni limitowanych WINIARY!
Jabłkowy zawrót głowy – jak przygotować pyszne przetwory?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.