Komunikaty PR

Azjatycka gościnność, orientalne smaki, rodzinna atmosfera. Poznaj "Wi-Taj"

2021-06-14  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Szatybełko
Agencja kreatywna Od kuchni

Chodakowska 12
03-826 Warszawa
anna.szatybelko|odkuchni.co| |anna.szatybelko|odkuchni.co
665113144
www.odkuchni.co
Do pobrania Zdjęcie ( 7.71 MB )

Azjatycka gościnność, orientalne smaki, rodzinna atmosfera.Wi-Taj-cie na Dalekim Wschodzie w centrum Warszawy!

 

Restauracje w końcu mogą zaprosić gości do swoich przestrzeni. Chłonni restauracyjnych wrażeń są nie tylko oni, ale i właściciele lokali gastronomicznych, którzy wkładają całe serce w to co robią. W samym sercu Placu Konstytucji można skosztować tajskich i wietnamskich smaków w rodzinnej restauracji należącej do państwa Hong Nguyen i Thieu Dinh.

W Azji panuje zasada, że od wspólnego stołu nikt nie odchodzi głodny. O dobre samopoczucie współtowarzyszy posiłku dba gospodarz lub gospodyni, którzy raczą Gości, tym co najlepsze. Tę ideę wprost z Dalekiego Wschodu przenieśli do Polski właściciele jednej z tajskich restauracji, która mieści się w Warszawie. Obok gościnności, jedną z azjatyckich wartości, które są istotne przy kulturze wokół stołu jest uprzejmość, zaś nieodzownym elementem udanej uczty są wyśmienite, orientalne smaki.

“Chcemy, by nasi Goście dobrze się u nas czuli i spróbowali tego, z czego słynie kuchnia Dalekiego Wschodu. Nasz szef kuchni pochodzi z Hanoi i to tam nauczył się przygotowywać m.in. Ca Kho To oraz Bun Cha. Doskonale znamy te smaki i chcemy, by Polacy również przeżyli z nami tę kulinarną podróż do świata kuchni tajskiej i wietnamskiej. Zadowoleni Goście, którzy do nas wracają, to największa nagroda dla nas, gospodarzy.” - mówi Hong Nguyen, właścicielka restauracji “Wi-Taj”.

To doświadczenie pozwala na odwzorowywanie przepisów z książek kucharskich, które obowiązują w domach rodowitych mieszkańców Dalekiego Wschodu. Dzięki temu jakość idzie w parze z tradycją, a gościnność z komfortem osób odwiedzających to miejsce. Restauracja “Wi-Taj” istnieje na kulinarnej mapie Warszawy od pięciu lat. Lockdown był trudny dla całej branży gastronomicznej, jednak mimo wszystko scementował więzy rodzinne właścicieli lokalu. Team, który pracuje w restauracji buduje to miejsce od kilku lat. Załoga dla właścicieli jest jak rodzina, wsparcie zespołu również pomogło przetrwać pandemiczny czas, jak przyznaje córka pani Nguyen i managerka restauracji.

“Podczas lockdownu stali bywalcy wspierali nas, zamawiając dania na wynos, abyśmy po pandemicznej przerwie, mogli powrócić do swojej działalności, gdy tylko obostrzenia zostaną zniesione. Jak w każdej rodzinie, również w Wi-taj zdarzyły się przejściowe kłopoty. Dotknęły one całej branży gastronomicznej i wielu biznesów, także rodzinnych. My jednak w rodzinie znaleźliśmy wsparcie i wiedzieliśmy, że razem poradzimy sobie z tymi trudnościami.” - mówi Linh Ziółkowska, managerka restauracji “Wi-Taj”.

Fundamentem “Wi-Taj” są relacje zarówno właścicieli jak i te budowane z gośćmi. Jak przyznają twórcy restauracji, to dla nich warto było wrócić i na nowo zaprosić do wspólnego stołu pełnego smaków, którym zaufali. 

 

Restauracja "Wi-Taj"
ul. Plac Konstytucji 4
00-552 Warszawa (Śródmieście)

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja kreatywna Od kuchni
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Problemy społeczne

Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways​ wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.

Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.