BĄDŹ CZĘŚCIĄ HISTORII PEPSI. OTWARTE WYDARZENIE NA 49. PIĘTRZE WIEŻOWCA VARSO
Już 12 marca 2024 r. Pepsi zaprasza wszystkich fanów “spragnionych więcej” na taras wieżowca Varso Tower, gdzie na tle spektakularnej panoramy Warszawy marka oficjalnie zaprezentuje nowy wygląd puszek Pepsi oraz nowe hasło: Thirsty for more! W trakcie otwartego wydarzenia na fanów marki czekać będzie wiele atrakcji, w tym korytarz wspomnień z logotypami Pepsi z przeszłości, fotobudka AI, czy stoisko do tworzenia limitowanych, spersonalizowanych koszulek.
Na butelkach i puszkach Pepsi w ponad 120 krajach pojawiło się w ostatnich miesiącach zupełnie nowe logo, które podkreśla nowoczesny i kultowy styl marki. To największy rebranding od ponad 14 lat. Premiera nie tylko zaskoczy swoją świeżością i kreatywnością, ale będzie okazją do uczestnictwa w wyjątkowym widowisku na 46. i 49. piętrze Varso Tower - najwyższego wieżowca w Polsce i Unii Europejskiej. Jego taras, który nigdy wcześniej nie był dostępny publicznie, na jeden dzień zostanie całkowicie przejęty przez fanów Pepsi.
Tego dnia na najbardziej zaangażowanych fanów czekać będą aktywacje przygotowane przez polski zespół Pepsi. Wśród nich znajdzie się korytarz wspomnień, czyli instalacja ukazująca ewolucję logotypów Pepsi na przestrzeni ponad 125 lat istnienia marki. Dodatkowych emocji uczestnikom dostarczy LED-owa podłoga, imitująca spacer w chmurach oraz budka do zdjęć AI, dzięki której goście będą mogli zrobić zdjęcie z nową puszką Pepsi na tle oszałamiającego widoku Warszawy z góry. Nie zabraknie możliwości zdobycia wyjątkowych pamiątek – na tarasie pojawi się strefa z możliwością stworzenia własnej, spersonalizowanej koszulki z logo Pepsi z wybranego przez siebie okresu.
– Zmieniliśmy wygląd Pepsi na ponad 120 rynkach, aby jeszcze bardziej podkreślić ducha i filozofię marki. Hasło „Thirsty for more!” odzwierciedla otwartość naszych odbiorców na nowe doznania. Właśnie dlatego, jeszcze przed oficjalnym startem zaplanowanej kampanii, chcielibyśmy zaprosić wszystkich fanów Pepsi do spotkania z marką w Varso Tower. – mówi Julia Łysio, Senior Brand Manager Pepsi w PepsiCo Polska – Wiemy, że nowe logo zdążyło już zdobyć wielu zwolenników i mamy nadzieję, że dzięki naszej tegorocznej kampanii do tego grona dołączą kolejni – dodaje przedstawicielka marki.
Podniebną premierę zaplanowano na 12 marca w godzinach od 11:00 do 18:00. Aby móc wjechać na dach wieżowca, wszyscy fani, którzy ukończyli 13 lat lub więcej, powinni stawić się w punkcie recepcyjnym na parterze Varso Tower przy ul. Chmielnej 69. Każda osoba, która ustawi się w kolejce, będzie miała wyjątkową możliwość wstępu do strefy Pepsi. Liczba miejsc ograniczona.
Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.