Komunikaty PR

Bądź eko na co dzień z CH Focus!

2021-05-10  |  14:40

Mniej plastikowych śmieci na co dzień i segregacja odpadów to jeden ze sposobów na bycie eko. Jak robią to  inni, okaże się już 15 maja w jednym z najbardziej ekologicznych miast Polski – w Bydgoszczy. W sobotę przed CH Focus odbędzie się kolejna odsłona akcji „Bądź eko na co dzień!” zachęcająca mieszkańców do selektywnej zbiórki. Każda osoba, która przyniesie w tym dniu do centrum handlowego niepotrzebne opakowania PET w  zamian otrzyma ozdobne rośliny doniczkowe.

Człowiek jest ważną cząstką przyrody i ma ogromny wpływ na przyszłość otaczającego nas środowiska. Troska o naturę wymaga jednak zaangażowania nas wszystkich. Aby być eko na co dzień, warto zacząć od małych kroków. Dobrym przykładem działań na rzecz ochrony środowiska jest lokalna inicjatywa „Bądź eko na co dzień!”, której partneruje bydgoskie centrum handlowe Focus.

W zaplanowanej na sobotę akcji mogą wziąć udział wszyscy mieszkańcy Bydgoszczy i okolic. Każda osoba, która w godzinach 12.00-18.00 przyniesie do bydgoskiego centrum zużyte plastiki będzie mogła wymienić je na ozdobną roślinkę, gotową do posadzenia w ogródku lub na balkonie. Na uczestników czekają m.in. begonie, aksamitki (turki), surfinie i pelargonie. Do rozdania jest aż 700 roślin doniczkowych.

Zasady przyznawania sadzonek za odpady:

  • za 10-20 butelek lub 20-30 nakrętek – 1 roślina doniczkowa
  • za 21-30 butelek lub 31-60 nakrętek – 2 rośliny doniczkowe
  • za 31-40 butelek lub 61-100 nakrętek – 3 rośliny doniczkowe
  • za 41 butelek lub 101 nakrętek – 4 rośliny doniczkowe.

- „Bądź eko na co dzień!” to pożyteczna, lokalna inicjatywa proekologiczna, zachęcająca naszych mieszkańców do segregowania odpadów, a w pewnym stopniu również do ich ograniczania w codziennym życiu. W najbliższą sobotę wszyscy chętni będą mogli włączyć się w działania na rzecz środowiska, tym bardziej, że uczestnicząc w projekcie zostaną nagrodzeni sadzonkami dekoracyjnych roślin, które sprawią, że Bydgoszcz jeszcze bardziej się zazieleni. Z przyjemnością uczestniczymy w tej oraz podobnych inicjatywach, które na stałe zagościły w  kalendarzu naszego centrum. Cieszymy się, że kolejny raz możemy realizować „zieloną akcję” wspólnie z  Polska Pressmówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

Akcja „Bądź eko na co dzień” odbędzie się 15 maja w godzinach 12.00-18.00 na placu przed centrum handlowym od strony ul. Jagiellońskiej. Wydarzenie przebiegać będzie z uwzględnieniem wszelkich zasad epidemiologicznych.

Organizatorem wydarzenia jest Express Bydgoski, natomiast partnerem lokalizacyjnym CH Focus w Bydgoszczy. Tegoroczną inicjatywę wspierają również lokalni partnerzy: NITRO-CHEM S.A., Am Group, Trainer, Kujawskie Centrum Kultury, MWiK Woda Bydgoska.

Zaangażowanie CH Focus w akcję to część działań prowadzonych przez bydgoskie centrum handlowe w ramach wdrażanego sukcesywnie programu ESG (ENVIRONMENTAL, SOCIAL, GOVERNANCE) i strategii grupy Atrium Poland, która jest realizowana w latach 2020-2025.

Więcej szczegółów na temat wydarzenia oraz oferty centrum można znaleźć na stronie: www.focusbydgoszcz.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.