Komunikaty PR

Bądź eko na co dzień z CH Focus!

2021-05-10  |  14:40

Mniej plastikowych śmieci na co dzień i segregacja odpadów to jeden ze sposobów na bycie eko. Jak robią to  inni, okaże się już 15 maja w jednym z najbardziej ekologicznych miast Polski – w Bydgoszczy. W sobotę przed CH Focus odbędzie się kolejna odsłona akcji „Bądź eko na co dzień!” zachęcająca mieszkańców do selektywnej zbiórki. Każda osoba, która przyniesie w tym dniu do centrum handlowego niepotrzebne opakowania PET w  zamian otrzyma ozdobne rośliny doniczkowe.

Człowiek jest ważną cząstką przyrody i ma ogromny wpływ na przyszłość otaczającego nas środowiska. Troska o naturę wymaga jednak zaangażowania nas wszystkich. Aby być eko na co dzień, warto zacząć od małych kroków. Dobrym przykładem działań na rzecz ochrony środowiska jest lokalna inicjatywa „Bądź eko na co dzień!”, której partneruje bydgoskie centrum handlowe Focus.

W zaplanowanej na sobotę akcji mogą wziąć udział wszyscy mieszkańcy Bydgoszczy i okolic. Każda osoba, która w godzinach 12.00-18.00 przyniesie do bydgoskiego centrum zużyte plastiki będzie mogła wymienić je na ozdobną roślinkę, gotową do posadzenia w ogródku lub na balkonie. Na uczestników czekają m.in. begonie, aksamitki (turki), surfinie i pelargonie. Do rozdania jest aż 700 roślin doniczkowych.

Zasady przyznawania sadzonek za odpady:

  • za 10-20 butelek lub 20-30 nakrętek – 1 roślina doniczkowa
  • za 21-30 butelek lub 31-60 nakrętek – 2 rośliny doniczkowe
  • za 31-40 butelek lub 61-100 nakrętek – 3 rośliny doniczkowe
  • za 41 butelek lub 101 nakrętek – 4 rośliny doniczkowe.

- „Bądź eko na co dzień!” to pożyteczna, lokalna inicjatywa proekologiczna, zachęcająca naszych mieszkańców do segregowania odpadów, a w pewnym stopniu również do ich ograniczania w codziennym życiu. W najbliższą sobotę wszyscy chętni będą mogli włączyć się w działania na rzecz środowiska, tym bardziej, że uczestnicząc w projekcie zostaną nagrodzeni sadzonkami dekoracyjnych roślin, które sprawią, że Bydgoszcz jeszcze bardziej się zazieleni. Z przyjemnością uczestniczymy w tej oraz podobnych inicjatywach, które na stałe zagościły w  kalendarzu naszego centrum. Cieszymy się, że kolejny raz możemy realizować „zieloną akcję” wspólnie z  Polska Pressmówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

Akcja „Bądź eko na co dzień” odbędzie się 15 maja w godzinach 12.00-18.00 na placu przed centrum handlowym od strony ul. Jagiellońskiej. Wydarzenie przebiegać będzie z uwzględnieniem wszelkich zasad epidemiologicznych.

Organizatorem wydarzenia jest Express Bydgoski, natomiast partnerem lokalizacyjnym CH Focus w Bydgoszczy. Tegoroczną inicjatywę wspierają również lokalni partnerzy: NITRO-CHEM S.A., Am Group, Trainer, Kujawskie Centrum Kultury, MWiK Woda Bydgoska.

Zaangażowanie CH Focus w akcję to część działań prowadzonych przez bydgoskie centrum handlowe w ramach wdrażanego sukcesywnie programu ESG (ENVIRONMENTAL, SOCIAL, GOVERNANCE) i strategii grupy Atrium Poland, która jest realizowana w latach 2020-2025.

Więcej szczegółów na temat wydarzenia oraz oferty centrum można znaleźć na stronie: www.focusbydgoszcz.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.