Komunikaty PR

Bądź eko na jesień! Wpadnij do CH Focus i wymień plastik na wrzosy!

2024-10-09  |  16:00
Biuro prasowe
Do pobrania 10 ( 0.07 MB )

Już w sobotę, 12 października, zapraszamy wszystkich mieszkańców Bydgoszczy na wyjątkowe wydarzenie „Bądź eko na jesień”! To doskonała okazja, aby wspólnie zadbać o środowisko i wzbogacić swoje ogrody o piękne, jesienne wrzosy. Wystarczy przynieść plastikowe odpady i wymienić je na sadzonki.


W najbliższą sobotę, 12 października odbędzie się kolejna edycja ekologicznej akcji „Bądź eko na jesień”. To wydarzenie dobrze znane wszystkim mieszkańcom Bydgoszczy i cieszące się dużą popularnością wydarzenie, które za każdym razem przyciąga mnóstwo osób.

Warto po raz kolejny wpaść na plac przed CH Focus (od strony ul. Jagiellońskiej). Na mieszkańców czekać będzie 1500 sadzonek roślin doniczkowych - wrzosów. Aby je otrzymać, wystarczy przynieść plastikowe odpady. Od uczestników naszej akcji przyjmiemy reklamówki i torby foliowe, plastikowe opakowania po środkach czystości i kosmetykach, plastikowe doniczki, plastikowe opakowania po żywności i plastikowe butelki. Opakowania muszą być czyste. Wymiana wrzosów odbywa się wyłącznie dla osób pełnoletnich.

W zeszłorocznej akcji „Bądź eko na jesień” udało się zebrać imponującą ilość ponad 100 tys. plastikowych odpadów.

Wrzos w ogrodzie

Wrzos to nie tylko piękna ozdoba jesiennego ogrodu, ale także roślina o niezwykłych właściwościach. Kiedyś służył do produkcji mioteł, powrozów czy opału, dziś ceniony jest m.in. za swoje właściwości lecznicze. Wykazuje działanie przeciwzapalne, moczopędne i uspokajające, a także znajduje zastosowanie w kosmetyce. Wrzosy są odporne na mróz, kwitną od połowy sierpnia, a ich lekka, przepuszczalna gleba sprawia, że są łatwe w uprawie. Ozdobią każdy ogród i balkon, przynosząc kawałek natury wprost do miasta.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.