Komunikaty PR

Bądź eko na jesień! Wpadnij do CH Focus i wymień plastik na wrzosy!

2024-10-09  |  16:00
Biuro prasowe
Do pobrania 10 ( 0.07 MB )

Już w sobotę, 12 października, zapraszamy wszystkich mieszkańców Bydgoszczy na wyjątkowe wydarzenie „Bądź eko na jesień”! To doskonała okazja, aby wspólnie zadbać o środowisko i wzbogacić swoje ogrody o piękne, jesienne wrzosy. Wystarczy przynieść plastikowe odpady i wymienić je na sadzonki.


W najbliższą sobotę, 12 października odbędzie się kolejna edycja ekologicznej akcji „Bądź eko na jesień”. To wydarzenie dobrze znane wszystkim mieszkańcom Bydgoszczy i cieszące się dużą popularnością wydarzenie, które za każdym razem przyciąga mnóstwo osób.

Warto po raz kolejny wpaść na plac przed CH Focus (od strony ul. Jagiellońskiej). Na mieszkańców czekać będzie 1500 sadzonek roślin doniczkowych - wrzosów. Aby je otrzymać, wystarczy przynieść plastikowe odpady. Od uczestników naszej akcji przyjmiemy reklamówki i torby foliowe, plastikowe opakowania po środkach czystości i kosmetykach, plastikowe doniczki, plastikowe opakowania po żywności i plastikowe butelki. Opakowania muszą być czyste. Wymiana wrzosów odbywa się wyłącznie dla osób pełnoletnich.

W zeszłorocznej akcji „Bądź eko na jesień” udało się zebrać imponującą ilość ponad 100 tys. plastikowych odpadów.

Wrzos w ogrodzie

Wrzos to nie tylko piękna ozdoba jesiennego ogrodu, ale także roślina o niezwykłych właściwościach. Kiedyś służył do produkcji mioteł, powrozów czy opału, dziś ceniony jest m.in. za swoje właściwości lecznicze. Wykazuje działanie przeciwzapalne, moczopędne i uspokajające, a także znajduje zastosowanie w kosmetyce. Wrzosy są odporne na mróz, kwitną od połowy sierpnia, a ich lekka, przepuszczalna gleba sprawia, że są łatwe w uprawie. Ozdobią każdy ogród i balkon, przynosząc kawałek natury wprost do miasta.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.