Komunikaty PR

Bądź eko razem z nami!

2021-05-13  |  11:40
Biuro prasowe

Bądź eko razem z nami! - to hasło inicjujące społeczną akcję proekologiczną Atrium Copernicus. W  dniach 14 i 15 maja każda osoba, która przyniesie do toruńskiego centrum handlowego niepotrzebny plastik w zamian otrzyma ekologiczną torbę na zakupy. W ten sposób organizatorzy chcą podkreślić potrzebę segregacji odpadów, która ma pozytywny wpływ na środowisko naturalne jak również na jakość naszego życia.

 

Segregacja śmieci to prosty gest na rzecz środowiska. Jednak oprócz racjonalnego gospodarowania nimi, warto także podjąć działania sprzyjające ograniczeniu odpadów m.in. z tworzyw sztucznych, które towarzyszą nam na każdym kroku. Zanim wrzucisz bezużyteczne opakowania i nakrętki do kosza, zastanów się, czy nie możesz wykorzystać ich ponownie. Na zakupach, zamiast foliowych siatek, używaj toreb oraz woreczków wielorazowego użytku. Zawsze warto mieć przy sobie bawełnianą torbę ekologiczną. Bądź konsekwentny w tym co robisz, to  najlepsza i najprostsza droga do zmiany nawyków na bardziej eko.

 

W duchu eko odbędzie się w najbliższy piątek oraz w sobotę lokalna inicjatywa proekologiczna Atrium Copernicus. Osoby, które włączą się w akcję, otrzymają ekologiczną torbę na zakupy wielokrotnego użytku w  zamian za plastikowe odpady w postaci butelek PET, opakowań po chemii gospodarczej, nakrętek do butelek. Wystarczy przynieść zużyte opakowania plastikowe w ilości 10 sztuk, wrzucić je do pojemników do segregacji śmieci, znajdujących się na parkingu przed centrum handlowym, a następnie wziąć od obsługi kupon uprawniający do odbioru ekologicznej torby bawełnianej. Upominki wydawane są po okazaniu kuponu w  Punkcie Obsługi Akcji, znajdującym się wewnątrz centrum handlowego. Do rozdania jest aż 300 toreb ekologicznych. Wydarzenie odbędzie się w dniach 14 i 15 maja, w  godz. 10.00-20.00.

 

Zachęcamy mieszkańców Torunia do udziału w naszej akcji, poprzez którą chcemy jak najszerzej promować ekologiczne postawy. Są to proste działania na rzecz ochrony przyrody, które każdy z nas może realizować na co dzień. Naszą akcją pokazujemy jedno z nich. Bardzo często nie zdajemy sobie sprawy z tego, że zmiana nawyków na bardziej przyjazne środowisku wcale nie jest trudna. Nasza eko-akcja zbiega się z wypadającym 11 maja Światowym Dniem Bez Śmiecenia. Warto pamiętać o tym, że odpady to nie tylko śmieci. Posegregowane opakowania i nakrętki to cenne surowce wtórne, które można ponownie wykorzystać– mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.

 

Więcej szczegółów na temat aktualności oraz oferty centrum handlowego można znaleźć na stronie: www.atrium-copernicus.pl.

Akcja stanowi jeden z elementów programu Atrium Razem, którego celem jest wsparcie i integracja lokalnej społeczności oraz wspólne budowanie przyjaznego środowiska rozwoju.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.