Komunikaty PR

Bądź Naszym Gościem, ponownie!

2021-07-14  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kuźma-Filipek
Lawenda Public Relations

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com

Gospodarze z Mołdawii są gotowi na ponowne przyjęcie gości! Z takim przesłaniem przedsiębiorcy z branży turystycznej Mołdawii rozpoczęli nową kampanię promocyjną po okresie pandemii, która wstrzymała wizyty odwiedzających, ale nie pracę gościnnych gospodarzy z Mołdawii. Kampania została zainaugurowana spotem filmowym.

Kryzys spowodowany wirusem COVID-19 dramatycznie wpłynął na sektor turystyczny. W Mołdawii łączne straty branży turystycznej szacuje się na około 350 mln dolarów.

 - Mimo tego, nasi gospodarze: właściciele gospodarstw agroturystycznych, winnic, organizatorzy wycieczek, przewodnicy, restauracje, hotele i touroperatorzy nie stali w miejscu, ale wykorzystali ten czas, aby odnowić swoje obiekty, stworzyć nowe miejsca noclegowe, więcej tarasów, nowe szlaki turystyczne, kupili rowery i nowe kajaki, zbudowali baseny i każdy z nich odłożył w swoich piwnicach i spiżarniach coś specjalnego, dla długo wyczekiwanych gości. A jak głosi miejscowe przysłowie "Goście przyjeżdżają, gdy ktoś na nich czeka!". Dlatego też nowa kampania jest hołdem dla ludzi pracujących w turystyce i ich odwagi, ponieważ to oni będą tymi, którzy ożywią turystykę w Mołdawii - powiedziała Diana Lazăr, zastępca dyrektora projektu „Konkurencyjność Mołdawii” finansowanego przez USAID, rządy Szwecji i Wielkiej Brytanii.

Kampania została zainaugurowana w połowie czerwca spotem filmowym, który pokazuje optymizm i radość z ponownego spotkania z długo oczekiwanymi turystami, ale także z Mołdawianami z całego świata i najbliższymi sąsiadami. Bohaterami kampanii są właściciele gospodarstw agroturystycznych i winnic, którzy przez lata przyjęli dziesiątki tysięcy turystów i są gotowi ponownie otworzyć swe podwoje dla gości, z autentyczną i przepełnioną lokalnym duchem ofertą turystyczną. Wśród miejsc, w których kręcono filmy znajdują się: zajazd Hanul lui Hanganu w Lalova, Eco Resort Butuceni położony w rezerwacie kulturowo-przyrodniczym Orheiul Vechi, Podziemna Galeria Milestii Mici, gospodarstwo agroturystyczne „Gagauz Sofrasi” w Congaz, winnica „Poiana” w Ulmu, Muzeum Wsi w Văleni, spływ kajakowy z Vodul lui Vodă, jezioro Beleu w rezerwacie przyrody Dolny Prut i wiele innych.

Narodowe Stowarzyszenie Turystyki Krajowej i Przyjazdowej (ANTRIM) ogłasza wznowienie ruchu turystycznego w Mołdawii i zaprasza turystów do odkrywania naszych autentycznych ofert, w warunkach maksymalnego bezpieczeństwa. Większość ośrodków turystycznych realizuje już międzynarodowy standard "Bezpieczne podróżowanie", wdrożony w Mołdawii przez ANTRIM na podstawie akredytacji Światowej Rady Podróży i Turystyki (WTTC). Naszą kampanią chcemy ożywić turystykę krajową, przyjazdy turystów z bliskich nam krajów, takich jak Rumunia, Ukraina, Polska, ale także zwrócić się do turystów, którzy już wcześniej odwiedzili Mołdawię i mogą być naszymi gośćmi ponownie, lub zechcą promować naszą destynację w mediach społecznościowych - podsumowała Victoria Bucătaru, dyrektor wykonawcza ANTRIM.

O kampanii w pigułce

Kampania "Bądź Naszym Gościem, ponownie" jest realizowana przez zespół młodych, kreatywnych ludzi i jest efektem solidarności branży krajowej, której przyświeca wspólny cel zatrzymania w kraju wartościowych kadr i promocji zrównoważonego rozwoju Mołdawii.

Ścieżkę dźwiękową wykonał zespół "Trigon", który obchodzi 20-lecie działalności, zaś tradycyjna koszula prezentowana w klipie upamiętnia międzynarodowe święto rumuńskiej koszuli narodowej „ia”, obchodzone 24 czerwca. Film został przetłumaczony na szereg języków: angielski, ukraiński, polski, rosyjski, etc. i jest promowany głównie w Internecie. W pierwszych dniach po premierze, film cieszył się dużą popularnością osiągając zasięg ponad 330 000 użytkowników i ponad 450 000 wyświetleń na Facebooku oraz pond 3000 udostepnień z wyrazami wsparcia ze strony gospodarzy i całego kraju.

Nowa kampania jest kontynuacją działań na rzecz promocji potencjału turystycznego Republiki Mołdawii prowadzonych w latach 2015-2021, w ramach projektu „Konkurencyjność Mołdawii” finansowanego przez USAID, rządy Szwecji i Wielkiej Brytanii we współpracy z Krajowym Stowarzyszeniem Turystyki Krajowej i Przyjazdowej (ANTRIM), których efektem jest średnioroczny wzrost liczby turystów zagranicznych o 20% w latach 2015-2019. Jednocześnie kampania niesie ze sobą autentyczne przesłanie gościnności, które wzmacnia ogromny sukces kampanii „Bądź Naszym Gościem, ponownie” oraz spotu reklamowego z udziałem tajemniczego i sławnego gościa, wyprodukowanego przez "Atelier" w reżyserii, nieżyjącego już, Viorela Mardare'a, kampanii, która zdobyła ważne nagrody i wyróżnienia przyznane przez międzynarodowych profesjonalistów oraz miała liczącą ponad 20 milionów publiczność. Celem kampanii jest także spopularyzowanie niedawno wprowadzonego sloganu promocyjnego kraju „Mołdawia: Miejsce, w którym odnajdziesz siebie” oraz ogólnokrajowej kampanii #neampornit.

Oficjalne hasztagi kampanii:

#FiiOaspeteleNostruDinNou #BeOurGuestAgain #MoldovaAplaceToFindYourself #neampornit

Kampania opracowana i wdrożona w ramach projektu „Konkurencyjność Mołdawii” (Moldova Competitiveness Project) finansowanego przez USAID, rządy Szwecji i Wielkiej Brytanii, we współpracy z Krajowym Stowarzyszeniem Turystyki Krajowej i Przyjazdowej (ANTRIM). Koncepcja kampanii, pomysł spotu oraz realizacja kampanii - Daniela Donici. Zespół produkcyjny spotu: Volt Cinematography, pod kierownictwem dyrektora Vlada Bolgarina. Muzyka - Trigon. Contact: Victoria Bucataru, ANTRIM Executive Director

director@antrim.md

+37360093333

Moldova.travel; Antrim.md

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Maksimum zimowej zabawy w dolinie Stubai Biuro prasowe
2024-09-25 | 01:00

Maksimum zimowej zabawy w dolinie Stubai

Dzięki czterem ośrodkom narciarskim Dolina Stubai po raz kolejny spełnia życzenia wszystkich zimowych wczasowiczów w nowym sezonie zimowym. Lodowiec Stubai rozpoczyna sezon 20 września
Podróże Wilno przekonuje jedzeniem i kulturą. 1 na 3 Polaków pozytywnie zaskoczonych
2024-09-24 | 09:00

Wilno przekonuje jedzeniem i kulturą. 1 na 3 Polaków pozytywnie zaskoczonych

Blisko połowa Polaków uważa Wilno za typowo historyczne miasto. Turyści wybierają ten kierunek, aby zobaczyć zabytki, architekturę, miejsca związane z przeszłością. Najnowsze
Podróże Celebruj tradycję uprawy oliwek podczas sezonu zbiorów w Türkiye (Turcji)
2024-09-23 | 14:00

Celebruj tradycję uprawy oliwek podczas sezonu zbiorów w Türkiye (Turcji)

Oliwki, których długa historia, liczy niemal tyle samo lat, co ludzkość, są czymś więcej niż tylko owocem – to także sposób na życie na ziemiach Anatolii. Dzięki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.