Komunikaty PR

Bądź Naszym Gościem, ponownie!

2021-07-14  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kuźma-Filipek
Lawenda Public Relations

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com

Gospodarze z Mołdawii są gotowi na ponowne przyjęcie gości! Z takim przesłaniem przedsiębiorcy z branży turystycznej Mołdawii rozpoczęli nową kampanię promocyjną po okresie pandemii, która wstrzymała wizyty odwiedzających, ale nie pracę gościnnych gospodarzy z Mołdawii. Kampania została zainaugurowana spotem filmowym.

Kryzys spowodowany wirusem COVID-19 dramatycznie wpłynął na sektor turystyczny. W Mołdawii łączne straty branży turystycznej szacuje się na około 350 mln dolarów.

 - Mimo tego, nasi gospodarze: właściciele gospodarstw agroturystycznych, winnic, organizatorzy wycieczek, przewodnicy, restauracje, hotele i touroperatorzy nie stali w miejscu, ale wykorzystali ten czas, aby odnowić swoje obiekty, stworzyć nowe miejsca noclegowe, więcej tarasów, nowe szlaki turystyczne, kupili rowery i nowe kajaki, zbudowali baseny i każdy z nich odłożył w swoich piwnicach i spiżarniach coś specjalnego, dla długo wyczekiwanych gości. A jak głosi miejscowe przysłowie "Goście przyjeżdżają, gdy ktoś na nich czeka!". Dlatego też nowa kampania jest hołdem dla ludzi pracujących w turystyce i ich odwagi, ponieważ to oni będą tymi, którzy ożywią turystykę w Mołdawii - powiedziała Diana Lazăr, zastępca dyrektora projektu „Konkurencyjność Mołdawii” finansowanego przez USAID, rządy Szwecji i Wielkiej Brytanii.

Kampania została zainaugurowana w połowie czerwca spotem filmowym, który pokazuje optymizm i radość z ponownego spotkania z długo oczekiwanymi turystami, ale także z Mołdawianami z całego świata i najbliższymi sąsiadami. Bohaterami kampanii są właściciele gospodarstw agroturystycznych i winnic, którzy przez lata przyjęli dziesiątki tysięcy turystów i są gotowi ponownie otworzyć swe podwoje dla gości, z autentyczną i przepełnioną lokalnym duchem ofertą turystyczną. Wśród miejsc, w których kręcono filmy znajdują się: zajazd Hanul lui Hanganu w Lalova, Eco Resort Butuceni położony w rezerwacie kulturowo-przyrodniczym Orheiul Vechi, Podziemna Galeria Milestii Mici, gospodarstwo agroturystyczne „Gagauz Sofrasi” w Congaz, winnica „Poiana” w Ulmu, Muzeum Wsi w Văleni, spływ kajakowy z Vodul lui Vodă, jezioro Beleu w rezerwacie przyrody Dolny Prut i wiele innych.

Narodowe Stowarzyszenie Turystyki Krajowej i Przyjazdowej (ANTRIM) ogłasza wznowienie ruchu turystycznego w Mołdawii i zaprasza turystów do odkrywania naszych autentycznych ofert, w warunkach maksymalnego bezpieczeństwa. Większość ośrodków turystycznych realizuje już międzynarodowy standard "Bezpieczne podróżowanie", wdrożony w Mołdawii przez ANTRIM na podstawie akredytacji Światowej Rady Podróży i Turystyki (WTTC). Naszą kampanią chcemy ożywić turystykę krajową, przyjazdy turystów z bliskich nam krajów, takich jak Rumunia, Ukraina, Polska, ale także zwrócić się do turystów, którzy już wcześniej odwiedzili Mołdawię i mogą być naszymi gośćmi ponownie, lub zechcą promować naszą destynację w mediach społecznościowych - podsumowała Victoria Bucătaru, dyrektor wykonawcza ANTRIM.

O kampanii w pigułce

Kampania "Bądź Naszym Gościem, ponownie" jest realizowana przez zespół młodych, kreatywnych ludzi i jest efektem solidarności branży krajowej, której przyświeca wspólny cel zatrzymania w kraju wartościowych kadr i promocji zrównoważonego rozwoju Mołdawii.

Ścieżkę dźwiękową wykonał zespół "Trigon", który obchodzi 20-lecie działalności, zaś tradycyjna koszula prezentowana w klipie upamiętnia międzynarodowe święto rumuńskiej koszuli narodowej „ia”, obchodzone 24 czerwca. Film został przetłumaczony na szereg języków: angielski, ukraiński, polski, rosyjski, etc. i jest promowany głównie w Internecie. W pierwszych dniach po premierze, film cieszył się dużą popularnością osiągając zasięg ponad 330 000 użytkowników i ponad 450 000 wyświetleń na Facebooku oraz pond 3000 udostepnień z wyrazami wsparcia ze strony gospodarzy i całego kraju.

Nowa kampania jest kontynuacją działań na rzecz promocji potencjału turystycznego Republiki Mołdawii prowadzonych w latach 2015-2021, w ramach projektu „Konkurencyjność Mołdawii” finansowanego przez USAID, rządy Szwecji i Wielkiej Brytanii we współpracy z Krajowym Stowarzyszeniem Turystyki Krajowej i Przyjazdowej (ANTRIM), których efektem jest średnioroczny wzrost liczby turystów zagranicznych o 20% w latach 2015-2019. Jednocześnie kampania niesie ze sobą autentyczne przesłanie gościnności, które wzmacnia ogromny sukces kampanii „Bądź Naszym Gościem, ponownie” oraz spotu reklamowego z udziałem tajemniczego i sławnego gościa, wyprodukowanego przez "Atelier" w reżyserii, nieżyjącego już, Viorela Mardare'a, kampanii, która zdobyła ważne nagrody i wyróżnienia przyznane przez międzynarodowych profesjonalistów oraz miała liczącą ponad 20 milionów publiczność. Celem kampanii jest także spopularyzowanie niedawno wprowadzonego sloganu promocyjnego kraju „Mołdawia: Miejsce, w którym odnajdziesz siebie” oraz ogólnokrajowej kampanii #neampornit.

Oficjalne hasztagi kampanii:

#FiiOaspeteleNostruDinNou #BeOurGuestAgain #MoldovaAplaceToFindYourself #neampornit

Kampania opracowana i wdrożona w ramach projektu „Konkurencyjność Mołdawii” (Moldova Competitiveness Project) finansowanego przez USAID, rządy Szwecji i Wielkiej Brytanii, we współpracy z Krajowym Stowarzyszeniem Turystyki Krajowej i Przyjazdowej (ANTRIM). Koncepcja kampanii, pomysł spotu oraz realizacja kampanii - Daniela Donici. Zespół produkcyjny spotu: Volt Cinematography, pod kierownictwem dyrektora Vlada Bolgarina. Muzyka - Trigon. Contact: Victoria Bucataru, ANTRIM Executive Director

director@antrim.md

+37360093333

Moldova.travel; Antrim.md

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute? Biuro prasowe
2025-04-17 | 12:20

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

Oferty first minute stają się coraz częstszym wyborem osób planujących wypoczynek z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. W przeciwieństwie do ofert last minute zakup wakacji first
Podróże 20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!
2025-04-11 | 14:40

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Corendon Airlines wraz ze swoimi pasażerami świętuje 20-lecie działalności w przestworzach W 2025 roku Corendon Airlines świętuje 20-lecie swojej działalności i zaprasza
Podróże Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.