Komunikaty PR

Bądź Naszym Gościem, ponownie!

2021-07-14  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kuźma-Filipek
Lawenda Public Relations

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com

Gospodarze z Mołdawii są gotowi na ponowne przyjęcie gości! Z takim przesłaniem przedsiębiorcy z branży turystycznej Mołdawii rozpoczęli nową kampanię promocyjną po okresie pandemii, która wstrzymała wizyty odwiedzających, ale nie pracę gościnnych gospodarzy z Mołdawii. Kampania została zainaugurowana spotem filmowym.

Kryzys spowodowany wirusem COVID-19 dramatycznie wpłynął na sektor turystyczny. W Mołdawii łączne straty branży turystycznej szacuje się na około 350 mln dolarów.

 - Mimo tego, nasi gospodarze: właściciele gospodarstw agroturystycznych, winnic, organizatorzy wycieczek, przewodnicy, restauracje, hotele i touroperatorzy nie stali w miejscu, ale wykorzystali ten czas, aby odnowić swoje obiekty, stworzyć nowe miejsca noclegowe, więcej tarasów, nowe szlaki turystyczne, kupili rowery i nowe kajaki, zbudowali baseny i każdy z nich odłożył w swoich piwnicach i spiżarniach coś specjalnego, dla długo wyczekiwanych gości. A jak głosi miejscowe przysłowie "Goście przyjeżdżają, gdy ktoś na nich czeka!". Dlatego też nowa kampania jest hołdem dla ludzi pracujących w turystyce i ich odwagi, ponieważ to oni będą tymi, którzy ożywią turystykę w Mołdawii - powiedziała Diana Lazăr, zastępca dyrektora projektu „Konkurencyjność Mołdawii” finansowanego przez USAID, rządy Szwecji i Wielkiej Brytanii.

Kampania została zainaugurowana w połowie czerwca spotem filmowym, który pokazuje optymizm i radość z ponownego spotkania z długo oczekiwanymi turystami, ale także z Mołdawianami z całego świata i najbliższymi sąsiadami. Bohaterami kampanii są właściciele gospodarstw agroturystycznych i winnic, którzy przez lata przyjęli dziesiątki tysięcy turystów i są gotowi ponownie otworzyć swe podwoje dla gości, z autentyczną i przepełnioną lokalnym duchem ofertą turystyczną. Wśród miejsc, w których kręcono filmy znajdują się: zajazd Hanul lui Hanganu w Lalova, Eco Resort Butuceni położony w rezerwacie kulturowo-przyrodniczym Orheiul Vechi, Podziemna Galeria Milestii Mici, gospodarstwo agroturystyczne „Gagauz Sofrasi” w Congaz, winnica „Poiana” w Ulmu, Muzeum Wsi w Văleni, spływ kajakowy z Vodul lui Vodă, jezioro Beleu w rezerwacie przyrody Dolny Prut i wiele innych.

Narodowe Stowarzyszenie Turystyki Krajowej i Przyjazdowej (ANTRIM) ogłasza wznowienie ruchu turystycznego w Mołdawii i zaprasza turystów do odkrywania naszych autentycznych ofert, w warunkach maksymalnego bezpieczeństwa. Większość ośrodków turystycznych realizuje już międzynarodowy standard "Bezpieczne podróżowanie", wdrożony w Mołdawii przez ANTRIM na podstawie akredytacji Światowej Rady Podróży i Turystyki (WTTC). Naszą kampanią chcemy ożywić turystykę krajową, przyjazdy turystów z bliskich nam krajów, takich jak Rumunia, Ukraina, Polska, ale także zwrócić się do turystów, którzy już wcześniej odwiedzili Mołdawię i mogą być naszymi gośćmi ponownie, lub zechcą promować naszą destynację w mediach społecznościowych - podsumowała Victoria Bucătaru, dyrektor wykonawcza ANTRIM.

O kampanii w pigułce

Kampania "Bądź Naszym Gościem, ponownie" jest realizowana przez zespół młodych, kreatywnych ludzi i jest efektem solidarności branży krajowej, której przyświeca wspólny cel zatrzymania w kraju wartościowych kadr i promocji zrównoważonego rozwoju Mołdawii.

Ścieżkę dźwiękową wykonał zespół "Trigon", który obchodzi 20-lecie działalności, zaś tradycyjna koszula prezentowana w klipie upamiętnia międzynarodowe święto rumuńskiej koszuli narodowej „ia”, obchodzone 24 czerwca. Film został przetłumaczony na szereg języków: angielski, ukraiński, polski, rosyjski, etc. i jest promowany głównie w Internecie. W pierwszych dniach po premierze, film cieszył się dużą popularnością osiągając zasięg ponad 330 000 użytkowników i ponad 450 000 wyświetleń na Facebooku oraz pond 3000 udostepnień z wyrazami wsparcia ze strony gospodarzy i całego kraju.

Nowa kampania jest kontynuacją działań na rzecz promocji potencjału turystycznego Republiki Mołdawii prowadzonych w latach 2015-2021, w ramach projektu „Konkurencyjność Mołdawii” finansowanego przez USAID, rządy Szwecji i Wielkiej Brytanii we współpracy z Krajowym Stowarzyszeniem Turystyki Krajowej i Przyjazdowej (ANTRIM), których efektem jest średnioroczny wzrost liczby turystów zagranicznych o 20% w latach 2015-2019. Jednocześnie kampania niesie ze sobą autentyczne przesłanie gościnności, które wzmacnia ogromny sukces kampanii „Bądź Naszym Gościem, ponownie” oraz spotu reklamowego z udziałem tajemniczego i sławnego gościa, wyprodukowanego przez "Atelier" w reżyserii, nieżyjącego już, Viorela Mardare'a, kampanii, która zdobyła ważne nagrody i wyróżnienia przyznane przez międzynarodowych profesjonalistów oraz miała liczącą ponad 20 milionów publiczność. Celem kampanii jest także spopularyzowanie niedawno wprowadzonego sloganu promocyjnego kraju „Mołdawia: Miejsce, w którym odnajdziesz siebie” oraz ogólnokrajowej kampanii #neampornit.

Oficjalne hasztagi kampanii:

#FiiOaspeteleNostruDinNou #BeOurGuestAgain #MoldovaAplaceToFindYourself #neampornit

Kampania opracowana i wdrożona w ramach projektu „Konkurencyjność Mołdawii” (Moldova Competitiveness Project) finansowanego przez USAID, rządy Szwecji i Wielkiej Brytanii, we współpracy z Krajowym Stowarzyszeniem Turystyki Krajowej i Przyjazdowej (ANTRIM). Koncepcja kampanii, pomysł spotu oraz realizacja kampanii - Daniela Donici. Zespół produkcyjny spotu: Volt Cinematography, pod kierownictwem dyrektora Vlada Bolgarina. Muzyka - Trigon. Contact: Victoria Bucataru, ANTRIM Executive Director

director@antrim.md

+37360093333

Moldova.travel; Antrim.md

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Podróże Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Podróże Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Otyłość nie wynika z braku samodyscypliny czy lenistwa. Ta poważna choroba niesie ze sobą 200 różnych powikłań

– Walka z otyłością wymaga nie tylko wprowadzenia zmian w stylu życia i sposobie odżywiania, ale przede wszystkim zrozumienia, że jest to choroba zarówno o podłożu fizycznym, jak i psychicznym – podkreśla psycholog Adrianna Sobol. Niestety często to schorzenie jest postrzegane jako wynik braku dyscypliny, nieprawidłowej diety lub lenistwa, co jest błędnym i krzywdzącym stereotypem. W rzeczywistości otyłość jest bowiem poważną chorobą, która niesie ze sobą wiele powikłań zdrowotnych i wymaga kompleksowego podejścia. Kluczowymi elementami, które mogą się przyczynić do skuteczniejszego leczenia i poprawy jakości funkcjonowania pacjentów, jest wsparcie emocjonalne oraz zwiększenie dostępności do specjalistów.

Prawo

Seniorzy zyskają na rencie wdowiej średnio 350 zł miesięcznie. Od 2027 roku świadczenie jeszcze wzrośnie

Z początkiem lipca ruszyły wypłaty tzw. renty wdowiej. Ponad milion wniosków o świadczenie wpłynęło do wszystkich organów emerytalno-rentowych, przy czym zdecydowana większość do ZUS. Pierwszego dnia do 86 tys. osób trafiło łącznie blisko 317 mln zł, z czego ponad 30 mln zł to kwota, o którą wzrosły wypłaty w związku z zastosowaniem zbiegu świadczeń.

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl

Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.