Komunikaty PR

Bądź z siebie dumny i uwolnij wszystkie swoje kolory

2022-06-23  |  15:00
Biuro prasowe

Aby uczcić miesiąc dumy i wyrazić solidarność ze społecznością LGBTQIA+ na całym świecie, SodaStream rozpoczyna kampanię “Set all your colors free” (“Uwolnij wszystkie swoje kolory”) i wprowadza limitowaną wersję ekspresu do gazowania wody.

Misja jest jasna, ale nie łatwa - uczynić świat lepszym miejscem. SodaStream - producent saturatorów do gazowania wody, zamiast zastanawiać się, jak tego dokonać, konsekwentnie od lat, po prostu to robi. Kampania pride - “Uwolnij wszystkie swoje kolory” po raz pierwszy odbędzie się również w Polsce.

W Sodastream popieramy ludzi bez względu na ich płeć, pochodzenie, religię czy orientację seksualną - skomentowała Karin Schifter-Maor, globalny CMO SodaStream. - Co roku idziemy o krok dalej. Tym razem poszerzyliśmy gamę kolorów w naszej limitowanej edycji ekspresów, zaprosiliśmy do współpracy wspaniałych influencerów i organizację ILGA World. Walczymy o pokonanie nierówności i zawsze głośno wyrażamy wsparcie dla społeczności LGBTQIA+.

Kampania “Uwolnij wszystkie swoje kolory” odbywa się w 15 krajach na całym świecie. Do jej przeprowadzenia zostały zaangażowane znakomite osoby reprezentujące społeczność LGBTQIA+ lub walczące o jej prawa. Influencerzy pomogą w rozpowszechnieniu ważnego przesłania dotyczącego pokonywania nierówności i wspierania różnorodności.

Ponadto SodaStream wprowadza limitowaną wersję ekspresu do gazowania wody Terra. Znany model w czarnym kolorze ma gładką obudowę, która służy jako tło do wyrażania siebie. Do ekspresu dołączonych jest 8 kolorowych markerów i butelka wielokrotnego użytku z unikatowym wzorem do kolorowania. Taki zestaw ma zachęcić użytkowników do pisania i ilustrowania swoich osobistych historii dumy, afirmacji i flag.

Ponieważ w społeczności LGBTQIA+ jest coraz więcej grup, SodaStream robi kolejny krok w walce o integrację, wychodząc poza “kolory flagi”. Osiem markerów (czerwony, pomarańczowy, żółty, zielony, niebieski, granatowy, fioletowy i różowy) pozwala narysować większości flag reprezentujących różne społeczności, symbolizowane przez różne litery w ogólnej nazwie społeczności LGBTQIA+.

20% zysków ze sprzedaży limitowanej edycji ekspresów na całym świecie zostanie przekazanych międzynarodowej organizacji działającej na rzecz LGBTQIA+ - ILGA World, z którą SodaStream nawiązała współpracę po raz czwarty.

Zbyt wiele osób LGBTQIA+ na całym świecie codziennie spotyka się z wykluczeniem, dyskryminacją i przemocą - powiedziały Luz Elena Aranda i Tuisina Ymania Brown reprezentujące ILGA World. - Jest to rzeczywistość, której nie możemy zaakceptować. Nasze społeczności walczą z nią każdego dnia. Nie ustaniemy w wysiłkach, dopóki wszyscy nie będziemy mogli cieszyć się tymi samymi prawami, niczym więcej i niczym mniej. Jesteśmy dumni, że możemy zgromadzić osoby LGBTQIA+ z całego świata, wszystkie zaangażowane w działania na rzecz zmian. Dzięki temu partnerstwu i hojnemu wsparciu SodaStream, będziemy mogli podwoić nasze wysiłki, aby pomóc naszym społecznościom na całym świecie poprzez udzielanie im wsparcia merytorycznego, a także poprzez przełomowe badania i kampanie mające na celu zmianę serc i umysłów.

Limitowana edycja ekspresów jest dostępna na stronie www.sodastream.com w cenie 399 zł.

Informacje ogólne:

SodaStream jest wiodącą marką produkującą saturatory do gazowania wody, należącą do koncernu PepsiCo. SodaStream umożliwia przygotowywanie wody gazowanej w domowym zaciszu, eliminując konieczność dźwigania ciężkich zgrzewek i zaśmiecania środowiska jednorazowym plastikiem. Jedna butelka SodaStream pozwala wyeliminować tysiące tych jednorazowych, a sam ekspres zapewnia świeżą wodę gazowaną zawsze wtedy, gdy mamy na nią ochotę, za jednym naciśnięciem przycisku i w wybranym stopniu nagazowania. Aby dowiedzieć się więcej o SodaStream, odwiedź stronę sodastream.pl/pages/babelkowa-rewolucja i śledź SodaStream na Facebooku, Instagramie i YouTube.

ILGA World (International Lesbian, Gay, Bisexual, Trans and Intersex Association) jest światową federacją założoną w 1978 roku, która składa się z ponad 1700 organizacji z ponad 160 krajów, prowadzących kampanię na rzecz praw lesbijek, gejów, osób biseksualnych, transseksualnych i interseksualnych. ILGA World działa na rzecz uznania i ochrony praw człowieka grup tęczowych, gromadzi dane na temat przepisów prawnych dotyczących ich społeczności oraz opracowuje poradniki dla obrońców praw człowieka. Prowadzi szkolenia i organizuje konferencje, podnosi świadomość na temat praw człowieka LGBTQIA+ i wspiera widoczność osób o różnych orientacjach seksualnych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Zrób to sam, czyli kreatywne DIY w sezonie ślubnym Biuro prasowe
2022-06-30 | 11:20

Zrób to sam, czyli kreatywne DIY w sezonie ślubnym

Pomysłów na organizację ceremonii zaślubin i przyjęcia weselnego jest tyle, ilu samych nowożeńców. I trudno rozstrzygać, które z nich są najlepszym wyborem. Co do
Styl życia Ekologiczne nawyki – praktykuj je także na wakacjach!
2022-06-29 | 16:56

Ekologiczne nawyki – praktykuj je także na wakacjach!

Wyjazd wakacyjny nie powinien być czasem rezygnacji z ekologicznych nawyków, które praktykujemy na co dzień w domu. Oszczędzajmy zasoby, sprzątajmy naturalnymi środkami
Styl życia Lato z kulturą w Westfield Arkadia
2022-06-29 | 14:00

Lato z kulturą w Westfield Arkadia

Centrum handlowe Westfield Arkadia zaprasza na moc letnich wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych, które rozpoczęły się 23 czerwca i potrwają do 18 sierpnia 2022 roku. Co czwartek

Więcej ważnych informacji

Partner serwisu

Wschód Kultury

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Film

Problemy społeczne

U młodych pacjentek rak piersi występuje rzadko, ale jest bardziej agresywny. Dla wielu z nich taka diagnoza brzmi jak wyrok

Liczba zachorowań na raka piersi w Polsce sukcesywnie wzrasta. Co roku taką diagnozę słyszy ok. 20 tys. kobiet. Pacjentki przed 30. rokiem życia stanowią niewielki odsetek chorych, ale w ich przypadku często nowotwór jest bardziej agresywny. To m.in. dlatego dla młodych kobiet, które są aktywne zawodowo, mają rodziny i dzieci bądź planują je mieć w przyszłości, taka diagnoza często brzmi jak wyrok. – Niektóre kobiety mają poczucie, że jak rozpoczną leczenie, to skończy im się życie, że nie będą mogły już realizować najprostszych ról społecznych. To nie jest prawdą – podkreśla psychoonkolog, dr Mariola Kosowicz. Lekarze wskazują, że metody leczenia raka piersi są już dziś na tyle zaawansowane, że ten nowotwór, o ile zostanie wcześnie wykryty, może być niemal w 100 proc. uleczalny.

Konsument

Ostatni dzień na złożenie deklaracji w Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków. Spóźnienie może skutkować grzywną

Właścicielom i zarządcom nieruchomości został już tylko jeden dzień, żeby złożyć deklarację do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków i wskazać w niej swoje źródło ogrzewania. Ci, którzy nie dopełnią tego obowiązku, muszą się liczyć z karą grzywny. Trzeba też pamiętać, że obowiązkiem zgłoszenia do CEEB są objęte wszystkie budynki – mieszkalne i niemieszkalne – wybudowane i oddane do użytkowania przed styczniem 2022 roku. 

Partner serwisu