Bajkowe Święta w ETC Swarzędz

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Wielkimi krokami zbliżają się Święta – jeden z najpiękniejszych okresów w roku, pełen magii i miłości. Centrum handlowe ETC Swarzędz zaprasza wszystkich gości do wspólnego celebrowania i odliczania do Gwiazdki. Już w najbliższą sobotę 7 grudnia galerię odwiedzi oczekiwany przez wszystkich gość z koła podbiegunowego – Święty Mikołaj. Siwobrodemu towarzyszyć będą Elfy, które przygotowały dla najmłodszych moc atrakcji!
ETC Swarzędz szykuje się do Świąt, już niedługo klientów centrum przywitają piękne klimatyczne światełka - sopelki, a także kolorowe bombki, wieńce i gwiazdy. W centrum spotkać będzie też można Świętego Mikołaja, który odwiedzi galerię w sobotę 7 grudnia. Mikołaj na wszystkie dzieci czekać będzie w godzinach 12:00 – 17:00. Siwobrody chętnie wysłucha o czym najmłodsi marzą na tegoroczne Święta i jakie prezenty chcieliby znaleźć pod choinką. Ze Świętym Mikołajem będzie można oczywiście zrobić sobie także pamiątkowe zdjęcia.
Nasz wyczekiwany gość koła podbiegunowego zabierze ze sobą także Elfy, które lubią psikusy i dobrą zabawę! Pomocnicy Mikołaja przygotowali dla najmłodszych atrakcje, m. in. wielkoformatową grę planszową. Ale to nie wszystko! W świątecznej strefie najmłodsi będą mogli wziąć także udział w kreatywnych warsztatach. Wspólnie stworzymy bajkowe chatki na wzór tych z piernika. Dzieci będą miały do dyspozycji tekturowe domki oraz rozmaite akcesoria i materiały do malowania oraz ozdabiania swoich dzieł. Dekoracyjny domek z pewnością stanie się piękną świąteczną ozdobą w dziecinnym pokoju.
Wszystkie atrakcje przygotowane w ETC Swarzędz są bezpłatne, zapraszamy 7 grudnia (sobota), w godzinach 12:00 – 17:00. Będzie magicznie!

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.