Komunikaty PR

Balonowe święta, czyli przedświąteczne atrakcje dla dzieci w PH Arena!

2024-12-12  |  10:00
Biuro prasowe

Nikt nie czeka na święta z taką radością jak dzieci! Podczas kiedy dorośli zajęci są przygotowaniami, najmłodszym każdy dzień przybliżający święta dłuży się wprost niewiarygodnie…

Już w najbliższą sobotę – 14 grudnia, czekamy w Parku Handlowym Arena na wszystkich dorosłych i towarzyszące im dzieci! Każdy, kto zrobi zakupy za minimum 200 PLN i zostanie członkiem naszego klubu Arena Rabatów, otrzyma uroczy świąteczny balon wypełniony helem! Będzie go można od razu wręczyć swojemu dziecku lub zabrać domu. Przypominamy, że Arena Rabatów to specjalny program lojalnościowy dla miłośników zniżek, sekretnych ofert i upominków przyznawanych za zakupy w naszym centrum.

Na dużych i małych miłośników świąt czeka też stoisko ze słodką watą cukrową, która może zastąpi nam śnieg? A dodatkowo wszystkie dzieci zapraszamy do zabawy w niezapomnianym Bubble House, czyli wielkiej dmuchanej bańce, w której maluchy będą mogły skakać do woli w towarzystwie latających, kolorowych balonów.

Święta to wyjątkowy czas, kiedy chcemy zrobić coś dobrego dla innych. Dlatego również w tę sobotę zorganizowaliśmy spotkanie z fundacją „Gryfne Bajtle”, która po raz kolejny poprowadzi u nas warsztaty ozdabiania świątecznych pierniczków. Przy wspólnym stole będzie można spędzić czas
i porozmawiać z prowadzącymi oraz podopiecznymi fundacji o ich codzienności oraz możliwościach wsparcia.

Nasze atrakcje dostępne są w godzinach 11.00-18.00! Zapraszamy!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.