Komunikaty PR

Balonowy Dzień Dziecka w ETC Swarzędz

2021-05-26  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Barwna i wesoła – taka będzie najbliższa sobota w ETC Swarzędz. Centrum handlowe z okazji Dnia Dziecka przygotowało dla małych i dużych nie lada atrakcje. Balonowa wystawa i kolorowe upominki to tylko część z nich. 

 

ETC Swarzędz zaprasza w najbliższą sobotę na wydarzenie, jakiego już dawno nie było. Z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka w pasażu handlowym pojawi się jedyna w swoim rodzaju, zachwycająca balonowa wystawa. Zielona polana, wielobarwne motyle i kwiaty przeniosą wszystkich do zaczarowanej krainy. Spektakularna sceneria będzie doskonałym tłem do pamiątkowych zdjęć i miejscem, w którym dzieje się magia. Na odwiedzających będzie tam czekał wyjątkowy artysta, który dla każdego stworzy balonowy upominek - jedyny, w swoim rodzaju!

 

Balonowa wystawa dedykowana jest oczywiście najmłodszym. ETC Swarzędz nie zapomina jednak o dorosłych, którzy również tego dnia, mogą zostać obdarowani upominkiem. Każdy, kto w sobotę zrobi zakupy w centrum handlowym i okaże paragon na kwotę min. 100 złotych, otrzyma wyjątkowe, barwne gadżety, z okazji Dnia Dziecka. Warto na zakupy wybrać się już od rana, ponieważ akcja wymiany paragonów na upominki, potrwa do wyczerpania zapasów. To jednak nie wszystko. W godzinach 10:00-16:00 warto zaparkować samochód w specjalnie przygotowanej strefie Before Service, zlokalizowanej nieopodal sklepu Leroy Merlin. Na zmotoryzowanych będzie tam czekał pracownik Serwisu Hyundai Szpot, który bezpłatnie sprawdzi samochody wszystkich marek. Technik zajmie się profesjonalną oceną stanu samochodu i kontrolą m.in. poziomu płynu chłodzenia, płynu hamulcowego czy oleju silnikowego, a całą akcję zakończy uzupełnieniem płynu do spryskiwaczy i usługą darmowego ozonowania auta. Za udział w akcji każdy kierowca otrzyma zapach do samochodu oraz ekologiczną torbę na zakupy, a towarzyszące mu dzieci - upominki.

 

Zapraszamy! 

 

Wydarzenia w pasażu handlowym odbywać się będą w godzinach 11:00-18:00. Natomiast akcja Before Service Hyundai Szpot od 10:00 do 16:00. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Wspólna zabawa, wspólny rozwój: Grupa LEGO odkrywa korzyści płynące z zabawy! Biuro prasowe
2024-09-26 | 18:00

Wspólna zabawa, wspólny rozwój: Grupa LEGO odkrywa korzyści płynące z zabawy!

Nowe badanie Play Well Grupy LEGO na Polskę dowodzi, że jedna na pięć rodzin (17%) nigdy nie bawi się razem[1], mimo że aż 83% rodziców rozumie, jak ważna jest zabawa dla rodzinnego
Dziecko Dzień Chłopaka, czyli idealna okazja do obdarowania chłopców w każdym wieku!
2024-09-25 | 14:25

Dzień Chłopaka, czyli idealna okazja do obdarowania chłopców w każdym wieku!

Zbliżający się Dzień Chłopaka (30.09) to idealny moment na podarowanie przemyślanego prezentu bliskiej nam osobie. Wybierając upominek dla chłopca, warto pomyśleć o tym, aby nie
Dziecko Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata? – opowieści o pozytywnym ojcostwie
2024-09-24 | 15:05

Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata?" – opowieści o pozytywnym ojcostwie

Marka Familijne została sponsorem drugiego sezonu podcastu Onetu pt. „Co powie Tata?”, który porusza temat relacji ojców z dziećmi. W nowej serii, liczącej 10

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.