Komunikaty PR

Bang & Olufsen prezentuje Beolab 8 – elegancki głośnik o wielu zastosowaniach

2023-12-04  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Grochala
Public Relations

Rynek Główny 34/15
31-010 Kraków
magdalena|grochalaPR.com| |magdalena|grochalaPR.com
509754055
https://www.linkedin.com/in/magdalena-grochala/

Bang & Olufsen wprowadza na rynek Beolab 8. To głośnik o niewielkich rozmiarach, ale ogromnych możliwościach. Samoczynnie dostosowuje się do wymiarów i akustyki pomieszczenia, w którym się znajduje. Może stać się częścią zestawu kina domowego lub zestawu stereo, a także działać jako samodzielne urządzenie o głębokim i intensywnym basie.

Głośnik Beolab 8 można połączyć z innymi urządzeniami Bang & Olufsen, nawet tymi wyprodukowanymi w 1984 roku – by stworzyć immersyjny zestaw kina domowego. W zestawie z drugim takim samym głośnikiem Beolab 8 zbuduje zestaw stereo zaskakujący precyzyjnym i potężnym brzmieniem. Zastosowany samodzielnie – zaoferuje głęboki i intensywny bas, niespotykany w głośnikach o takich rozmiarach.

- Naszym celem jest tworzenie urządzeń, które dają słuchaczom wyraziste, immersyjne doświadczenia odbioru dźwięków. Beolab 8 spełnia te wymagania. Dodatkowo jest skalowany i pozwala użytkownikom na ogromną elastyczność. Udało nam się skondensować możliwości imponujących głośników w kompaktowej wersji, która pozwala na uzyskanie doskonałego dźwięku w dowolnym pomieszczeniu i zestawie – mówi Michael Henriksson, Wiceprezes ds. Marketingu Produktów w Bang & Olufsen.

Wysoka jakość dźwięku w każdym pomieszczeniu

Beolab 8 składa się z głośnika wysokotonowego o średnicy 16 mm, głośnika średniotonowego o średnicy 3" i głośnika niskotonowego o średnicy 5,25". Dzięki starannej regulacji tonów Bang & Olufsen słuchacze mogą cieszyć się wysoką jakością dźwięku. Choć nowe urządzenie Bang & Olufsen korzysta z sprawdzonych w Beolab 17 przetworników, eksperci poprawili wydajność głośnika dzięki zastosowaniu kontroli szerokości wiązki, funkcji kompensacji pomieszczenia, dostosowania adaptacyjnego oraz technologii ultraszerokopasmowej.

  • Kontrola szerokości wiązki głośnika pozwala użytkownikom płynnie przełączać się między dwoma doświadczeniami słuchania. Beolab 8 oferuje możliwość precyzyjnego zawężenia dźwięku oraz rozproszenia dźwięku w całym pomieszczeniu. Diody LED umieszczone na froncie głośnika wyświetlają status wybranego trybu dźwiękowego.
  • Funkcja kompensacji pomieszczenia Beolab 8 mierzy właściwości akustyczne pomieszczenia i dostosowuje do nich dźwięk. Głośnik precyzyjnie mapuje swoje otoczenie, aby dostarczyć krystalicznie czystą jakość dźwięku bez względu na wielkość pomieszczenia.
  • Adaptacyjne dostosowanie dźwięku zastosowane w Beolab 8 sprawia, że głośnik samoczynnie dostosowuje się do własnej konfiguracji. Sensory umieszczone w głośniku i na obudowie wykrywają, z jakiego materiału jest wykonana osłona głośnika, i dostrajają do niego dźwięk.
  • Technologia ultraszerokopasmowa pozwala głośnikowi Beolab 8 dostosować się nie tylko do pomieszczenia, w którym jest umieszczony. Umożliwia kierowanie akustycznym „sweet spot”, czyli miejscem najlepszego odsłuchu, na podstawie lokalizacji telefonu użytkownika za pomocą aplikacji Bang & Olufsen.

W sercu produktu znajduje się platforma Mozart Bang & Olufsen, dzięki której Beolab 8 może łatwo łączyć się poprzez WiFi 6 i Bluetooth 5.3. Natomiast Powerlink, zarówno w wersji bezprzewodowej, jak i przewodowej wbudowanej w głośnik, pozwala na przekształcenie Beolab 8 w prawdziwy głośnik systemowy łączący się z telewizorami Bang & Olufsen i systemami audio, nawet tymi wyprodukowanymi ponad 30 lat temu.

Ponadczasowy design

Beolab 8 został zaprojektowany tak, aby wyglądać pięknie z każdej strony, bez względu na to, gdzie i jak zostanie umieszczony. Stworzona w renomowanej Fabryce 5 jednoczęściowa aluminiowa obudowa łączy w solidnej formie kulę i cylinder. Jest dostępna w wersji z wyprodukowanym w Danii drewnianymi listwami lub z frontem z tkaniny. To design charakterystyczny dla produktów Bang & Olufsen, takich jak Beosound Theatre, Beolab 28 i Beolab 50.

Pomiędzy zewnętrzną obudową aluminiową a rdzeniem głośnika pojawia się gra świateł i cieni, która nadaje produktowi wizualną lekkość. Zgodnie z zasadami skandynawskiego designu, w którym forma podąża za funkcją, kształt głośnika z jednej strony tworzy estetyczny obiekt, a z drugiej wzmacnia akustykę głośnika. Na górze głośnika znajduje się szklany interfejs o charakterystycznej krzywiźnie.

Postawa głośnika występuje w czterech wersjach. Każda z nich jest smukła i dekoracyjna. Ta przeznaczona do postawienia na stole tworzy iluzję unoszenia sią nad powierzchnią. Natomiast dyskretny uchwyt sufitowy i stojak podłogowy są dopracowane do perfekcji.

Beolab 8 został zaprojektowany w zgodzie z filozofią od kołyski do kołyski. To oznacza, że wszystkie jego elementy mogą zostać ponownie wykorzystane w kolejnym produkcie. Dlatego – aby głośnik przetrwał próbę czasu – projektanci postawili na materiały wysokiej jakości – trwałe i poddające się modernizacji – oraz wymienne moduły, dzięki którym urządzenie można dostosowywać do najnowszych standardów technologicznych. Beolab 8 oczekuje na uzyskanie certyfikatu Cradle-to-Cradle.

Produkty Bang & Olufsen w Polsce

Produkty Bang & Olufsen są dostępne w Polsce w salonach wystawowych:

Bang & Olufsen Warszawa, ul. Żelazna 51/53 (Fabryka Norblina), 00-841 Warszawa

Bang & Olufsen Powązkowska, ul. Powązkowska 40, 01-797 Warszawa

O Bang & Olufsen

Bang & Olufsen to marka luksusowego sprzętu audio założona w 1925 roku w Struer, w Danii, przez Petera Banga i Svenda Olufsena. Od niemal 100 lat Bang & Olufsen przesuwa granice technologii audio, pozostając liderem w obszarze innowacji akustycznych.

Dziś każdy produkt Bang & Olufsen charakteryzuje się połączeniem pięknego dźwięku, ponadczasowego designu i niezrównanej jakości. Urządzenia te można kupić na całym świecie w sklepach Bang & Olufsen, na stronie bang-olufsen.com oraz u wybranych sprzedawców. Firma zatrudnia około 900 osób i działa na ponad 70 rynkach. Akcje Bang & Olufsen są notowane na NASDAQ Copenhagen A/S.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Instrument UFO rozbrzmi w Galerii Północnej Biuro prasowe
2024-07-26 | 13:00

Instrument UFO rozbrzmi w Galerii Północnej

Z wyglądu przypominają UFO, a ich dźwięk potrafi relaksować nawet najbardziej zestresowaną osobę. Handpany, bo o nich mowa, coraz częściej rozbrzmiewają w stolicy. Gry na tym nietypowym
Muzyka IDA 2024 powered by TECHNICS, największa impreza DJ-ska w Polsce już w sierpniu
2024-07-25 | 13:25

IDA 2024 powered by TECHNICS, największa impreza DJ-ska w Polsce już w sierpniu

3 sierpnia w Poznaniu odbędą się największe w Polsce mistrzostwa DJ-ów, czyli IDA Poland 2024. Po raz czwarty partnerem imprezy będzie marka Technics, legendarny producent sprzętu
Muzyka „Klasyka w szortach” w Fuzji. Kwartet smyczkowy dla całej rodziny
2024-07-24 | 11:35

„Klasyka w szortach” w Fuzji. Kwartet smyczkowy dla całej rodziny

Program kolejnego koncertu z cyklu „Klasyka w szortach” organizowanego przez Akademię Muzyczną w Łodzi i Fuzję został zaprojektowany z myślą o odbiorcach w każdym wieku.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Sport

Coraz mniej Polaków ćwiczy regularnie przez brak czasu i motywacji. To może pogłębiać problemy ze zdrowiem psychicznym

Ludzie, którzy w ciągu całego życia są aktywni fizycznie, zapadają na niektóre nowotwory co najmniej o 25 proc. rzadziej niż osoby mało aktywne. Mniejsze jest też u nich ryzyko wystąpienia chorób serca czy cukrzycy. Mimo świadomości dobroczynnego wpływu aktywności fizycznej tylko co czwarty Polak podejmuje ją regularnie przez minimum 30 minut dziennie, zgodnie z rekomendacjami WHO – wynika z raportu Medicover „Praca. Zdrowie. Ekonomia. Perspektywa 2023”. Brak ruchu najczęściej wynika z braku czasu i motywacji, ale może być także efektem poważniejszych problemów ze zdrowiem psychicznym. Eksperci dowodzą, że może jednocześnie te problemy pogłębiać, co tworzy błędne koło. Duża może być rola pracodawców, by zachęcać pracowników do aktywności fizycznej.

Moda

Luna: Bardzo mocno przeżyłam swój występ na Eurowizji. Nie do końca potrafię kontrolować emocje i często po prostu wygrywają łzy

Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że mogła reprezentować nasz kraj na tegorocznej Eurowizji w Szwecji i jak zapewnia, był to milowy krok w jej karierze. Jej zdaniem najważniejsza nie jest bowiem sama wygrana, ale możliwość zaprezentowania się szerokiemu gronu odbiorców. I choć bardzo przeżyła brak awansu do finału konkursu, to miło wspomina swój udział w tym wydarzeniu. Udało jej się zdobyć nowe doświadczenia i nawiązać wiele cennych muzycznych znajomości.