Barciś, Wini i ekipa Lecha w finałowym odcinku „Czarna Wołga. Cichy&Mały”
TMPR
Aleje Ujazdowskie 22
00-478 Wwa
mateusz.madiuk|tailormadepr.pl| |mateusz.madiuk|tailormadepr.pl
530014999
tailormadepr.pl/
21 czerwca odbyła się premiera trzeciej części miniserialu „Czarna Wołga. Cichy&Mały” zrealizowanego w ramach kampanii promującej Lech Polish Hip-Hop Music Awards. Tym razem dwóch niepokornych „typów znad Odry” granych przez Artura Barcisia i Winiego – otrzymało nietypowe zlecenie. Jest to ostatni z odcinków zapowiadający galę rozdania nagród.
W ostatnim odcinku miniserialu „Czarna Wołga. Cichy&Mały”, oprócz znanych już z poprzednich części Artura Barcisia „Cichego” i znanego w środowisku rapowym Winiego „Małego”, zobaczymy także trzech „panów w garniturach”. Szymon Skoczylas – Lech Brand Director, Łukasz Woźniak – Senior Brand Manager oraz Jacek Grabarczyk – Brand Manager, występują w filmie z ramienia marki Lech Kompanii Piwowarskiej – sponsora tytularnego gali. Osobiste zaangażowanie managerów Lecha w projekt, to wyraz ich identyfikacji z projektem #LPHHMA oraz dystansu do siebie.
Marcin Siwek, organizator, docenia wieloletnią współpracę Lecha ze środowiskiem hip-hopowym i podkreśla, jak bardzo istotna jest wiarygodność przy współpracy komercyjnej: Polski hip-hop mimo ogromnych osiągnięć, zarówno na listach przebojów, jak i we wszelkich rankingach sprzedażowych, nie posiadał własnej, dużej i adekwatnej do skali popularności gali nagród, podczas której można uhonorować artystów tak ważnego gatunku w Polsce. Tworząc Polish Hip-Hop Festival jeszcze w 2013 r. widziałem jak wszystko się zmienia, jak branża dojrzewa. Już wtedy dało się zauważyć, że rap w Polsce ma wszystko co jest potrzebne by trafić do mainstreamu, idąc podobną ścieżką do tej, którą hip-hop pokonał w Stanach Zjednoczonych. Wtedy też pojawił się pomysł stworzenia instytucji, która maksymalnie obiektywnie i rzetelnie będzie oceniała twórczość hip-hopową i wyróżniała najlepszych. Połączenie sił Polish Hip-Hop Festivalu i Lecha pozwoliło nam w stu procentach zrealizować założenia. Marka jest nie tylko sponsorem wydarzenia, ale czynnie, i na każdym kroku, angażuje się w budowanie nowych dziejów polskiego hip-hopu, za co jesteśmy ogromnie wdzięczni. Dzięki takiej współpracy i wspólnemu zaangażowaniu budujemy projekt na miarę oczekiwań zarówno artystów, słuchaczy, jak i całej kultury muzycznej. Jesteśmy przekonani, że takie wydarzenie zapisze się mocno na kartach historii – mówi organizator Polish Hip-Hop Festival oraz Lech Polish Hip-Hop Music Awards.
Trzeci epizod jest zwieńczeniem projektu, który rozpoczął się w połowie maja. Do tej pory ukazały się dwie odsłony miniserialu. W pierwszym odcinku poznaliśmy dwójkę niepokornych „typów znad Odry” („Cichego” i „Małego”), którzy przeczesują Wrocław w stylowej czarnej Wołdze, poszukując właściciela tajemniczej skórzanej torby. Organizatorom gali udało się zaangażować do projektu grono ekspertów ze środowiska hip-hopowego, którzy współtworzą to wydarzenie i są jednymi z najlepszych w swojej profesji. W pierwszej odsłonie miniserialu jako gość specjalny wystąpił Te-Tris – raper, producent i legenda polskiego freestyle'u. W epizodzie drugim swoją obecność zaznaczyła Pszczoła, czyli Zuzanna „Bzy” Pszczółkowska – doświadczona i znana w środowisku tour i stage managerka. Połączenie wyrazistych charakterów i postaci z różnych światów, a także gwiazdorskiej obsady, zapewniło serii humor i rozrywkę mogące przypaść do gustu nie tylko branży hip-hopowej.
„Koncept pierwszego i drugiego odcinka zostały bardzo dobrze odebrane przez rynek. Epizody „Te-Tris” i „Pszczoła” promujące Lech Polish Hip-Hop Music Awards mają już na chwilę obecną łącznie ponad pół miliona wyświetleń na YouTube, a wszystkie materiały video promujące wydarzenie osiągają wynik niemal 1,5 miliona odtworzeń.”
Przed fanami gali kolejne oryginalne aktywności związane z sierpniowym wydarzeniem, które odbędzie się 19 sierpnia we wrocławskiej Hali Stulecia. Warto więc subskrybować kanał, na którym dostępne są też wszystkie odcinki serialu.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.