Komunikaty PR

Baton Bajeczny w nowym bajecznym wydaniu

2022-03-17  |  10:00
Biuro prasowe

Chrupiące wafelki, kawałki karmelizowanych orzeszków, a także orzechowe nadzienie oblane oryginalną wedlowską. To właśnie nowy baton Bajeczny Crunchy Karmel, który dołącza do rodziny bajecznych słodkości od E.Wedel. Przysmak szczególnie przypadnie do gustu wielbicielom karmelowych nut smakowych.  

Bajeczna przyjemność smaku

Baton Bajeczny Crunchy Karmel powstał z myślą o wielbicielach klasycznego batona Bajecznego oraz fanach multisensorycznych doznań smakowych. Wyjątkowe połączenie oryginalnej wedlowskiej czekolady mlecznej i pysznych, karmelizowanych orzechów sprawi, że nawet najbardziej wymagający koneserzy będą zachwyceni. Tajemnicą unikalnego smaku nowego batona E.Wedel są najwyższej jakości składniki, w tym wyselekcjonowane kakao pochodzące prosto z Ghany. To właśnie ono nadaje mu intensywny smak i zapach. Dzięki kontrastowej pomarańczowo-granatowej szacie graficznej nowy baton z łatwością można znaleźć na sklepowej półce.

Pozostałe Bajeczne przysmaki

Bajeczny to nie tylko cukierek z dzieciństwa, ale też nieodzowny od pokoleń towarzysz codziennych przyjemności. To kultowy, wedlowski smak, który znajdziemy nie tylko w Mieszance Wedlowskiej, ale też w produktach z innych kategorii. Klasyczny produktem marki Bajeczny jest również dobrze znany batonik z nadzieniem orzechowym i wafelkami w mlecznej czekoladzie. W portfolio E.Wedel znajdziemy także czekoladę mleczną z Bajecznym nadzieniem. Bajeczne przyjemności to specjalność E.Wedel!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.