Baw się ze znajomymi, ale #zostańwdomu
Piracka marka piwa o smaku rumu promuje hasło #zostańwdomu specjalnym spotem reklamowym, a dodatkowo organizuje ONLINE-ówki – cykl imprez w social mediach z udziałem influencerów i bez wychodzenia z domu.
Długotrwałe przebywanie w domu i społeczny dystans nie sprzyjają relacjom międzyludzkim. To wyzwanie szczególnie dla młodych ludzi, lubiących imprezy i spędzanie czasu z rówieśnikami. Jednocześnie pozytywne myślenie i podtrzymywanie kontaktów z bliskimi są równie ważne dla zdrowia jak zachowanie środków ostrożności związanych z pandemią koronawirusa.
Osobno, ale razem
Captain Jack wychodzi naprzeciw tej niecodziennej obecnie codzienności i proponuje kompromisowe rozwiązanie: imprezy online we własnym domu, w towarzystwie przyjaciół połączonych w sieci. Odpowiedzialną zabawę promuje spot reklamowy, który miał premierę 11 kwietnia i będzie emitowany w kanałach TV i Internecie do końca maja.
– Captain Jack to pierwsza marka w segmencie piw smakowych, która w dedykowanej reklamie pokazuje, że nawet w czasach epidemii możemy utrzymywać kontakty z przyjaciółmi, jednocześnie będąc odpowiedzialnymi w myśl hasła #zostańwdomu. Tutaj z pomocą przychodzi nam nowoczesna technologia – komunikatory i media społecznościowe. Dzięki nim wiele kameralnych, często jednoosobowych domówek może połączyć się w jedną, wielką imprezę! – mówi Izabela Ciupińska, odpowiedzialna za markę Captain Jack w Kompanii Piwowarskiej.
Idea filmu narodziła się szybko i spontanicznie, w reakcji na obecną sytuację, i została wcielona w życie w równie niestandardowy sposób, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Casting odbył się online, podobnie jak realizacja spotu. Aktorzy nagrywali materiał samodzielnie w swoich mieszkaniach, korzystając z dostarczonego przez markę, zdezynfekowanego sprzętu i elementów scenografii.
Jeśli domówka, to tylko online
Captain Jack zachęca do pozostania w domu, ale jako patron niezapomnianych imprez nie pozwala swoim fanom popaść w nudę i rutynę. Od początku kwietnia rozkręca ONLINE-ówki, czyli kapitalne domówki, do których każdy może się przyłączyć, korzystając jedynie z Internetu. Imprezy będą odbywać się w prywatnych mieszkaniach influencerów i będą transmitowane live na profilu Captain Jack na Facebooku w piątkowe wieczory do połowy maja. Ich gospodarzami będą muzycy, raperzy, ale też internetowi twórcy z obszaru rozrywki, znani z zabawnego komentowania rzeczywistości.
Do tej pory odbyły się dwie kapitalne domówki pod banderą piwa o smaku rumu. Jako pierwszy internautów zaprosił do siebie Myku, prowadzący profil Suchar Codzienny. 3 kwietnia podczas transmisji live spragnieni online-owej dobrej zabawy mogli odgadywać rysowane przez niego na bieżąco kalambury. Natomiast 13 kwietnia uczestnicy ONLINE-ówki bawili się przy muzyce granej na żywo przez Pawbeats. W kwietniu zaplanowano jeszcze spotkania online z udziałem DJ-a NOZ-a (17.04) i rapera Grubsona (24.04).
– Młodym ludziom z pewnością brakuje wyjść z przyjaciółmi, weekendowych imprez, wspólnego spędzania czasu. W tym trudnym okresie chcemy ich trochę rozerwać, umożliwić im rozładowanie energii, lecz w sposób bezpieczny, zgodny z zaleceniami. Nasze ONLINE-ówki zapewnią wszystkim świetną zabawę bez wychodzenia z domu, a liczba gości może być nieograniczona – im więcej, tym lepiej! Mamy nadzieję, że dzięki kapitalnym domówkom i regularnym kontaktom online ze znajomymi miłośnicy naszego pirackiego piwa zachowają rozwagę, a przede wszystkim dobry humor aż do końca tego wyjątkowego czasu – podkreśla Agnieszka Borkowska z zespołu marki.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Anna Dec: Często zapominamy, że poza ekranami telefonów jest prawdziwe życie i wartościowi ludzie. Bądźmy blisko nich i komunikujmy się najprościej, jak tylko się da
Prezenterka przyznaje, że w naszym społeczeństwie można zauważyć coraz większe bariery komunikacyjne, dlatego stoimy przed niezwykle trudnym wyzwaniem zachowania równowagi między korzystaniem z nowoczesnych mediów a pielęgnowaniem relacji osobistych. Aby jednak zobaczyć drugiego człowieka, czegoś się od niego nauczyć czy zainspirować jego życiem, przede wszystkim trzeba wyjrzeć zza szklanych ekranów swoich telefonów. Anna Dec zauważa też, że w dzisiejszych czasach coraz rzadziej rozmawiamy ze sobą w realnym świecie, a zbyt często poprzez różnego rodzaju komunikatory.
Prawo
70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.
Prawo
Adaptacje poddaszy bez odpowiednich zabezpieczeń to realne zagrożenie pożarowe. Eksperci apelują o lepsze egzekwowanie przepisów

Z danych Państwowej Straży Pożarnej wynika, że w okresie od 1 stycznia do 13 lipca 2025 roku doszło do blisko 77 tys. pożarów. Ponad 17 tys. wybuchło w budynkach mieszkalnych, co jest nieco wyższym wynikiem niż rok temu. Ogień zbyt łatwo rozprzestrzenia się przez nieodpowiednio zabezpieczone kanały wentylacyjne i trasy kablowe. Źródłem problemów są także zaadaptowane poddasza bez zabezpieczeń przeciwpożarowych czy dachy z instalacjami fotowoltaicznymi.