Komunikaty PR

BawMY się razem z Netto – nowa propozycja sieci dla rodzin z dziećmi

2020-04-10  |  11:00
Kontakt
Karolina Węgorek
Walk PR

Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl

Sieć handlowa Netto przygotowała kolejny pomysł na kreatywne zajęcia dla dzieci, w czasie obowiązywania akcji #zostańwdomu. Program „BawMY się razem z Netto”, stworzony wraz z Akademią BVB im. Łukasza Piszczka, zachęca do aktywnej zabawy i zdrowego trybu życia oraz rozprawienia się z nudą, przede wszystkim w czasie, gdy należy ograniczyć przebywanie na zewnątrz.

Spędzenie kolejnych tygodni w domowym zaciszu może stanowić duże wyzwanie, zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Jeśli dotychczasowe zabawy zaczynają nudzić, czas poszukać nowych i angażujących aktywności. W tym szczególnym czasie, warto włączyć do codzienności trochę ruchu. Aby zainspirować dzieci do zdrowego trybu życia, sieć handlowa Netto oraz Akademia BVB im. Łukasza Piszczka stworzyły specjalny program „BawMY się razem z Netto”. W ramach akcji przygotowane zostały ciekawe serie ćwiczeń, porad i wyzwań, które obudzą drzemiącego w każdym sportowego ducha. Zestawy ćwiczeń, które od piątku będą dostępne w kanałach społecznościowych Netto Polska, zostały zaplanowane tak, aby każdy, bez względu na wiek, z łatwością mógł wykonać je w domu.

- W tym trudnym czasie, pragniemy wspierać klientów Netto nie tylko poprzez zapewnienie stałego dostępu do najpotrzebniejszych produktów – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Doskonale wiemy, że spędzanie kolejnych dni w domu, staje się coraz trudniejsze. Dlatego chcemy podpowiedzieć dzieciom oraz ich rodzicom ciekawe i kreatywne sposoby, które sprawią, że ten czas będzie dużo przyjemniejszy. Tym razem wraz z Akademią BVB im. Łukasza Piszczka, przygotowaliśmy zestawy ćwiczeń i wyzwań dla najmłodszych. Jestem pewien, że zagwarantują one doskonałą sportową rozrywkę dla całej rodziny, a jednocześnie pokażą, że czas spędzony w domu nie musi być nudny – dodaje.

To nie jedyny pomysł Netto na spędzenie fantastycznego czasu w domu. Dyskonter wystartował również z kampanią „Masa Kreatywności”, w której klienci sieci w zamian za zakupy otrzymają saszetki z masą plastyczną Hey Clay. Kolorowa masa daje nieskończone możliwości świetnej i kreatywnej zabawy dla całej rodziny, pozwalając na lepienie własnych figurek, ozdób, a nawet biżuterii. Szczegóły i regulamin kampanii, a także wideoporadniki, gry ćwiczące skupienie i mnóstwo kreatywnych inspiracji znajdują się na stronie www.masakreatywnosci.netto.pl.

Netto z zaangażowaniem wspiera liczne projekty, mające na celu wspieranie rozwoju młodych sportowców. Od lipca 2019 r. sieć handlowa jest oficjalnym partnerem regionalnym klubu piłkarskiego Borussia Dortmund. W ramach współpracy, Netto wraz z klubem BVB oraz Akademią im. Łukasza Piszczka wspierają rozwój młodych sportowców, m.in. poprzez wspólną budowę pierwszej szkółki piłkarskiej klubu w Polsce, która ma szkolić przyszłe piłkarskie talenty.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Walk PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.