Beg Lepes otwiera cykl „WorldBOX People Outside the Box” o specjalistach marki
Ciekawe historie są tworzone przez ludzi z pasją, dlatego w cyklu WorldBOX People Outside the Box to ludzie są na pierwszym planie. Marka WorldBOX stworzyła cykl wywiadów w formie video, których bohaterami są pracownicy sklepów sieci. Na co dzień doradzają w wyborze nowych sneakersów, a po pracy zanurzają się w świat własnych pasji – ciekawych, kontrowersyjnych, inspirujących. Cykl rozpoczyna historia rapera Maćka – znanego jako Beg Lepes.
Beg Lepes w cyklu „WorldBOX People Outside the Box”. Od mini studia w garażu dziadka, po supporty największych gwiazd sceny hiphopowej.
Pierwsze kawałki Beg Lepesa na kanale YouTube pojawiają się 4 lata temu, a raper wraz z ekipą zaczynają występować w Narodowym Centrum Polskiej Piosenki w Opolu, jako support koncertów hip-hopowych. Tam zauważa ich przedstawiciel wytwórni Step Records, z którym nawiązują kontakt.
Po przeprowadzce do Warszawy rozpoczyna współpracę z profesjonalnym studiem nagraniowym i wydaje płytę (100 sztuk, friends & family) ze zbiorem nagranych wcześniej utworów. W 2018 roku Beg Lepes dostaje zaproszenie na festiwal w Nysie. W 2019 wraz z ekipą występują już na trzech dużych festiwalach, dzieląc scenę ze znanymi artystami polskiego hip-hopu.
W międzyczasie zaczyna też współpracować z prężenie działającą i rozwijającą się wytwórnią Fresh N Dope. Na jej kanale możecie zobaczyć nowy numer Beg Lepesa „Ecstasis” wyprodukowany przez Faded Dollars.
Aktualnie Maciek pracuje nad nowymi kawałkami i na to poświęca większość wolnego czasu. Uwielbia też występować, a żywiołowe reakcje publiczności i niesamowita energia, którą ludzie oddają na koncertach, napędzają go do dalszego tworzenia.
Maciek aka Beg Lepes to pierwszy bohater nowego cyklu marki WorldBOX. Więcej informacji na jego temat (w tym wywiad video) oraz szczegóły całego przedsięwzięcia znajdziecie na stronie: WorldBOX.pl/people.
Streetwearowy świat ludzi z pasją – skąd pomysł na cykl?
Jest u nas naprawdę wiele wyjątkowych osób, więc chcemy pokazać światu ich pasje, bo wpływają one na ich pracę i całą atmosferę w WorldBOX. Bez nich firma nie byłaby tym, czym jest – mówi Michał Rojek Specjalista ds. Social Media z WorldBOX.
Mijacie ich na ulicy, spotykacie w sklepie, doradzają Wam w wyborze nowych sneakersów – to oni wspólnie tworzą społeczność WorldBOX. Ludzie, którzy widzą świat po swojemu i nie boją się realizować własnych marzeń. Poznajcie ich historie. Już wkrótce kolejni bohaterowie opowiedzą o swoich niezwykłych pasjach na https://worldbox.pl/people.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie
Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.
Żywienie
Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.