Komunikaty PR

Beg Lepes otwiera cykl „WorldBOX People Outside the Box” o specjalistach marki

2020-08-12  |  09:00
Biuro prasowe

Ciekawe historie są tworzone przez ludzi z pasją, dlatego w cyklu WorldBOX People Outside the Box to ludzie są na pierwszym planie. Marka WorldBOX stworzyła cykl wywiadów w formie video, których bohaterami są pracownicy sklepów sieci. Na co dzień doradzają w wyborze nowych sneakersów, a po pracy zanurzają się w świat własnych pasji – ciekawych, kontrowersyjnych, inspirujących. Cykl rozpoczyna historia rapera Maćka – znanego jako Beg Lepes.

 

Beg Lepes w cyklu „WorldBOX People Outside the Box”. Od mini studia w garażu dziadka, po supporty największych gwiazd sceny hiphopowej.

Pierwsze kawałki Beg Lepesa na kanale YouTube pojawiają się 4 lata temu, a raper wraz z ekipą zaczynają występować w Narodowym Centrum Polskiej Piosenki w Opolu, jako support koncertów hip-hopowych. Tam zauważa ich przedstawiciel wytwórni Step Records, z którym nawiązują kontakt.

Po przeprowadzce do Warszawy rozpoczyna współpracę z profesjonalnym studiem nagraniowym i wydaje płytę (100 sztuk, friends & family) ze zbiorem nagranych wcześniej utworów. W 2018 roku Beg Lepes dostaje zaproszenie na festiwal w Nysie. W 2019 wraz z ekipą występują już na trzech dużych festiwalach, dzieląc scenę ze znanymi artystami polskiego hip-hopu.

W międzyczasie zaczyna też współpracować z prężenie działającą i rozwijającą się wytwórnią Fresh N Dope. Na jej kanale możecie zobaczyć nowy numer Beg Lepesa „Ecstasis” wyprodukowany przez Faded Dollars.

Aktualnie Maciek pracuje nad nowymi kawałkami i na to poświęca większość wolnego czasu. Uwielbia też występować, a żywiołowe reakcje publiczności i niesamowita energia, którą ludzie oddają na koncertach, napędzają go do dalszego tworzenia.

Maciek aka Beg Lepes to pierwszy bohater nowego cyklu marki WorldBOX. Więcej informacji na jego temat (w tym wywiad video) oraz szczegóły całego przedsięwzięcia znajdziecie na stronie: WorldBOX.pl/people.

Streetwearowy świat ludzi z pasją – skąd pomysł na cykl?

Jest u nas naprawdę wiele wyjątkowych osób, więc chcemy pokazać światu ich pasje, bo wpływają one na ich pracę i całą atmosferę w WorldBOX. Bez nich firma nie byłaby tym, czym jest – mówi Michał Rojek Specjalista ds. Social Media z WorldBOX.

Mijacie ich na ulicy, spotykacie w sklepie, doradzają Wam w wyborze nowych sneakersów – to oni wspólnie tworzą społeczność WorldBOX. Ludzie, którzy widzą świat po swojemu i nie boją się realizować własnych marzeń. Poznajcie ich historie. Już wkrótce kolejni bohaterowie opowiedzą o swoich niezwykłych pasjach na https://worldbox.pl/people.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.