Komunikaty PR

Bezpłatna usługa door-to-door na naprawy gwarancyjne dla urządzeń Huawei

2020-03-13  |  16:30

W związku z rosnącymi obawami o zdrowie publiczne, od dzisiaj do końca kwietnia, każdy, kto chce naprawić dowolne urządzenie Huawei w serwisie marki, może skorzystać bezpłatnie z usługi door-to-door na naprawy objęte gwarancją. Usługa ta pozwala zamówić kuriera na dowolny adres w celu przekazania urządzenia do naprawy, obejmuje też dostarczenie naprawionego urządzenia do właściciela tą samą drogą.

 

Zamówienie na wysyłkę urządzenia Huawei można złożyć:

- na stronie internetowej Huawei Wsparcie: https://consumer.huawei.com/pl/support/postal-repair/

- z poziomu aplikacji Huawei Wsparcie dostępnej na smartfonach marki

- kontaktując się z infolinią Huawei: https://consumer.huawei.com/pl/contact-us/

 

Osoby, które zdecydują się odwiedzić nowo otwarty flagowy salon serwisowy Huawei przy ulicy Siennej 39 w Warszawie lub serwis w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia, będą mogły bezpłatnie zdezynfekować swój smartfon promieniami UV. W najbliższym czasie usługa ta pojawi się we wszystkich serwisach marki.

 

Akcja potrwa przynajmniej do końca kwietnia. Usługa door-to-door dotyczy wszystkich urządzeń Huawei objętych gwarancją – smartfonów, tabletów, laptopów, smartwatchy, opasek sportowych, modemów oraz routerów. Każde urządzenie wróci do właściciela zdezynfekowane.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dom i ogród

Transport

Trwa debata o nowych przepisach dotyczących praw pasażerów. Możliwe zmiany w wysokości odszkodowań za opóźnione loty

W dyskusji o prawach pasażerów linii lotniczych pojawiają się rozbieżności między unijnymi instytucjami. Dotyczą one m.in. odszkodowań za opóźnione lub odwołane loty. Ministrowie transportu UE proponują 300 euro odszkodowania za czterogodzinne opóźnienie lub odwołanie krótkiego lotu, a Parlament Europejski opowiada się za wyższymi odszkodowaniami i to po trzech godzinach opóźnienia. Parlamentarna komisja transportowa proponuje także szereg zmian dotyczących m.in. bagażu podręcznego czy odpowiedzialności pośredników sprzedających bilety.

Dziecko

Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci

Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.