Komunikaty PR

Bezpłatne lekcje angielskiego w Bytomiu

2020-09-18  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

W Agorze Bytom trwają bezpłatne kursy angielskiego dla dzieci. Praktyczne lekcje w profesjonalnej szkole językowej potrwają do końca września. Wciąż można zapisać się na ostatnią turę zajęć.

Bezpłatne lekcje angielskiego dla dzieci przez cały miesiąc oferuje ProfiLingua – szkoła językowa mieszcząca się w Agorze Bytom. Nauka jest prowadzona w formie dwutygodniowych kursów. Ostatni rozpoczyna się 21 września. Warto zapisać dziecko już teraz, by zdążyć na ostatni cykl zajęć.

Dzieci poprzez zabawę uczą się angielskich słów i zwrotów przydatnych na co dzień na przykład podczas zagranicznych wyjazdów. Lekcje są też świetną okazją, by uzupełnić wiedzę, jaką dzieci wynoszą z zajęć szkolnych. Stawiamy na praktykę i dobrą atmosferę zajęć. Zajęcia prowadzą lektorzy ze szkoły językowej, którzy zaplanowali także aktywności plastyczne – mówi Hanna Petters, dyrektor Agory Bytom.

W tym roku każda grupa dzieci spotyka się 2 razy w tygodniu (poniedziałki i środy bądź wtorki i czwartki). Daje to łącznie 4 lekcje podczas całego kursu. Zajęcia trwają 45 minut. W bezpłatnym kursie mogą uczestniczyć dzieci w wieku od 4 lat. Jest kilka grup wiekowych (4-5 lat; 6-7 lat; 8-10 lat; 11-12 lat i 12+).

Zapisy przyjmowane są telefonicznie, mailowo lub osobiście w szkole ProfiLingua. Organizatorzy przewidują maksymalnie 8-osobowe grupy.

Szkoła językowa ProfiLingua na co dzień prowadzi również zajęcia z języków: czeskiego, francuskiego, hiszpańskiego, niemieckiego, norweskiego, rosyjskiego, szwedzkiego i włoskiego. Lekcje odbywają się sześć dni w tygodniu (od poniedziałku do soboty) – zarówno w grupach, jak i indywidualnie. ProfiLingua to jedna z dwóch szkół w Europie, która ma licencję na nauczanie angielskiego metodą Disney English dla najmłodszych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.