Bezpłatne warsztaty budowania z klocków dla najmłodszych w CH Targówek!
Spędź z nami kreatywne wakacje w mieście! Warszawskie centrum handlowe Targówek zaprasza wszystkie dzieci do udziału w Wakacyjnej Akademii Budowania! Przez cały lipiec najmłodsi będą mogli spróbować swoich sił podczas warsztatów tworzenia niezwykłych konstrukcji z klocków!
W pierwszym miesiącu wakacji, od poniedziałku do czwartku, w godzinach 12:00 do 15:00, centrum handlowe Targówek zaprasza najmłodszych do wzięcia udziału w kreatywnych warsztatach budowania z klocków! Bezpłatne zajęcia prowadzi Patryk Bejnarowicz, twórca profilu @lord.of.the.bricks, pod okiem którego dzieci nauczą się różnych technik budowania, a także współpracy w grupie.
Każde spotkanie to inne, ciekawe wyzwania i zadania, które rozbudzą wyobraźnię i pozwolą odkryć w sobie prawdziwego mistrza budowania. Nie tylko dzieci, ale i rodzice będą zachwyceni – najmłodsi spędzą czas aktywnie, rozwijając swoje umiejętności i kreatywność, a dorośli skorzystają z chwili ukojenia.
Zabawa klockami rozwija u pociech wyobraźnię przestrzenną i logiczne myślenie. Ponadto, pozwala dzieciom rozwijać umiejętności motoryczne, skupiać się i współpracować z innymi. Jest to także sposób na zrozumienie zasad budowy.
Dodatkowo, przez cały lipiec w centrum handlowym Targówek można obejrzeć widowiskową ekspozycję figur komiksowych bohaterów! Więcej informacji na temat wydarzeń oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć pod adresem: https://atrium-targowek.pl/aktualnosci/.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.