Biedronka nagrodzi uczniów!
Hill+Knowlton Strategies
Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
Rywalizację szkół w konkursie „Szkolne Przygody Gangu Fajniaków” będą wspierać przedstawiciele czterech żywiołów, a jednocześnie – członkowie Gangu: Słońce Sonia (ogień), Kropla Ksenia (woda), Drzewo Dobromir (ziemia) i Chmurka Celinka (powietrze). Wraz z nimi, dzieci z „zerówki” i klas I-III poszerzą wiedzę o energii słonecznej, czystości wód i znaczeniu wody dla planety, zjawiskach atmosferycznych czy świecie roślin. Co więcej, uczniowie sami będą mogli zostać Fajniakami, czyli kimś, kto troszczy się o przyrodę i wie, jak o nią dbać, a także uczy dobrych nawyków innych. Wszystko to dzięki specjalnym materiałom edukacyjnym, przygotowanym przez Biedronkę we współpracy z metodykiem edukacji wczesnoszkolnej.
Za sprawą Fajniaków staramy się zaangażować najmłodszych do troski o naturę i ekologię, dlatego wystartowaliśmy z konkursem dla szkół podstawowych. Udział w nim mogą wziąć także „zerówki”. Mamy nadzieję, że przygotowane przez nas lekcje przekażą najmłodszym wiedzę, która zostanie z nimi już na zawsze
Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka
Zostań członkiem Gangu Fajniaków
Jak wziąć udział w konkursie? Najpierw nauczyciel chętnej klasy musi zarejestrować się na stronie i pobrać materiały. To scenariusze lekcji, audiobooki Gangu Fajniaków oraz wideo z doświadczeniami ekologicznymi. Potem zadaniem nauczyciela będzie przeprowadzenie zgodnej ze scenariuszem lekcji na temat jednego z żywiołów – ognia, wody, ziemi lub powietrza. Aby pokazać, jak najmłodsi zgłębiają tajniki przyrody, nauczyciel będzie musiał także udokumentować zajęcia, wykonując zdjęcie lub zrzut ekranu, bo z uwagi na obecną sytuację, pomocnicze materiały przystosowane są także do nauki zdalnej. Ostatnim krokiem jest zebranie indywidualnych prac plastycznych uczniów, które inspirowane są jednym wybranym żywiołem.
Biedronka nagrodzi aż 400 najlepszych klas, po 100 z każdego filaru tematycznego. Zwycięzcy otrzymają maskotki odpowiadające wybranemu żywiołowi, magiczne ołówki do posadzenia w doniczce oraz dyplomy. Na nauczycieli nagrodzonych klas czekają natomiast bony zakupowe do sklepów Biedronka, a na 1000 pierwszych nauczycieli, którzy wyrażą chęć wzięcia udziału w konkursie – także maskotki „Gangu Fajniaków”, książki o przygodach bohaterów i naklejki z Fajniakami.
Każda szkoła lub przedszkole, które przeprowadzą lekcje związane z wszystkimi czterema żywiołami, będą mogły liczyć też na jedną z 15 nagród Grand Prix. Zwycięstwo w tej kategorii oznacza dofinansowanie o wartości 3000 zł na renowację terenów zielonych wokół placówki lub zakup ekologicznych sprzętów do szkoły, takich jak energooszczędne żarówki czy kosze do segregacji.
Konkurs „Szkolne Przygody Gangu Fajniaków” trwa od 21 września do 18 listopada 2020 r. Ogłoszenie listy zwycięzców nastąpi 3.12.2020. Więcej informacji o zasadach konkursu oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie internetowej: www.szkolneprzygodyfajniakow.pl

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.