Biznesowo i rodzinnie. Manager Business Hub kolejny raz z piknikiem liderów
W niedzielę 6 czerwca Pałac Czosnowskich zamienił się w przestrzeń dedykowaną przedsiębiorcom, managerom oraz liderom, którzy wraz z bliskimi mogli spędzić czas w ramach 4. edycji pikniku "Business & Family".
Zorganizowane przez Manager Business Hub i Pałac Czosnowskich w mazowieckich Opypach wydarzenie, kolejny raz zgromadziło przedsiębiorców z całej Polski, którzy w towarzystwie partnerów biznesowych oraz rodzin mieli okazję integrować się w środowisku managerów najwyższego szczebla. Rokrocznie impreza cieszy się dużym zainteresowaniem przedstawicieli zarówno krajowych, jak i zagranicznych spółek.
Pałac Czosnowskich dla całej rodziny
Program pikniku przewidywał atrakcje zarówno dla starszych, jak i najmłodszych uczestników wydarzenia. Goście Manager Business Hub mieli okazję uczestniczyć w prezentacji samochodu driftowego mistrzyni Europy Karoliny Pilarczyk, spróbować swoich sił w treningu bokserskim z mistrzynią świata Agnieszką Rylik, a także stać się świadkami show gościa specjalnego – iluzjonisty Y.
Animacją rozrywek zajęła się agencja Potworkowo. Prezentację oraz warsztaty malarskie dla dzieci i dorosłych w zrealizowała ambasadorka Manager Business Hub artystka Bogna Jarzemska-Misztalskiej. Piłkarskie emocje dla najmłodszych z kolei zagwarantował zespół Polish Soccer Skills.
Na scenie Pałacu Czosnowskich nie zabrakło również artystów – w tym – zespołu Moonrevers, Patrycji Mizerskiej w duecie z Kamilem Owczarkiem, Katarzyny "Kate" Dąbrowskiej, Filipa Lato, Anny Marii Adamiak oraz Arka Braxtona.
Patronatem medialnym oba wydarzenia objęli: Radio Kolor, ISBnews – Informacyjny Serwis Biznesowy, Gazzetta Italia, Banking Magazine, Businessman.pl oraz WPROST. Patronem Honorowym pikniku "Business & Family" był Polski Komitet Olimpijski, a gospodarzem – Pałac Czosnowskich.
Partnerami projektu Manager Business Hub byli: agencja Media Forum, AlfaVox, PZU Zdrowie, PZU Pomoc, Broil King, rodzina Treflików, Collegium Humanum, Oligo, Zakłady mięsne Koniarek, Agencja Ochrony Kowalczyk, Polish Soccer Skills, Sady Wincenta, Aquavita, Iluzjonista Y, MBU Ubezpieczenia, Radzikowska Clinik, Monevo, Klub Akwarium, Centrum im. Adama Smitha, CREAM, Miasto Grodzisk Mazowiecki, Polsko-Dominikańska Izba Gospodarcza, Polska Federacja Padla, Monta Beach Volley Club, Potworkowo, Golf Park Józefów oraz Casa Dominikana.
Fundacja Avalon startuje z autorskim podcastem „#Wystarczy zacząć”!
McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć
Trzy premierowe filmy z serii „Gabinet z widokiem na morze” w Romance TV!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Moda
Maria Sadowska: Często kupujemy ubrania tylko na jeden sezon, a powinniśmy recyklingować modę. Ja jestem królową second handów
Wokalistka zauważa, że co kilka miesięcy do sprzedaży trafiają nowe kolekcje ubrań, a te, które jeszcze nie są zniszczone i mogłyby się przydać innym, lądują na śmietniku. Podobnie jest z różnymi urządzeniami elektronicznymi, sprzętem RTV i AGD. Nowe modele z dnia na dzień wypierają starsze, a góra elektrośmieci stale rośnie. Maria Sadowska apeluje więc, by zadać sobie trochę trudu i niepotrzebne telefony, tablety czy komputery oddać do odpowiedniego punktu, z którego trafią do recyklingu i utylizacji. Artystka docenia też kreatywność swojego męża, który maluje obrazy na starych, skórzanych kurtkach i tworzy w ten sposób nietuzinkowe elementy garderoby.
Media
Edyta Herbuś: Program „Tańcząca ze światem” łączy ze sobą moją pasję do podróży, tańca i odkrywania świata. Podczas nagrań wskakuję z jednej półki energetycznej w drugą
W nowej odsłonie programu „Tańcząca ze światem” Edyta Herbuś zabierze widzów do Jordanii. Jak zaznacza, plan wyjazdu był bardzo intensywny. Przez dziewięć dni ekipa realizująca pracowała po 12 godz., by pokazać niezwykłe, kulturowe i historyczne bogactwo tego fascynującego kraju. Tancerka zdradza też, że te wyjątkowe miejsca pozwoliły jej odkryć w sobie uśpione pokłady wrażliwości i stały się powodem wielu wzruszeń.
Konsument
Brytyjscy naukowcy dowiedli, że odczuwania szczęścia można się nauczyć. Trzeba jednak stale to ćwiczyć
Sześcioletnie badania, połączone z prowadzeniem kursów uczących tego, jak poprawić samopoczucie i stać się człowiekiem szczęśliwym, wykazały, że stosując odpowiednie strategie, można uzyskać zadowalające rezultaty. Przejście kursu prowadzonego przez naukowców z Uniwersytetu Bristolskiego umożliwia poprawę parametrów świadczących o samopoczuciu nawet o 15 proc. Okazuje się jednak, że zalecane ćwiczenia należy wykonywać trwale – w przeciwnym razie następuje regres do poziomu sprzed ich wdrożenia. Dobre wyniki badań skłoniły ich autora do wydania poradnika. Jego polskojęzyczna wersja ukaże się w maju.