Komunikaty PR

Biznesowo i rodzinnie. Manager Business Hub kolejny raz z piknikiem liderów

2021-06-15  |  15:30

W niedzielę 6 czerwca Pałac Czosnowskich zamienił się w przestrzeń dedykowaną przedsiębiorcom, managerom oraz liderom, którzy wraz z bliskimi mogli spędzić czas w ramach 4. edycji pikniku "Business & Family".

Zorganizowane przez Manager Business Hub i Pałac Czosnowskich w mazowieckich Opypach wydarzenie, kolejny raz zgromadziło przedsiębiorców z całej Polski, którzy w towarzystwie partnerów biznesowych oraz rodzin mieli okazję integrować się w środowisku managerów najwyższego szczebla. Rokrocznie impreza cieszy się dużym zainteresowaniem przedstawicieli zarówno krajowych, jak i zagranicznych spółek.

Pałac Czosnowskich dla całej rodziny

Program pikniku przewidywał atrakcje zarówno dla starszych, jak i najmłodszych uczestników wydarzenia. Goście Manager Business Hub mieli okazję uczestniczyć w prezentacji samochodu driftowego mistrzyni Europy Karoliny Pilarczyk, spróbować swoich sił w treningu bokserskim z mistrzynią świata Agnieszką Rylik, a także stać się świadkami show gościa specjalnego – iluzjonisty Y.

Animacją rozrywek zajęła się agencja Potworkowo. Prezentację oraz warsztaty malarskie dla dzieci i dorosłych w zrealizowała ambasadorka Manager Business Hub artystka Bogna Jarzemska-Misztalskiej. Piłkarskie emocje dla najmłodszych z kolei zagwarantował zespół Polish Soccer Skills.

Na scenie Pałacu Czosnowskich nie zabrakło również artystów – w tym – zespołu Moonrevers, Patrycji Mizerskiej w duecie z Kamilem Owczarkiem, Katarzyny "Kate" Dąbrowskiej, Filipa Lato, Anny Marii Adamiak oraz Arka Braxtona.

Patronatem medialnym oba wydarzenia objęli: Radio Kolor, ISBnews – Informacyjny Serwis Biznesowy, Gazzetta Italia, Banking Magazine, Businessman.pl oraz WPROST. Patronem Honorowym pikniku "Business & Family" był Polski Komitet Olimpijski, a gospodarzem – Pałac Czosnowskich.

Partnerami projektu Manager Business Hub byli: agencja Media Forum, AlfaVox, PZU Zdrowie, PZU Pomoc, Broil King,  rodzina Treflików, Collegium Humanum, Oligo, Zakłady mięsne Koniarek, Agencja Ochrony Kowalczyk, Polish Soccer Skills, Sady Wincenta, Aquavita, Iluzjonista Y, MBU Ubezpieczenia, Radzikowska Clinik, Monevo, Klub Akwarium, Centrum im. Adama Smitha, CREAM, Miasto Grodzisk Mazowiecki, Polsko-Dominikańska Izba Gospodarcza, Polska Federacja Padla, Monta Beach Volley Club, Potworkowo, Golf Park Józefów oraz Casa Dominikana.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.