Komunikaty PR

Biznesowo i rodzinnie. Manager Business Hub kolejny raz z piknikiem liderów

2021-06-15  |  15:30

W niedzielę 6 czerwca Pałac Czosnowskich zamienił się w przestrzeń dedykowaną przedsiębiorcom, managerom oraz liderom, którzy wraz z bliskimi mogli spędzić czas w ramach 4. edycji pikniku "Business & Family".

Zorganizowane przez Manager Business Hub i Pałac Czosnowskich w mazowieckich Opypach wydarzenie, kolejny raz zgromadziło przedsiębiorców z całej Polski, którzy w towarzystwie partnerów biznesowych oraz rodzin mieli okazję integrować się w środowisku managerów najwyższego szczebla. Rokrocznie impreza cieszy się dużym zainteresowaniem przedstawicieli zarówno krajowych, jak i zagranicznych spółek.

Pałac Czosnowskich dla całej rodziny

Program pikniku przewidywał atrakcje zarówno dla starszych, jak i najmłodszych uczestników wydarzenia. Goście Manager Business Hub mieli okazję uczestniczyć w prezentacji samochodu driftowego mistrzyni Europy Karoliny Pilarczyk, spróbować swoich sił w treningu bokserskim z mistrzynią świata Agnieszką Rylik, a także stać się świadkami show gościa specjalnego – iluzjonisty Y.

Animacją rozrywek zajęła się agencja Potworkowo. Prezentację oraz warsztaty malarskie dla dzieci i dorosłych w zrealizowała ambasadorka Manager Business Hub artystka Bogna Jarzemska-Misztalskiej. Piłkarskie emocje dla najmłodszych z kolei zagwarantował zespół Polish Soccer Skills.

Na scenie Pałacu Czosnowskich nie zabrakło również artystów – w tym – zespołu Moonrevers, Patrycji Mizerskiej w duecie z Kamilem Owczarkiem, Katarzyny "Kate" Dąbrowskiej, Filipa Lato, Anny Marii Adamiak oraz Arka Braxtona.

Patronatem medialnym oba wydarzenia objęli: Radio Kolor, ISBnews – Informacyjny Serwis Biznesowy, Gazzetta Italia, Banking Magazine, Businessman.pl oraz WPROST. Patronem Honorowym pikniku "Business & Family" był Polski Komitet Olimpijski, a gospodarzem – Pałac Czosnowskich.

Partnerami projektu Manager Business Hub byli: agencja Media Forum, AlfaVox, PZU Zdrowie, PZU Pomoc, Broil King,  rodzina Treflików, Collegium Humanum, Oligo, Zakłady mięsne Koniarek, Agencja Ochrony Kowalczyk, Polish Soccer Skills, Sady Wincenta, Aquavita, Iluzjonista Y, MBU Ubezpieczenia, Radzikowska Clinik, Monevo, Klub Akwarium, Centrum im. Adama Smitha, CREAM, Miasto Grodzisk Mazowiecki, Polsko-Dominikańska Izba Gospodarcza, Polska Federacja Padla, Monta Beach Volley Club, Potworkowo, Golf Park Józefów oraz Casa Dominikana.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media MADOGZ z obsługą Kompanii Piwowarskiej w social mediach Biuro prasowe
2021-08-02 | 12:10

MADOGZ z obsługą Kompanii Piwowarskiej w social mediach

Agencja MADOGZ wygrała przetarg na obsługę Kompanii Piwowarskiej w kanałach digital. Przedmiotem konkursu ofert było opracowanie koncepcji strategii komunikacji profili korporacyjnych
Media 10 najpopularniejszych miast na Facebooku
2021-07-13 | 01:00

10 najpopularniejszych miast na Facebooku

Niemal każde miasto w Polsce ma swoje oficjalne konto na Facebooku. Ale które z nich ma najwięcej fanów i obserwatorów? Nie zawsze wiąże się to wprost z liczbą
Media Orzeźwiająca Oranżada Hellena w lodowej postaci
2021-07-12 | 01:00

Orzeźwiająca Oranżada Hellena w lodowej postaci

Kultowa Oranżada Hellena idealnie gasi pragnienie i orzeźwia. W upalne dni warto sięgnąć po zmrożoną odsłonę tego autentycznie najlepszego polskiego napoju. Do wyboru lody na patyku,

Więcej ważnych informacji

Złote Spinacze 2021

Gwiazdy

Teresa Rosati: Często towarzyszę Weronice podczas zdjęć do zagranicznych produkcji. Najważniejsze jest dla mnie to, żeby córka była szczęśliwa i realizowała się w swojej pasji

Projektantka zaznacza, że choć córka mieszka daleko od niej, to nie odczuwa zbytnio rozłąki, ponieważ bardzo często się widują. Kiedy Weronika jest na zdjęciach do nowych produkcji, mama towarzyszy jej i zajmuje się 3,5-letnią wnuczką Elizabeth. Teresa Rosati cieszy się, że córka spełnia swoje marzenia, dostaje nowe role i jest doceniana w branży filmowej. Z kolei dla niej możliwość bycia na planie filmowym to niezwykle ciekawe doświadczenie. Ma bowiem okazję zobaczyć, jak od kuchni wygląda praca aktorów, i poznać wielu fantastycznych twórców.

Moda

Dorota Goldpoint: Silne kobiety powinny być inspiracją dla tych zagubionych i potrzebujących pomocy. Moja fundacja pomoże im się spotkać

W ślad za projektem „The Inner Power” projektantka powołała do życia Fundację „Serce nie ma zmarszczek”, dzięki której chce wspierać dojrzałe kobiety. Jej celem jest przedstawianie dojrzałości jako potencjału, a nie jako ograniczenia. Zapewnia, że będzie docierać do szerokiej grupy pań w różnym wieku. Zamierza pokazywać te niby zwyczajne, a jednak niezwyczajne, które są świadome swojej siły, odnoszą sukcesy i mogą być dla innych inspiracją, a także wspierać takie, których potencjał i rozwój zostały z jakiegoś powodu zahamowane.

Sport

Legendarny sterowiec znów transmituje najważniejsze wydarzenia sportowe w Europie. Wyjątkowo pojawił się także w Polsce [DEPESZA]

Jeden z największych na świecie sterowców pojawił się nad Wrocławiem. To Goodyear Blimp  jeden z powietrznych statków, które w Stanach mają już status popkulturowej ikony. Sterowce opatrzone logo jednej z największych marek oponiarskich od lat relacjonują najważniejsze wydarzenia ze świata sportu. Teraz, po latach przerwy, sterowiec Goodyeara wrócił do Europy, gdzie odwiedzi szereg imprez sportowych, odbywając loty m.in. nad Londynem i Mediolanem. Jego tegoroczne tournée ma związek z celebrowaniem powrotu marki Goodyear do motorsportu. W ostatni weekend Goodyear Blimp zawitał także do Polski, która jest wyjątkowym krajem na mapie jego przelotu. Mimo że nie odbywają się u nas żadne wyścigi, jego obecność miała podkreślić, jak ważny jest polski rynek dla oponiarskiej marki.