Komunikaty PR

Bliżej ludzi i lokalnych inicjatyw.

2021-06-15  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Matusik
Adventure Media

Batorego 7
47-400 Racibórz
magdalena.matusik|adventure.media.pl| |magdalena.matusik|adventure.media.pl
604231738
www.adventure.media.pl
Do pobrania Inf.Pras ( 0.03 MB )

- Jako firma odpowiedzialna społecznie i zaangażowana w życie lokalnej społeczności staramy się wspierać bliskie nam inicjatywy promujące zdrowy tryb życia, integrację międzyludzką czy też kontakt ze środowiskiem naturalnym - zaznacza Dyrektor Personalny Tokai COBEX Polska, Beata Rembierz.

 

Świadome i odpowiedzialne firmy zdają sobie sprawę jak ważne jest uwzględnianie interesów lokalnej społeczności w budowaniu swojej strategii biznesowej.  W związku z powyższym Tokai COBEX Polska bierze pod uwagę nie tylko ekonomiczne lecz także etyczne, społeczne i środowiskowe aspekty prowadzenia biznesu budując uczciwe relacje z partnerami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi. - Staramy się być firmą społecznie zaangażowaną. W swojej filozofii zakładamy dbałość zarówno o środowisko naturalne sąsiadujące z naszymi zakładami, ich wpływ na nie, jak również współpracę z samorządami oraz zaangażowanie w lokalne inicjatywy, promujące zdrowie, działania ekologiczne oraz integrację międzyludzką – mówi Dyrektor Personalny Tokai COBEX Polska,  Beata Rembierz.


Promocja aktywnego spędzania czasu
Niedawno przedsiębiorstwo zdecydowało się wesprzeć raciborski projekt RowerOn 2021.
Organizowane przez redakcję Tygodnika Nowiny wydarzenie, to rowerowe wyzwanie dla każdego – amatorów i zaawansowanych cyklistów, solistów i rodzin z dziećmi oraz grup znajomych. Wyzwanie rozpocznie się dla zarejestrowanych uczestników 21 czerwca i potrwa do 21 września.

Celem wydarzenia są: promocja zdrowego trybu życia oraz profilaktyki prozdrowotnej, aktywizacja, integracja i edukacja regionalna mieszkańców.  Zachęcenie do poznawania wyjątkowych miejsc w bliższym i dalszym sąsiedztwie i rodzinnego spędzania czasu. To także promocja gmin górniczych i regionu – Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego, jego walorów przyrodniczo-kulturowych oraz infrastruktury rowerowej, zarówno wśród jego mieszkańców, jak i sąsiadów z innych części Śląska.

 

Bliżej ludzi i lokalnych inicjatyw
Takie inicjatywy to również aktywizacja i zachęcanie do spędzania wspólnego czasu pracowników firmy oraz ich rodzin. - Wspierając akcję chcemy zachęcać również naszych pracowników do aktywności sportowej, ale także integrować lokalną społeczność i zwiększać świadomość regionalną mieszkańców. Zwłaszcza teraz, kiedy pandemia w znaczący sposób wpłynęła na styl życia, widzimy potrzebę i korzyści z przyłączenia się do akcji. Wszyscy chcemy i potrzebujemy powrotu do normalności. Jeżeli możemy się do tego przyczynić, to tym chętniej wspieramy lokalne działania aktywizacyjne -  dodaje na koniec Beata Rembierz.

***
Tokai COBEX
Tokai COBEX jest światowym liderem w projektowaniu, produkcji oraz serwisie wysokiej jakości produktów węglowych, takich jak bloki katodowe do termoelektrolizy aluminium oraz wykładziny do wielkich pieców hutniczych. Ponadto produkuje elektrody węglowe oraz masy Soederberga wykorzystywane w procesach wytopu krzemu metalicznego i żelazostopów. Jako producent materiałów węglowych i grafitowych, firma dostarcza produkty wielu zróżnicowanym gałęziom biznesu. Główna siedziba firmy Tokai COBEX znajduje się w Wiesbaden w Niemczech. Firma posiada dwa zakłady produkcyjne w Polsce: w Raciborzu i Nowym Sączu oraz biuro sprzedaży w Pekinie w Chinach.

Kontakt:
www.tokaicobex.com
Magdalena Matusik
magdalena.matusik@adventure.media.pl
Adventure Media s.c.
Agencja Public Relations
www.adventure.media.pl
tel.kom. 690 449 064

Aleksandra Dik
aleksandradik@adventure.media.pl
tel.kom: 604 231 738

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Adventure Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień? Biuro prasowe
2024-12-31 | 14:15

SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień?

Większość z nas ma już określone plany na sylwestra, ale niektórzy, zastanawiają się dopiero w ostatniej chwili, jak spędzić ostatnią noc w roku. Wyjazd last minute w tym
Styl życia BRAK ZDJĘCIA
2024-12-30 | 09:00

MP3 | Stres Polaków. 75% zmaga się z napięciem każdego tygodnia

Stres dotyka niemal każdego z nas. Aż 95% osób aktywnych zawodowo odczuwa napięcie w pracy. Taki sam odsetek Polaków twierdzi, że stresujące jest ich życie prywatne. Niemalże identyczna jest też częstotliwość stresu
Styl życia Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025
2024-12-27 | 10:20

Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025

Każdego roku mierzymy się z coraz większymi zagrożeniami związanymi z degradacją środowiska. Zmiany klimatyczne, zanieczyszczenie powietrza, wód i gleby oraz nadmierne zużycie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.