Bliżej ludzi i lokalnych inicjatyw.
Adventure Media
Batorego 7
47-400 Racibórz
magdalena.matusik|adventure.media.pl| |magdalena.matusik|adventure.media.pl
604231738
www.adventure.media.pl
- Jako firma odpowiedzialna społecznie i zaangażowana w życie lokalnej społeczności staramy się wspierać bliskie nam inicjatywy promujące zdrowy tryb życia, integrację międzyludzką czy też kontakt ze środowiskiem naturalnym - zaznacza Dyrektor Personalny Tokai COBEX Polska, Beata Rembierz.
Świadome i odpowiedzialne firmy zdają sobie sprawę jak ważne jest uwzględnianie interesów lokalnej społeczności w budowaniu swojej strategii biznesowej. W związku z powyższym Tokai COBEX Polska bierze pod uwagę nie tylko ekonomiczne lecz także etyczne, społeczne i środowiskowe aspekty prowadzenia biznesu budując uczciwe relacje z partnerami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi. - Staramy się być firmą społecznie zaangażowaną. W swojej filozofii zakładamy dbałość zarówno o środowisko naturalne sąsiadujące z naszymi zakładami, ich wpływ na nie, jak również współpracę z samorządami oraz zaangażowanie w lokalne inicjatywy, promujące zdrowie, działania ekologiczne oraz integrację międzyludzką – mówi Dyrektor Personalny Tokai COBEX Polska, Beata Rembierz.
Promocja aktywnego spędzania czasu
Niedawno przedsiębiorstwo zdecydowało się wesprzeć raciborski projekt RowerOn 2021.
Organizowane przez redakcję Tygodnika Nowiny wydarzenie, to rowerowe wyzwanie dla każdego – amatorów i zaawansowanych cyklistów, solistów i rodzin z dziećmi oraz grup znajomych. Wyzwanie rozpocznie się dla zarejestrowanych uczestników 21 czerwca i potrwa do 21 września.
Celem wydarzenia są: promocja zdrowego trybu życia oraz profilaktyki prozdrowotnej, aktywizacja, integracja i edukacja regionalna mieszkańców. Zachęcenie do poznawania wyjątkowych miejsc w bliższym i dalszym sąsiedztwie i rodzinnego spędzania czasu. To także promocja gmin górniczych i regionu – Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego, jego walorów przyrodniczo-kulturowych oraz infrastruktury rowerowej, zarówno wśród jego mieszkańców, jak i sąsiadów z innych części Śląska.
Bliżej ludzi i lokalnych inicjatyw
Takie inicjatywy to również aktywizacja i zachęcanie do spędzania wspólnego czasu pracowników firmy oraz ich rodzin. - Wspierając akcję chcemy zachęcać również naszych pracowników do aktywności sportowej, ale także integrować lokalną społeczność i zwiększać świadomość regionalną mieszkańców. Zwłaszcza teraz, kiedy pandemia w znaczący sposób wpłynęła na styl życia, widzimy potrzebę i korzyści z przyłączenia się do akcji. Wszyscy chcemy i potrzebujemy powrotu do normalności. Jeżeli możemy się do tego przyczynić, to tym chętniej wspieramy lokalne działania aktywizacyjne - dodaje na koniec Beata Rembierz.
***
Tokai COBEX
Tokai COBEX jest światowym liderem w projektowaniu, produkcji oraz serwisie wysokiej jakości produktów węglowych, takich jak bloki katodowe do termoelektrolizy aluminium oraz wykładziny do wielkich pieców hutniczych. Ponadto produkuje elektrody węglowe oraz masy Soederberga wykorzystywane w procesach wytopu krzemu metalicznego i żelazostopów. Jako producent materiałów węglowych i grafitowych, firma dostarcza produkty wielu zróżnicowanym gałęziom biznesu. Główna siedziba firmy Tokai COBEX znajduje się w Wiesbaden w Niemczech. Firma posiada dwa zakłady produkcyjne w Polsce: w Raciborzu i Nowym Sączu oraz biuro sprzedaży w Pekinie w Chinach.
Kontakt:
www.tokaicobex.com
Magdalena Matusik
magdalena.matusik@adventure.media.pl
Adventure Media s.c.
Agencja Public Relations
www.adventure.media.pl
tel.kom. 690 449 064
Aleksandra Dik
aleksandradik@adventure.media.pl
tel.kom: 604 231 738

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie
Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.
Żywienie
Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.