Komunikaty PR

Blue City całe dla klientów – w centrum znów będzie rozrywkowo

2021-05-25  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Blue City to unikalne centrum  handlowe w Polsce, które oferuje niespotykane nigdzie indziej atrakcje rozrywkowe oraz restauracje z różnymi kuchniami świata.

Będzie co robić

Po miesiącach oczekiwania, w Blue City otworzyło się po przerwie kino Helios, wraca największy w Warszawie klub fitness FIT/One, park rozrywki TEPFactor, Time Machine Golf 3D i wkrótce pozostałe atrakcje. Prawdopodobnie w czerwcu wznowi działalność słynąca z edukacyjnych aktywności sala zabaw dla dzieci Inca Play i pokoje zagadek Team Exit

Do swojego zewnętrznego ogródka zaprasza obecnie restauracja Street, a już 28 maja gości
w swoich lokalach będą mogły przyjmować wszystkie znajdujące się na terenie centrum kawiarnie i restauracje. Wszystkie te miejsca przygotowywane są do otwarcia zgodnie
z zasadami bezpieczeństwa sanitarnego i obowiązującymi przepisami. Otwarte będą również stoliki we wspólnej części restauracyjnej.

Rozrywka oraz lokale gastronomiczne będą czynne również w niedziele niehandlowe, zwane w Blue City „niedzielami rozrywkowymi”.

- Wracamy do naszych klientów z nową energią. Cieszymy się, że nasze centrum odżywa
 i zaczyna pracować pełną parą, jak przed pandemią. Zapraszamy wszystkich stęsknionych różnorodnych atrakcji. Proponowane przez nas aktywności z pewnością pomogą oderwać najmłodszych od komputerów i smartfonów, zapewniając dobrą zabawę –
mówi Yoram Reshef, wiceprezes Blue City.

Kinowe nowości i cenowe upusty

Na ponowne otwarcie kin Helios w Blue City przygotował oscarowe hity: „Obiecująca. Młoda. Kobieta.”, „Sound of metal”, „Ojciec”  oraz wiele innych filmów również dla dzieci w tym wyczekiwaną animację „Co w duszy gra”. Do kina w Blue City wracają także popularne seanse specjalne w ramach znanych i lubianych przez widzów cykli: Kino Kobiet, Nocne Maratony Filmowe, Helios na Scenie czy Kino Konesera. Od 13 czerwca kino w Blue City rozpocznie transmisję meczy Euro na wielkim ekranie. Helios oferuje również specjalną ofertę cenową. Aby zaoszczędzić nawet 9 zł, wystarczy kupić bilet na kilka dni przed planowaną wizytą w kinie.

W Blue City znów będzie można uprawiać sport. FIT/One to największy, bo liczący 5 tys. mkw. klub w Warszawie, w którym na razie będzie zachowany limit 1 osoby na 15 mkw.  Na powierzchni 5000 mkw. znajduje się nowoczesna siłownia ze sprzętem treningowym firmy Life Fitness i Hammer Strenght, sale do zajęć grupowych oraz strefa wellness – z suchą sauną, łóżkami masującymi i solarium.  W klubie mają się również odbywać zajęcia grupowe. FIT/One będzie czynny  od godziny 6:00 rano do 24:00, co pozwali uniknąć dużej liczby ćwiczących w jednym czasie. Klub proponuje konkurencyjne ceny karnetów, a z okazji otwarcia przygotował obniżkę karnetów VIP i VIP Gold o 50 proc. Pierwszy kosztuje 59 zł, a drugi umożliwiający dostęp do wszystkich atrakcji klubu, kosztuje 79 zł.

Ponadto w Blue City działają wszystkie sklepy. Niedawno do grona najemców dołączyły nowe lokale: Deni Cler, Cross Jeans i sklep Starshop. Pojawiło się nowe biuro podróży Coral Travel. Czynne są usługi. W Blue City odbywać się będą znane cykliczne imprezy takie jak Jarmark Produktów Regionalnych i Kiermasz Sztuki, a wkrótce powrócą wystawy i inne wydarzenia.

- Prognozujemy, że do końca roku wraz z coraz większą liczbą zaszczepionych osób wróci do centrów handlowych prawie normalny ruch  – podsumowuje Yoram Reshef.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.