Komunikaty PR

Blue City całe dla klientów – w centrum znów będzie rozrywkowo

2021-05-25  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Blue City to unikalne centrum  handlowe w Polsce, które oferuje niespotykane nigdzie indziej atrakcje rozrywkowe oraz restauracje z różnymi kuchniami świata.

Będzie co robić

Po miesiącach oczekiwania, w Blue City otworzyło się po przerwie kino Helios, wraca największy w Warszawie klub fitness FIT/One, park rozrywki TEPFactor, Time Machine Golf 3D i wkrótce pozostałe atrakcje. Prawdopodobnie w czerwcu wznowi działalność słynąca z edukacyjnych aktywności sala zabaw dla dzieci Inca Play i pokoje zagadek Team Exit

Do swojego zewnętrznego ogródka zaprasza obecnie restauracja Street, a już 28 maja gości
w swoich lokalach będą mogły przyjmować wszystkie znajdujące się na terenie centrum kawiarnie i restauracje. Wszystkie te miejsca przygotowywane są do otwarcia zgodnie
z zasadami bezpieczeństwa sanitarnego i obowiązującymi przepisami. Otwarte będą również stoliki we wspólnej części restauracyjnej.

Rozrywka oraz lokale gastronomiczne będą czynne również w niedziele niehandlowe, zwane w Blue City „niedzielami rozrywkowymi”.

- Wracamy do naszych klientów z nową energią. Cieszymy się, że nasze centrum odżywa
 i zaczyna pracować pełną parą, jak przed pandemią. Zapraszamy wszystkich stęsknionych różnorodnych atrakcji. Proponowane przez nas aktywności z pewnością pomogą oderwać najmłodszych od komputerów i smartfonów, zapewniając dobrą zabawę –
mówi Yoram Reshef, wiceprezes Blue City.

Kinowe nowości i cenowe upusty

Na ponowne otwarcie kin Helios w Blue City przygotował oscarowe hity: „Obiecująca. Młoda. Kobieta.”, „Sound of metal”, „Ojciec”  oraz wiele innych filmów również dla dzieci w tym wyczekiwaną animację „Co w duszy gra”. Do kina w Blue City wracają także popularne seanse specjalne w ramach znanych i lubianych przez widzów cykli: Kino Kobiet, Nocne Maratony Filmowe, Helios na Scenie czy Kino Konesera. Od 13 czerwca kino w Blue City rozpocznie transmisję meczy Euro na wielkim ekranie. Helios oferuje również specjalną ofertę cenową. Aby zaoszczędzić nawet 9 zł, wystarczy kupić bilet na kilka dni przed planowaną wizytą w kinie.

W Blue City znów będzie można uprawiać sport. FIT/One to największy, bo liczący 5 tys. mkw. klub w Warszawie, w którym na razie będzie zachowany limit 1 osoby na 15 mkw.  Na powierzchni 5000 mkw. znajduje się nowoczesna siłownia ze sprzętem treningowym firmy Life Fitness i Hammer Strenght, sale do zajęć grupowych oraz strefa wellness – z suchą sauną, łóżkami masującymi i solarium.  W klubie mają się również odbywać zajęcia grupowe. FIT/One będzie czynny  od godziny 6:00 rano do 24:00, co pozwali uniknąć dużej liczby ćwiczących w jednym czasie. Klub proponuje konkurencyjne ceny karnetów, a z okazji otwarcia przygotował obniżkę karnetów VIP i VIP Gold o 50 proc. Pierwszy kosztuje 59 zł, a drugi umożliwiający dostęp do wszystkich atrakcji klubu, kosztuje 79 zł.

Ponadto w Blue City działają wszystkie sklepy. Niedawno do grona najemców dołączyły nowe lokale: Deni Cler, Cross Jeans i sklep Starshop. Pojawiło się nowe biuro podróży Coral Travel. Czynne są usługi. W Blue City odbywać się będą znane cykliczne imprezy takie jak Jarmark Produktów Regionalnych i Kiermasz Sztuki, a wkrótce powrócą wystawy i inne wydarzenia.

- Prognozujemy, że do końca roku wraz z coraz większą liczbą zaszczepionych osób wróci do centrów handlowych prawie normalny ruch  – podsumowuje Yoram Reshef.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.