Komunikaty PR

Blue City całe dla klientów – w centrum znów będzie rozrywkowo

2021-05-25  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Blue City to unikalne centrum  handlowe w Polsce, które oferuje niespotykane nigdzie indziej atrakcje rozrywkowe oraz restauracje z różnymi kuchniami świata.

Będzie co robić

Po miesiącach oczekiwania, w Blue City otworzyło się po przerwie kino Helios, wraca największy w Warszawie klub fitness FIT/One, park rozrywki TEPFactor, Time Machine Golf 3D i wkrótce pozostałe atrakcje. Prawdopodobnie w czerwcu wznowi działalność słynąca z edukacyjnych aktywności sala zabaw dla dzieci Inca Play i pokoje zagadek Team Exit

Do swojego zewnętrznego ogródka zaprasza obecnie restauracja Street, a już 28 maja gości
w swoich lokalach będą mogły przyjmować wszystkie znajdujące się na terenie centrum kawiarnie i restauracje. Wszystkie te miejsca przygotowywane są do otwarcia zgodnie
z zasadami bezpieczeństwa sanitarnego i obowiązującymi przepisami. Otwarte będą również stoliki we wspólnej części restauracyjnej.

Rozrywka oraz lokale gastronomiczne będą czynne również w niedziele niehandlowe, zwane w Blue City „niedzielami rozrywkowymi”.

- Wracamy do naszych klientów z nową energią. Cieszymy się, że nasze centrum odżywa
 i zaczyna pracować pełną parą, jak przed pandemią. Zapraszamy wszystkich stęsknionych różnorodnych atrakcji. Proponowane przez nas aktywności z pewnością pomogą oderwać najmłodszych od komputerów i smartfonów, zapewniając dobrą zabawę –
mówi Yoram Reshef, wiceprezes Blue City.

Kinowe nowości i cenowe upusty

Na ponowne otwarcie kin Helios w Blue City przygotował oscarowe hity: „Obiecująca. Młoda. Kobieta.”, „Sound of metal”, „Ojciec”  oraz wiele innych filmów również dla dzieci w tym wyczekiwaną animację „Co w duszy gra”. Do kina w Blue City wracają także popularne seanse specjalne w ramach znanych i lubianych przez widzów cykli: Kino Kobiet, Nocne Maratony Filmowe, Helios na Scenie czy Kino Konesera. Od 13 czerwca kino w Blue City rozpocznie transmisję meczy Euro na wielkim ekranie. Helios oferuje również specjalną ofertę cenową. Aby zaoszczędzić nawet 9 zł, wystarczy kupić bilet na kilka dni przed planowaną wizytą w kinie.

W Blue City znów będzie można uprawiać sport. FIT/One to największy, bo liczący 5 tys. mkw. klub w Warszawie, w którym na razie będzie zachowany limit 1 osoby na 15 mkw.  Na powierzchni 5000 mkw. znajduje się nowoczesna siłownia ze sprzętem treningowym firmy Life Fitness i Hammer Strenght, sale do zajęć grupowych oraz strefa wellness – z suchą sauną, łóżkami masującymi i solarium.  W klubie mają się również odbywać zajęcia grupowe. FIT/One będzie czynny  od godziny 6:00 rano do 24:00, co pozwali uniknąć dużej liczby ćwiczących w jednym czasie. Klub proponuje konkurencyjne ceny karnetów, a z okazji otwarcia przygotował obniżkę karnetów VIP i VIP Gold o 50 proc. Pierwszy kosztuje 59 zł, a drugi umożliwiający dostęp do wszystkich atrakcji klubu, kosztuje 79 zł.

Ponadto w Blue City działają wszystkie sklepy. Niedawno do grona najemców dołączyły nowe lokale: Deni Cler, Cross Jeans i sklep Starshop. Pojawiło się nowe biuro podróży Coral Travel. Czynne są usługi. W Blue City odbywać się będą znane cykliczne imprezy takie jak Jarmark Produktów Regionalnych i Kiermasz Sztuki, a wkrótce powrócą wystawy i inne wydarzenia.

- Prognozujemy, że do końca roku wraz z coraz większą liczbą zaszczepionych osób wróci do centrów handlowych prawie normalny ruch  – podsumowuje Yoram Reshef.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.