Blue City całe dla klientów – w centrum znów będzie rozrywkowo
Communication Unlimited
ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl
Blue City to unikalne centrum handlowe w Polsce, które oferuje niespotykane nigdzie indziej atrakcje rozrywkowe oraz restauracje z różnymi kuchniami świata.
Będzie co robić
Po miesiącach oczekiwania, w Blue City otworzyło się po przerwie kino Helios, wraca największy w Warszawie klub fitness FIT/One, park rozrywki TEPFactor, Time Machine Golf 3D i wkrótce pozostałe atrakcje. Prawdopodobnie w czerwcu wznowi działalność słynąca z edukacyjnych aktywności sala zabaw dla dzieci Inca Play i pokoje zagadek Team Exit
Do swojego zewnętrznego ogródka zaprasza obecnie restauracja Street, a już 28 maja gości
w swoich lokalach będą mogły przyjmować wszystkie znajdujące się na terenie centrum kawiarnie i restauracje. Wszystkie te miejsca przygotowywane są do otwarcia zgodnie
z zasadami bezpieczeństwa sanitarnego i obowiązującymi przepisami. Otwarte będą również stoliki we wspólnej części restauracyjnej.
Rozrywka oraz lokale gastronomiczne będą czynne również w niedziele niehandlowe, zwane w Blue City „niedzielami rozrywkowymi”.
- Wracamy do naszych klientów z nową energią. Cieszymy się, że nasze centrum odżywa
i zaczyna pracować pełną parą, jak przed pandemią. Zapraszamy wszystkich stęsknionych różnorodnych atrakcji. Proponowane przez nas aktywności z pewnością pomogą oderwać najmłodszych od komputerów i smartfonów, zapewniając dobrą zabawę – mówi Yoram Reshef, wiceprezes Blue City.
Kinowe nowości i cenowe upusty
Na ponowne otwarcie kin Helios w Blue City przygotował oscarowe hity: „Obiecująca. Młoda. Kobieta.”, „Sound of metal”, „Ojciec” oraz wiele innych filmów również dla dzieci w tym wyczekiwaną animację „Co w duszy gra”. Do kina w Blue City wracają także popularne seanse specjalne w ramach znanych i lubianych przez widzów cykli: Kino Kobiet, Nocne Maratony Filmowe, Helios na Scenie czy Kino Konesera. Od 13 czerwca kino w Blue City rozpocznie transmisję meczy Euro na wielkim ekranie. Helios oferuje również specjalną ofertę cenową. Aby zaoszczędzić nawet 9 zł, wystarczy kupić bilet na kilka dni przed planowaną wizytą w kinie.
W Blue City znów będzie można uprawiać sport. FIT/One to największy, bo liczący 5 tys. mkw. klub w Warszawie, w którym na razie będzie zachowany limit 1 osoby na 15 mkw. Na powierzchni 5000 mkw. znajduje się nowoczesna siłownia ze sprzętem treningowym firmy Life Fitness i Hammer Strenght, sale do zajęć grupowych oraz strefa wellness – z suchą sauną, łóżkami masującymi i solarium. W klubie mają się również odbywać zajęcia grupowe. FIT/One będzie czynny od godziny 6:00 rano do 24:00, co pozwali uniknąć dużej liczby ćwiczących w jednym czasie. Klub proponuje konkurencyjne ceny karnetów, a z okazji otwarcia przygotował obniżkę karnetów VIP i VIP Gold o 50 proc. Pierwszy kosztuje 59 zł, a drugi umożliwiający dostęp do wszystkich atrakcji klubu, kosztuje 79 zł.
Ponadto w Blue City działają wszystkie sklepy. Niedawno do grona najemców dołączyły nowe lokale: Deni Cler, Cross Jeans i sklep Starshop. Pojawiło się nowe biuro podróży Coral Travel. Czynne są usługi. W Blue City odbywać się będą znane cykliczne imprezy takie jak Jarmark Produktów Regionalnych i Kiermasz Sztuki, a wkrótce powrócą wystawy i inne wydarzenia.
- Prognozujemy, że do końca roku wraz z coraz większą liczbą zaszczepionych osób wróci do centrów handlowych prawie normalny ruch – podsumowuje Yoram Reshef.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.