Komunikaty PR

Blue Marine Mielno – ponad 10 tys. osób uważa, że to Hotel z Pomysłem

2020-01-20  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Blue Marine Mielno wygrał tegoroczną edycję konkursu „Hotel z Pomysłem”. Ten największy obiekt w Mielnie zdobył blisko 50% głosów, które oddano w konkursie. Czym się wyróżnia? Od początku działalności, czyli od ponad 4 lat stawia na aktywny, rodzinny wypoczynek, a ostatnio coraz silniej angażuje się w działania ekologiczne. 


W sumie w głosowaniu internautów oddano ponad 22 tys. głosów. W edycji, która trwała przez ostatnie tygodnie startowało aż 49 obiektów noclegowych. Liderem głosowania od początku był zdecydowanie Blue Marine Mielno. Obiekt zdobył blisko połowę głosów (10 154), a tym samym tytuł „Hotel z Pomysłem 2019”. W konkursie Blue Marine Mielno pokonało hotele sieciowe (Focus Premium Sopot – 6140 głosów), jak również obiekty pięciogwiazdkowe (Bachleda Luxury Hotel Kraków – 1183 głosy).

Co wyróżnia Blue Marine Mielno? Po rozbudowie i oddaniu nowego skrzydła (latem 2019 roku) obiekt jest największy w Mielnie. Dysponuje 240 pokojami i apartamentami rodzinnymi. Goście doceniają jednak nie tylko wnętrza, ale przede wszystkim ofertę obiektu. Jest przyjazny dla osób uczulonych na zwierzęta (od początku jego powstania nie zezwala na pobyt ze zwierzętami) i nastawiony na rodzinny wypoczynek. – Stawiamy nie tylko na rodziny z dziećmi, ale też wypoczynek międzypokoleniowy. Dlatego część naszych gości, szczególnie w tuż przed i tuż po sezonie, to dziadkowie z wnukami – wyjaśnia Maciej Szatkowski, prezes zarządu spółdzielni właścicieli Blue Marine Mielno.

Ekologia przez zabawę i naukę 
Blue Marine Mielno położony jest w spokojnej części, w Mielnie-Unieściu, z dala od zatłoczonego centrum miejscowości. Ta bliskość natury wpisuje się również z ofertę obiektu. – Ekologia to kolejny aspekt, który doceniają goście. Coraz więcej turystów poszukuje miejsca spokojnego wypoczynku, a nasz obiekt zlokalizowany jest dosłownie 100 m od plaży, i jednocześnie nad jeziorem Jamno. Tegoroczne ferie również przebiegają pod znakiem eko. Uruchomiliśmy zajęcia, zabawy i gry dla dzieci opracowane przy współpracy z Fundacją WWF Polska – informuje Maciej Szatkowski.

Latem obiekt rozbudowano. W nowym skrzydle poza pokojami i apartamentami uruchomiono sale zabaw: dla mniejszych dzieci ruszyła strefa z wielkim statkiem pirackim wyposażonym w zjeżdżalnie i basen z kulkami, dla nieco większych powstał pokój z atrakcjami, które najchętniej wybierają nastolatki, czyli sala z grami elektronicznymi, piłkarzykami i cymbergajem. Powiększono strefę gabinetów SPA. Zmodernizowano i powiększono także strefę restauracyjną – powstała trzecia, nowa sala, lobby bar i kawiarnia. Obiekt zyskał też 2 dodatkowe windy, w tym jedną panoramiczną.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Bo Natura, to nie bzdura! Biuro prasowe
2024-05-08 | 14:40

Bo Natura, to nie bzdura!

Polska platforma świętuje trzeci rok, łącząc turystów z właścicielami naturalnych miejsc noclegowych, zarówno w naszym kraju, jak i w Hiszpanii. W AlohaCamp bez
Podróże Wielki powrót pracy marzeń w roli World Travel Hackera!
2024-04-30 | 14:00

Wielki powrót pracy marzeń w roli World Travel Hackera!

Kiwi.com, firma travel-tech i wyszukiwarka tanich lotów i podróży, wraca z nową edycją rekrutacji na stanowisko World Travel Hackera, czyli osoby, która w towarzystwie
Podróże 5 najpiękniejszych plaż w okolicy europejskich stolic
2024-04-30 | 11:05

5 najpiękniejszych plaż w okolicy europejskich stolic

Wiosna to idealny czas, aby zaplanować city break w Europie. Mamy kilka pomysłów dla tych, którzy lubią połączenie zwiedzania z pobytem na wybrzeżu. Ukryta plaża w okolicy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca

Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.

Prawo

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia

Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.