Komunikaty PR

BMW Inchcape Polska stawia na emocje i otwiera w Warszawie nową strefę moto

2021-05-19  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Inchcape ( 0.08 MB )

BMW Inchcape Polska stworzyło w Warszawie unikalne miejsce spotkań dla fanów motocykli. W specjalnie zaaranżowanej strefie „BMW Urban Garage”, położonej nad Wisłą przy ul. Wioślarskiej 6, na odwiedzających czekają warsztaty, pokazy nowoczesnych i unikalnych modeli motocykli, jazdy testowe. W programie są też spotkania z ekspertami, zawodnikami motorsportu i znanymi pasjonatami jednośladów. Strefa będzie działać od 20 maja do 27 czerwca i jest elementem nowej strategii marki w budowaniu relacji z klientami.

Na gości strefy czekają aż dwadzieścia cztery dni atrakcji, w tym prezentacje najnowszych modeli motocykli oraz maszyn „z duszą”, praktyczne szkolenia, m.in. jak rozpocząć przygodę z motocyklem, na co zwrócić uwagę, kupując sprzęt, jak o niego dbać, a także rozmowy z ekspertami. Ponadto podczas każdego z sześciu czterodniowych bloków, które od 20 maja do 27 czerwca będą odbywały się co tydzień od czwartku do niedzieli, będzie można skorzystać z jazd testowych najnowszymi modelami motocykli, np. S 1000 R czy R 18 Classic. Nie zabraknie też spotkań z osobowościami ze świata sportu i telewizji, które pasje do motocykli mają we krwi. W programie m.in. rozmowy z Jackiem Czachorem i Odetą Moro, spotkanie z Teamem LRP oraz wiele innych aktywności.

„BMW Urban Garage to dla nas projekt wyjątkowy. Po wielomiesięcznej przerwie, gdy większość spotkań odbywała się w wirtualnym świecie, otwarcie takiej przestrzeni to kolejny sposób, aby rozbudowywać doświadczenia offline naszych Klientów. Doświadczenia te nabierają dziś szczególnego znaczenia. Konsumenci odwiedzają miejsca tradycyjnej sprzedaży rzadziej, jednocześnie spędzając w nich mniej czasu. W klimatycznym, specjalnie zaprojektowanym miejscu, w cieszącej się dużą popularnością w okresie letnim lokalizacji chcemy dać możliwość wejścia w świata BMW Motorrad Inchcape na zupełnie innych zasadach niż w salonie. Cieszymy się, że będziemy mogli dzielić się naszym doświadczeniem i dać możliwość sprawdzenia na żywo osiągów maszyn BMW w takim otoczeniu” – mówi Witold Wcisło, Prezes Zarządu Inchcape Polska.

Dodatkową dawkę emocji zapewnią uczestnikom specjalnie przygotowane konkursy, w których można wygrać m.in. motocykl R 1250 GS (w opcji wypożyczenia na dwa miesiące) oraz udział w motocyklowej wycieczce po niezwykłych szlakach wiodących wokół Warszawy, którą poprowadzi po swojej specjalnej trasie Tomasz Kulik, twórca Motocyklowej Szkoły Jazdy Kulikowisko.

„BMW Urban Garage to strefa, która powstała z pasji i miłości do motocykli i jest wynikiem wieloletniej udanej współpracy Inchcape z BMW Motorrad. To unikalne miejsce, w którym będzie można spotkać urzekające modele z przeszłości, a równocześnie spojrzeć w przyszłość motocykli oraz doświadczyć niezapomnianych emocji z jazdy” – dodaje Hubert Szaniawski, Country Manager BMW Motorrad Inchcape.

Strefa „BMW Urban Garage” położna jest w malowniczej scenerii nad brzegiem Wisły, obok budynku Warszawskiego Towarzystwa Wioślarskiego przy ul. Wioślarskiej 6. Strefa będzie działać od czwartku do niedzieli od godziny 12:00 do 20:00. Szczegółowy plan wydarzeń, które odbędą się w BMW Urban Garage dostępny jest na stronie https://www.facebook.com/BMWUrbanGarage.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.