BoboVita Moja pierwsza kaszka – pyszny i łagodny smak bez dodatku cukru
BoboVita Moja pierwsza kaszka – pyszny i łagodny smak bez dodatku cukru w sam raz na pierwsze mniam!
Nadszedł czas, w którym niemowlę zaczęło wysyłać sygnały, że jest gotowe na rozszerzanie diety. To dla malucha początek wyjątkowej przygody w odkrywaniu nowych smaków, konsystencji i zapachów. Choć mały smakosz jest bardzo ciekawy i chętnie sięga rączką do talerza rodziców, jego organizm wciąż jest bardzo delikatny, dlatego potrzebuje specjalnie dobranych, odpowiedniej jakości produktów, które będą dla niego bezpieczne. Właśnie z myślą o takich maluchach powstała linia BoboVita Moja pierwsza kaszka – pyszne posiłki o gładkiej konsystencji bez dodatku cukru, które są idealne na początek rozszerzania diety – zaraz po tym, kiedy dziecko pozna smak warzyw i owoców.
BoboVita Moja pierwsza kaszka to:
- 6 smakowitych propozycji w wariantach mlecznych i bezmlecznych,
- receptury oparte na odpowiedniej jakości składnikach dla niemowląt już po 4. miesiącu życia;
- pełnowartościowe[1] posiłki o łagodnym i pysznym smaku, który zawdzięczają starannie wyselekcjonowanym pojedynczym odmianom zbóż (takim jak ryż i pszenica) oraz uwielbianym przez maluchy owocom (banan i malina), a także wanilii;
- posiłki, które już od pierwszej porcji – dzięki cennym witaminom i ważnym składnikom mineralnym – wspierają prawidłowy rozwój i układ odpornościowy[2] dziecka;
- produkty, które mają gładką konsystencję i oparte są na pojedynczych zbożach z dodatkiem owocowych smaków oraz, w zależności od wariantu, mleka modyfikowanego;
- propozycje bez dodatku cukru*, bez konserwantów**, bez barwników**, a także bez oleju palmowego.
BoboVita Moja pierwsza kaszka – mleczne:
- BoboVita Moja pierwsza kaszka mleczna manna po 4. miesiącu życia
- BoboVita Moja pierwsza kaszka mleczno-ryżowa malina po 4. miesiącu życia
- BoboVita Moja pierwsza kaszka mleczno-ryżowa banan po 4. miesiącu życia
- BoboVita Moja pierwsza kaszka mleczno-ryżowa wanilia po 4. miesiącu życia
Cena rekomendowana za opakowanie 230 g: 6,99 zł.
BoboVita Moja pierwsza kaszka – bezmleczne:
- BoboVita Moja pierwsza kaszka ryżowa malina bezmleczna po 4. miesiącu życia
- BoboVita Moja pierwsza kaszka ryżowa banan bezmleczna po 4. miesiącu życia
Cena rekomendowana za opakowanie 180 g: 5,99 zł.
*Zawierają naturalnie występujące cukry, pochodzące ze zbóż, owoców i mleka.
**Zgodnie z przepisami prawa kaszki dla niemowląt i małych dzieci nie mogą zawierać konserwantów i barwników.
Ważne informacje: Te produkty są przeznaczone do uzupełnienia diety, której podstawą jest mleko kobiece lub mleko modyfikowane. Karmienie piersią jest najlepsze dla dziecka.
Więcej informacji o pysznych kaszkach BoboVita można znaleźć na www.bobovita.pl.
[1] Dotyczy produktu przygotowanego zgodnie z rekomendacją producenta, dodatek mleka i owoców w proszku w zależności od rodzaju kaszki.
[2] Kaszki BoboVita Moja pierwsza kaszka zawierają jod dla wsparcia rozwoju poznawczego, żelazo i witaminę C dla prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego oraz wapń i witaminę D dla prawidłowego rozwoju kości.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.